Bekijk originele versie : Relatie Met Jullie Pa!
Wie heeft er een goede Relatie Met hun... Jullie Vaders.
Ik kan Alles echt Alles Zeggen Tegen Hem... Gelukkig!!
http://www.2millionbooks.com/00/jun/father.gif
Miss_Arabia
07-07-2003, 11:10
Ik ook gelukkig!!
En hij word ook niet zo snel boos... Een lieve papa heb ik!
BerberLayD
07-07-2003, 11:13
mijn vader zegt altijd tegen me dat ik hem moet zien als mijn beste vriend, en kan dan ook alles maar dan ook ALLES bij hem kwijt,..we overschrijden de taboe's nog weleens maar dan ook alleen bij me pa en ma:Iluvu:..i luff themmmmm
mocromagic
07-07-2003, 11:14
ik had ook een top relatie met me pappie!! IK MIS EM ZOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! :huil2: (Allah ie Rahmou!!)
ArabLady
07-07-2003, 11:19
allah ye ra7mou:(
mijn papa is lief:)
hij zegt weleens ik hou van jou:o
Men Pa is Tha Best
Just Like Other Fathers!!!
fatima86
07-07-2003, 11:21
Ik heb een goeie relatie met bebba, alleen met yemma niet zo :(
Arabian_Pearl
07-07-2003, 11:23
Papa is overbezorgd, maar innerlijk toch een toffe man.
Origineel gepost door fatima86
Ik heb een goeie relatie met bebba, alleen met yemma niet zo :(
Dat is Bij Mij OOk ZO :(
fatima86
07-07-2003, 11:27
Hoe ga jij ermee om Zeepje?
BerberLayD
07-07-2003, 11:33
mijn yemma en ik vershcillen TE veel,..we hebben OVERAL meningsverschillen over:(...maar met em moeder kan ik over ALLES praten,..als ik er echt aan toe ben dan is ze er ALTIJD voor me.:) eigenlijk heb ik wel een goeie band met me moeder, alleen lijken wel niet op elkaar
Origineel gepost door fatima86
Hoe ga jij ermee om Zeepje?
MIj moeder Is heel Moelijk In heel Veel dingen... Ze heeft OOk een Bepaalde Gedachtens Waar ik niet Mee Om kan gaan.
Ik mag Dan ook Heel Veel Dingen Niet VAn Haar die Juist Heel goed Zijn... Bijvoorbeeld Me Verdiepen In de ISLam.
Maar vader Is weer Heel Anders... Mag doen Wat Ik wil... Als ik Maar Naar hem Luister. Bijvoorbeeld Als hij Iets Vraagt Doe ik HEt Voor hem... Voor hem is het Heel gewoon Dat ik een Vriend Heb... Heel Gewoon Dat ik Uitga en ZO
Ik leef In twee Strijden...
En ik Ga er Gewoon Mee oM Hoe het ME het Beste Lijkt Volg MIjn Hart.
xberbersroosjex
07-07-2003, 11:40
ik heb gelukkig een goeie relatie met mijn vader
i love him :Iluvu:
Ik heb een betere relatie met mijn Ma dan met mijn Pa :o
BentDagilia
07-07-2003, 12:08
MIJN PA IS me MATTIE OUWE... Als ik :vingers: doe naar hem dan doet hij het terug :D Als ik zeg BOX dan BOXT hij terug :goedzo: Mrowan PA wollah ze noemen hem player bij mij op school want hij loopt moeilijk enzo...elmohiem hij is Vet :D ik kan hem ook alles vertellen en het leuke is dat hij heel erg relaxed reageert altijd... LOve U DAD :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.