Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoi mensen

Nadorriaanse
14-10-2006, 19:17

ik heb net een hennanaald en henna gekocht en wil wat uitproberen bij mezelf maar hebben jullie tips :)

Nadorriaanse
15-10-2006, 11:39
geen tips :)

Tamazight16
15-10-2006, 11:43
waar heb je een hennanaald gehaald..?? Ik heb wel een hennanaald gehaald in marokko.. maar was van plastic dus heb k maar meteen weggegooid.. omdat er niet eens henna uitkwam..!! Heb je toevallig een hennanaald van glas..?? Zoja.. waar heb je het gehaald..?? alvast bedankt..!!

Nadorriaanse
15-10-2006, 11:55
waar heb je een hennanaald gehaald..?? Ik heb wel een hennanaald gehaald in marokko.. maar was van plastic dus heb k maar meteen weggegooid.. omdat er niet eens henna uitkwam..!! Heb je toevallig een hennanaald van glas..?? Zoja.. waar heb je het gehaald..?? alvast bedankt..!! Schat ik heb m ook van plastic en mijn hand is prachtig geworden, het ligt niet aan de naald maar aan de henna je moet speciale henna kopen voor versiering niet van die standaart henna die wij in ons haar doen dan komt het er echt mooi uit. ik heb de henna bij zo een pakistaan in amsterdam oost gekocht en de naald bij negeffa nejma ook in amsterdam oost allebei zitten ze naast elkaar in de javastraat :goedzo: