Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Negafa is Haram..

Pagina's : [1] 2 3 4

lilazina
14-10-2006, 14:27

waarom zijn de meeste dan zo eigenwijs om er toch 1 te nemen ze zijn en haram, en ze kosten zoveel geld, ik zou er nooit eentje willen nemen :goedzo: ik koop de mooiste jurken en laat mezelf lekker opmaken door me nicht die kan het toch heel goed :goedzo: meningen svp!

nouria100
14-10-2006, 14:29
Ga Toch Spelen Meid!

nouria100
14-10-2006, 14:29
als mensen het geld niet hebben om een ziana te nemen het eerste wat ze roepen is het is HARAM!

lilazina
14-10-2006, 14:30
Ga Toch Spelen Meid! die tijd van spelen heb ik al achter me gelaten :maf: wees ff realistich en geef je mening wat jou dagelijkse bezigheden zijn willen wij hier niet weten! :jammer:

lilazina
14-10-2006, 14:31

als mensen het geld niet hebben om een ziana te nemen het eerste wat ze roepen is het is HARAM! nou ik ken genoeg arme mensen die alsnog een ziana hebben genomen.. :nerd:

nouria100
14-10-2006, 14:33
ja maar sorry hoor OVERDRIJVEN is ook een vak de dames die gaan trouwen willen echt niet iedere keer horen dat dit of dat haram is dat weten de dames al... en ik vraag mij af wat deze dame hiermee wilt bereiken want denk noet dat alle verloofde dames nu ineens gene ziana gaan nemen en het blijft ieders keuze.

lilazina
14-10-2006, 14:37
ja maar sorry hoor OVERDRIJVEN is ook een vak de dames die gaan trouwen willen echt niet iedere keer horen dat dit of dat haram is dat weten de dames al... en ik vraag mij af wat deze dame hiermee wilt bereiken want denk noet dat alle verloofde dames nu ineens gene ziana gaan nemen en het blijft ieders keuze. whahah je begrijpt me verkeerd hahah je denkt toch niet dat ik nu alle verloofde stelletjes aanprijs om geen ziana te nemen ik vindt het beetje eigenwijs wat zij doen is hun zaak sterker nog besa7a dames en moge jullie die nu verloofd getrouwd of whatever zijn en die deze topic lezen gelukkig zijn! met een ziana of zonder.. het is mijn mening toen mijn zus trouwde heb ze ook ziana genomen, maar ik later niet dus so what als jij het zo doet overkomen is dat JOU probleem niet de mijne ik heb er geen bedoelingen mee :rolleyes:

lilazina
14-10-2006, 14:38
ja maar sorry hoor OVERDRIJVEN is ook een vak de dames die gaan trouwen willen echt niet iedere keer horen dat dit of dat haram is dat weten de dames al... en ik vraag mij af wat deze dame hiermee wilt bereiken want denk noet dat alle verloofde dames nu ineens gene ziana gaan nemen en het blijft ieders keuze. dat heet bruiloft plannen, moet je van tevoren weten :goedzo: :rolleyes:

AdvocaatHanan
14-10-2006, 14:40
Negaffa is niet haram. Een negaffa nemen is alleen haram als je ook opmaakt voor de mannen tijdens de trouw, maar een negaffa is niet haram als je je alleen opgemaakt vertoond bij de vrouwen en jouw man. Wat je zegt is onzin.

nouria100
14-10-2006, 14:42
het is inderdaad jou mening en jou keuze..jevroeg waarom de mensen toch nog zo eigenwijs zijn om er wel een te nemen..dat is omdat ieder zijn eigen keuze maakt zo gaat dat nou eenmaal in het leven..als een ziana nemen het enige was dat haram was pffffffffffff dat is het dus niet ik kan een hele lijst maken met dingen die op een bruidloft gebeuren en haram zijn..maar whats the point iedereen zelf weten..

nouria100
14-10-2006, 14:43
en wat is het evrschil tussen een nicht die jou opmaakt of een negaffa het enige verschil zit hem in de euro´ssss meidddd

taunia
14-10-2006, 14:43
wat zijn we weer een onzin aan het verkondigen dames , hebben jullie honger ofzo? even voor alle duidelijkheid: als we het over haram gaan hebben is die hele bruiloft haram, dus niet de negaffa maar de opmaak, muziek, enz.enz.enz.

nouria100
14-10-2006, 14:46
wat zijn we weer een onzin aan het verkondigen dames , hebben jullie honger ofzo? even voor alle duidelijkheid: als we het over haram gaan hebben is die hele bruiloft haram, dus niet de negaffa maar de opmaak, muziek, enz.enz.enz. Juist hem ....!!

tempted_2_touch
14-10-2006, 14:47
negaffa is haram??? waarom mensen een negaffa nemen is omdat ze hun familie niet willen bezetten met al het werk... dus een catering is ook haram want je zussen kunnen net zo goed koken... nou meid negaffa is er zodat je familie gewoon lekker kan feesten klaar is kees maar om te roepen dat het haram is... weet je wel wat allemaal nog meer haram is meid... je zit nu achter het internet dat is ook nog eens een grote zonde!!!

supermodel
14-10-2006, 14:49

negaffa is haram??? waarom mensen een negaffa nemen is omdat ze hun familie niet willen bezetten met al het werk... dus een catering is ook haram want je zussen kunnen net zo goed koken... nou meid negaffa is er zodat je familie gewoon lekker kan feesten klaar is kees maar om te roepen dat het haram is... weet je wel wat allemaal nog meer haram is meid... je zit nu achter het internet dat is ook nog eens een grote zonde!!! dat is maar mening waarom vallen jullie haar zo aan :confused: honger dit.. internet haram als dat zo is en jij dat vindt wat doe jij erachter dan? sorry.. ik kan er niet tegen als mensen wat gaan roepen terwijl ze soms zoo ongelijk hebben.. respect voor elkaar en vooral tijdens de ramadan pleasse :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4