Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Super tip voor meiden die lang haar willen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-10-2006, 14:01
Assalaam alikoem,

Nou omdat iedereen graag wilt weten hoe je lang haar krijgt heb ik het ideale middel gevonden!

En dit is uitsluitend alleen voor je haar en nagels, je wordt er niet dik van ofzo! En het heeft geen bijwerkingen. Probeer het uit zou ik zeggen!

(Deze citaat is niet van mij!)

Citaat:
Ik kwam op de een of ander manier op 't forum van http://www.haarweb.nl (De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgi&#235. Ja, dat bestaat dus ook!
Daar zag ik dat veel mensen Bio-MSM gebruikten en dat hun haar daardoor groeide, ik zocht meer informatie over Bio-MSM (Bio-MSM methylsulfonylmethaan en plantaardig silicium. Voor soepele gewrichten (maar dat terzijde) Ondersteunt het herstellend vermogen van huid, haar en nagels). En de dag daarna ging ik naar de Tuinen en kocht de 120 tabletten voor € 14,75, goed voor 2 maanden.

Die heb ik dus de afgelopen 2 maanden gebruikt. En ik moet zeggen, mijn haar is er inderdaad door gaan groeien. Het is nu ong. bijna halverwege mijn rug zegmaar. Mijn nagels gingen echt als een speer. Daarvóór kon ik er nooit van afblijven en had altijd van die nagels waarbij je bijna geen wit randje meer zag. Ze groeiden nu zo snel, dat ik ze irritant vond worden, ik heb ze er nu trouwens afgeknipt. Maar ze hadden zeker de 1 cm bereikt.

Nou, dat wou ik dus eventjes met jullie delen, ik lees wel vaker dat meisjes hier lager haar en/of nagels willen, dus als je echt ''wanhopig'' bent, zoals ik was, zou ik zeker die Bio-MSM proberen, ik kan je niets beloven, maar proberen kan altijd.
Dames, ik raad jullie dit echt aan! Het is niet duur en het helpt echt!

14-10-2006, 14:04



14-10-2006, 14:04
kun je het ook in belgie verkrijgen

en is dta de naam bio msn,
is het beter dan dei vitamine tabletten

14-10-2006, 14:06

Citaat door bebergeitje:
kun je het ook in belgie verkrijgen

en is dta de naam bio msn,
is het beter dan dei vitamine tabletten


Je kan het ook bestellen op internet, dan is het goedkoper. Typ maar op google.nl in BIO-MSM en je krijgt diverse site's waar je het product kan bestellen. Maar kijk eerst even rond in België, wie weet heb je het daar ook.

Het is super goed en werkt echt, en ook snel!

14-10-2006, 14:07


Wordt je haar er ook voller/dikker van?
Bedankt voor het plaatsen

14-10-2006, 14:07
Ik ga het zeker ook halen effe kijken hoe het bij mij uitpakt..mocht het werken dan ben ik je voor eeuwig dankbaar

14-10-2006, 14:09
is het ook voor de huis,en wat doet het met de huid..ik wil niet dikker wordn

14-10-2006, 14:10
Ja jullie moeten het zeker proberen, het is de moeite/geld waard!

14-10-2006, 14:10
ik ga het eens uitproberen .. DjazakAllah ghairan

14-10-2006, 14:11

Citaat door bebergeitje:
is het ook voor de huis,en wat doet het met de huid..ik wil niet dikker wordn


Nee je wordt er niet dik voor, het is heel goed voor je huid. Je nagels groeien er ook van en worden steviger..

14-10-2006, 14:11

Citaat door xx_Moslima_xx:
ik ga het eens uitproberen .. DjazakAllah ghairan


InshAllah, Waayaki.

14-10-2006, 14:14
en wat doet het voor je huid?

14-10-2006, 14:14


Lieve meid je zegt net dat je haren veel sneller gingen groeien,en dat ze tot de helft van je rug zijn op dit moment..en dat binnen 2 maanden..mijn vraag aan jou is nu hoe lang was het daarvoor dan..

enhhee kun je het alleen bij de tuinen kopen,want wij hebben dat niet!!Kuss

14-10-2006, 14:16

Citaat door chika23:
en wat doet het voor je huid?


Dit middel is echt puur voor je haar en nagels.

14-10-2006, 14:17

Citaat door tahenjat:
Lieve meid je zegt net dat je haren veel sneller gingen groeien,en dat ze tot de helft van je rug zijn op dit moment..en dat binnen 2 maanden..mijn vraag aan jou is nu hoe lang was het daarvoor dan..

enhhee kun je het alleen bij de tuinen kopen,want wij hebben dat niet!!Kuss


Zoals er al in me eerste bericht staat. Deze citaat is niet van mij. Het meisje had haar op haar schouder en nu op het midden van haar rug in 2 maanden tijd door deze BIO-MSM. En je kan het ook via internet bestellen, dan is het goedkoper.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8