Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zo doen wij (vrouwen) dat...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Miss_Honey
06-07-2003, 21:53

Hij: "Heb ik jou niet ergens eerder gezien?" Zij: "Ja, en daarom kom ik daar niet meer." Hij: "Is deze stoel nog vrij?" Zij: "Ja, en als jij daar gaat zitten, is mijn stoel ook vrij." Hij: "Naar mijn huis of jouw huis?" Zij: "Beide. Jij naar de jouwe, ik naar de mijne." Hij: "Ik zou je graag nog eens willen bellen, wat is je nummer?" Zij: "Staat in het telefoonboek." Hij: "Wat is dan je naam?" Zij: "Die staat ervóór." Hij: "Je hebt een lichaam als een tempel." Zij: "Maar er zijn geen diensten vandaag." Hij: "Wat heeft je haar toch een mooie kleur." Zij: "Dank je, tweede gang rechts bij het Kruitvat." Hij: "Je bent een droomvrouw." Zij: "Ga dan maar weer slapen." Hij: "Ik zou alles met je willen delen." Zij: "Mooi, dan beginnen we met je bankrekening." Hij: "Zou ik van jou de laatste dans mogen hebben." Zij: "Die heb je net gehad." Hij: "Waar ben jij mijn hele leven geweest." Zij: "Aan je kop te zien, was ik de eerste helft ervan nog niet eens geboren." Hij: "Wat moet ik je geven om je te kunnen kussen?" Zij: "Chloroform" Hij: "En hoe wil jij je eieren in de morgen?" Zij: "Niet bevrucht." Hij: "Ik weet wat vrouwen willen." Zij: "Waarom laat je me dan niet met rust?" Hij: "Als ik jou naakt zou mogen zien, zou ik blij doodgaan." Zij: "Ja, maar als ik jou naakt zou zien, zou ik me dood lachen." Hij: "Ik zou tot het einde van de wereld voor je lopen." Zij: "En zou je daar dan ook blijven?" Hij: "Ik wil mijzelf aan jou aanbieden." Zij: "Sorry, ik neem geen goedkope cadeautjes aan." :zwaai:

Lady_Cazawia
06-07-2003, 21:55
wuahahahahahahah...:lol:..:lol: zo hoort het..:bril:..!!

praatjes
06-07-2003, 22:00
Met die versier woordjes durf ik me niet mee te verschijnen. Ze zijn echt droevend, echt iets voor een sjonnie :)

Miss_Honey
06-07-2003, 22:24
Origineel gepost door praatjes Met die versier woordjes durf ik me niet mee te verschijnen. Ze zijn echt droevend, echt iets voor een sjonnie :) Nou nou nou...en toch hoor je ze vaak genoeg! En niet alleen van sjonnies...alle types...gewoon triest! :D

RIF_CHICKIE
06-07-2003, 22:28

:lol: :lol: whahahahahhaah :hihi:

praatjes
06-07-2003, 22:30
Origineel gepost door Miss_Honey Nou nou nou...en toch hoor je ze vaak genoeg! En niet alleen van sjonnies...alle types...gewoon triest! :D :) Van mijn zul je ze niet horen, ik ben van mening dat jullie veel beter moeten benaderd worden, en als het kan op de meest romantische wijze namelijk; praatjes

praatjes
06-07-2003, 22:31
Origineel gepost door RIF_CHICKIE :lol: :lol: whahahahahhaah :hihi: Dachtje ook niet liefi? :)

RIF_CHICKIE
06-07-2003, 22:37
Origineel gepost door praatjes Dachtje ook niet liefi? :) iwa schatje ik heb ervaring met jou, duzz ik kan alle meiden vertellen, dat jij een ontzettende romanticus die vrouwen met respect benaderd!! togg :stout: en niet met domme versiertrucjes of zinnen aankomt! :hihi: sjo, ik heb me aan de deal gehouden, waar is mn 500 euro!! kontant!!! :hihi:

Miss_Honey
06-07-2003, 22:38
Origineel gepost door praatjes :) Van mijn zul je ze niet horen, ik ben van mening dat jullie veel beter moeten benaderd worden, en als het kan op de meest romantische wijze namelijk; praatjes Volgens mij ben je nu al met die zogenoemde "praatjes" begonnen...:D

praatjes
06-07-2003, 22:40
Slijmbal ;) Welke deal?? waarom verdien jij 500 euro van mijn

RIF_CHICKIE
06-07-2003, 22:43
Origineel gepost door praatjes Slijmbal ;) Welke deal?? waarom verdien jij 500 euro van mijn omdat ik jou heb geholpen, door de dames te vertellen hoe geweldig je bent (in slijmen :hihi: ) en jij hebt het gevraagt en ik zou er 500 euro voor krijgen, ik heb getuige, duzz hiet met die poen!! :ego: :hihi: :stout:

dulce_lamia
06-07-2003, 22:45
:hihi: :hihi:

praatjes
06-07-2003, 22:46
Origineel gepost door Miss_Honey Volgens mij ben je nu al met die zogenoemde "praatjes" begonnen...:D lieve dame, mijn praatjes zijn echt op de werkelijkheid berust, ik meen ze en ze komen uit het diepste van mijn hart. En daar uit het diepste van mijn hart is mijn liefde voor jouw ook ontstaan :Iluvu:

praatjes
06-07-2003, 22:49
Origineel gepost door RIF_CHICKIE omdat ik jou heb geholpen, door de dames te vertellen hoe geweldig je bent (in slijmen :hihi: ) en jij hebt het gevraagt en ik zou er 500 euro voor krijgen, ik heb getuige, duzz hiet met die poen!! :ego: :hihi: :stout: Ik begrijp er niets van, maar als ik het goed heb dan heb jij nu 500 euro verdiend op mijn rug. Dat ga jij niet in je eentje opmaken, daar gaan wij twee mee uit eten :)

Miss_Honey
06-07-2003, 22:51

Origineel gepost door praatjes lieve dame, mijn praatjes zijn echt op de werkelijkheid berust, ik meen ze en ze komen uit het diepste van mijn hart. En daar uit het diepste van mijn hart is mijn liefde voor jouw ook ontstaan :Iluvu: Hahahahahaha...op zich ben je wel goed op weg...maar iets minder slijmen is beter...je legt het er net te dik op...:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21