Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gedicht van Ali naar zijn vrouw in istanbul...

Miss_Honey
06-07-2003, 21:51

Salaam Suleika, lieve vrouw Ikke niet meer werk in bouw Veel mensen hier zak gekregen Geld is op voor bouw van wegen Jij niet denken och wat erg tegenopzien als een berg Geluk mij niet verlaten jou Ali met GAK gaan praten Zij zeggen ikke rustig houwen centen krijgen zonder bouwen hier zijn echt luilekkerland ik krijg geld, niks aan de hand Hier zijn werkelijk niks loos alleen 700.000 werkloos ik kijken altijd beetje stug zeggen ikke pijn in rug Nu brengt hollandse PTT elke week veel centjes mee Geld niet minderen je krijgt hier ook veel geld voor kinderen Zijn er kinderen bijgekomen??? Niet erg, Suleika, zijn al tien zij geloven hier zonder zien Suleika, jij niet geloven kinderbijslag vliegt naar boven Dan gaat ook door Den Haag de belasting erg omlaag Ikke nu weten waar geld hier zit vragen gauw om nieuw gebit En ook nog als ik wil ikke krijgen nieuwe bril Breng een extra voor jou mee wordt toch betaald door ww Oma ook kom naar nederlanden Krijgen vast ook nieuwe tanden Zij brengen veel oudjes mee Krijgen hier allemaal AOW Hierin Holland jij staan paf krijgen geld van wieg tot graf ikke mooie huis, ben tevree met gas, licht en doortrekplee kosten ons maar een paar knaken rest betaald sociale zaken Hou eenzaamheid nog effe uit kom naar huis met rijke buit Ikke dan weer bij jou thuis bouwen groot huis Wij samen met buren huis aan hollandse toeristen verhuren Regering blijft hier voor ons knokken Buitenlanders worden voorgetrokken ikke nog een jaar hier pot verteren dan allemaal hier krijg kolere jij groeten aan familie geven en zeggen Ali geschreven uit Holland, mooiste land der welt waar met niks doen, ik krijg veel geld Holland haast failliet maar voor Ali geeft dat niet Hollanders betalen meest als ikke thuiskom geven groot feest :zwaai:

3eksha
06-07-2003, 22:01
Ben benieuwd of het hier met de nieuwe Abw per 01-01-2004 nog steeds zo'n paradijs is. Denk het niet!

RIF_CHICKIE
06-07-2003, 22:52
ik kende hem al jah, hij blijft goed!!!!!

Miss_Honey
06-07-2003, 22:55
Origineel gepost door 3eksha Ben benieuwd of het hier met de nieuwe Abw per 01-01-2004 nog steeds zo'n paradijs is. Denk het niet! Ja ik betwijfel het ook zwaar!

Miss_Honey
06-07-2003, 22:58

Origineel gepost door RIF_CHICKIE ik kende hem al jah, hij blijft goed!!!!! :D:D:D

RIF_CHICKIE
06-07-2003, 23:16
Origineel gepost door Miss_Honey :D:D:D :blauwkus: :zwaai:

Miss_Honey
06-07-2003, 23:19
Origineel gepost door RIF_CHICKIE :blauwkus: :zwaai: :Iluvu:

RIF_CHICKIE
06-07-2003, 23:20
Origineel gepost door Miss_Honey :Iluvu: zeg lievie, je zei net in een topic dat ik je nichtje ben, meende je dat of was het een fatoe, :rolleyes:

Miss_Honey
06-07-2003, 23:26
Origineel gepost door RIF_CHICKIE zeg lievie, je zei net in een topic dat ik je nichtje ben, meende je dat of was het een fatoe, :rolleyes: Ik denk dat je het wel zou weten als je me nichtje zou zijn...:D Lees maar weer op die topic...was gewoon een grapje...

RIF_CHICKIE
07-07-2003, 13:04
Origineel gepost door Miss_Honey Ik denk dat je het wel zou weten als je me nichtje zou zijn...:D Lees maar weer op die topic...was gewoon een grapje... :D :D :D