Bekijk originele versie : ik wil graag nog een kindje mijn man niet
ik heb een vraagje.....wat moet je doen als jij nog heel graag een kindje wil en je man niet voor hem zijn 3 genoeg.
wacht er nog een jaartje mee en probeer het opnieuw. Zeg tegen hem dat je er heel ongelukkig van wordt omdat je het gevoel hebt dat je gezin niet compleet is. Geef hem in ieder geval de tijd om aan het idee te wennen.
hetleven
14-10-2006, 09:51
ik heb een vraagje.....wat moet je doen als jij nog heel graag een kindje wil en je man niet voor hem zijn 3 genoeg.
Waheja KONIJN hahaha neen graptje lieverd, ik zou zeggen, kijk naar de ogen van je man en die van je kinderen, je hebt er 3, zeg HAMDOLILAH voor wat ik heb, er zijn vrouwen die geen één hebben en je hebt tbarkellah drie. Forceer niks, als je man het doet moet hij het WILLEN doen en hem niet onder druk te zetten. Trouwens je verliest er toch niks bij als je geen 4de hebt.
oemtarik
14-10-2006, 10:04
hoi
mijn man wil nl vier en ik twee(we hebben twee zoontjes)hamdo lilah
maar ik heb bij mijn beide kindjes zwangerschapvergiftiging gehad en als ik een derde zou nemem, dan zou ik 100 procent het weer krijgen
en mijn heeft zich daar bij neer gelegd, het kan nl niet anders
heeft je man je ook een reden gegeven waarom hij geen vierde kind wil?
Ik zou als ik jou was wel er even mee wachten, je man geeft duidelijk aan dat hij nog niet wil, daar heeft hij zo zijn reden voor, hij zal dat niets voor niets zeggen, heb geduld, en misschien gebeurd het dan toch wel een keer. Als je nu tegen hem in gaat, zou het kunnen gebeuren dat doordat jij opeens zwanger raakt, hij het niet leuk zal vinden en dan gaat dat ten koste van je huwelijk. Denk goed na voordat je iets doet.
blauwtje2
14-10-2006, 11:09
hoe oud is de jongste??? mischien moet je wachten tot de jongste wat ouder is.....
Drie kinderen tbarkellah is een grote verantwoordelijkheid, zowel in opvoedkundige als in financiele zin. Wellicht dat je man er ook zo over denkt en een vierde kind op dit moment er gewoonweg niet bij kan hebben.
Drie kinderen tbarkellah is een grote verantwoordelijkheid, zowel in opvoedkundige als in financiele zin. Wellicht dat je man er ook zo over denkt en een vierde kind op dit moment er gewoonweg niet bij kan hebben.
Juist, ze zou haar huwelijk in de problemen kunnen brengen.
Sad_Lady
14-10-2006, 11:39
het is geven en nemen in een huwelijk
in dit geval is het belangrijkste natuurlijk waarom hij geen kinderen wil, als hij daar een goede reden voor heeft lijkt het jij dat je je daarbij moet neerleggen en inderdaad je hebt er al 3!
Ghatar_tangawia
14-10-2006, 11:52
Praat er goed met je man over en als hij voet bij stuk blijft houden dan is 3 toch voldoende? Wil je zo graag nog een kind erbij? Of wil je liever gelukkig zijn met het gezinnetje dat je al hebt..
teletubbie
14-10-2006, 12:02
Bij mij is het juist andersom, hij wil een 4e kind, en ik juist weer niet.
Ik heb 3 gezonde kids, alhemdoelillah. En daar wil ik het bij houden.
Ik moet ook aan mezelf denken, of ik het wel aan kan met 4 kids.
Ik zal het inchallah bij 3 houden.
wel leuk zeg! dat een vrouw gewoon een vierde kind, ken een vrouw die het liefste maar niet wil stoppen met zwanger zijn.
je moet het er samen over eens zijn, wellicht heeft je man daar een goede reden voor. luister naar die reden en probeer te relativeren of dat hij misschien niet gelijk heeft.
Manhattan girl
14-10-2006, 12:37
Wij hebben zelf 1 kind en mijn man zou best nog wel een 2e willen. Maar hij zegt als jij echt niet wil dan houden we het bij 1.
Je kan een kind niet afdwingen, als hij echt niet wil en hij blijft bij zijn standpunt dan moet je dat proberen te respecteren.
Ik zou als ik jou was wel er even mee wachten, je man geeft duidelijk aan dat hij nog niet wil, daar heeft hij zo zijn reden voor, hij zal dat niets voor niets zeggen, heb geduld, en misschien gebeurd het dan toch wel een keer. Als je nu tegen hem in gaat, zou het kunnen gebeuren dat doordat jij opeens zwanger raakt, hij het niet leuk zal vinden en dan gaat dat ten koste van je huwelijk. Denk goed na voordat je iets doet.
het zit zo ik heb 3 jongens en ik wil zo graag een dochter en mijn man begrijpt dat niet.
het zit zo ik heb 3 jongens en ik wil zo graag een dochter en mijn man begrijpt dat niet.
En wat als je vierde een jongen is, ga je dan voor de vijfde?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.