Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pappie en mammie weg

MariamaMslma
06-07-2003, 20:54

En mensen beginnen gelijk te shaken richting disocteka :jammer: Jallah.....wie doet :stout: dingen die hij/zij niet zou doen als bebba en jemma niet op vakantie zouden zijn???????????? :D

sweet_karima
06-07-2003, 20:55
ikke... maar ik weet wel wat ik doe dan... en mijn moeder weet het wel... Bousa Kbira KaRiMaKe

MariamaMslma
06-07-2003, 20:57
Origineel gepost door sweet_karima ikke... maar ik weet wel wat ik doe dan... en mijn moeder weet het wel... Bousa Kbira KaRiMaKe En wat is datgene wat je doet????? :stout:

Samiratoen
06-07-2003, 20:57
IKKE :boogie: Mijn mama gaat nu ook op vakantie..en de rest ook :stout: Ik blijf alleen met mn Big Sista....:cool: Maar mn ma weet wat er gaat gebeuren.....IK GA AL MMN FRIENDS UITNODIGEN!! :hoera: Vind ze ook beter...anders ben ik moederziel alleen....:verdriet:

Shining_Star
06-07-2003, 20:58

Nou ik doe wel bepaalde dingen maar niet shake of wat dan ook richting disco :jammer:

Trebendo
06-07-2003, 21:03
Origineel gepost door Samiratoen IKKE :boogie: Mijn mama gaat nu ook op vakantie..en de rest ook :stout: Ik blijf alleen met mn Big Sista....:cool: Maar mn ma weet wat er gaat gebeuren.....IK GA AL MMN FRIENDS UITNODIGEN!! :hoera: Vind ze ook beter...anders ben ik moederziel alleen....:verdriet: Ik kom langs :stout:

Samiratoen
06-07-2003, 21:05
Origineel gepost door trebendo Ik kom langs :stout: lekker......:p mag je gelijk de oven in..kippetje...:stout: OJA....en het eten komt naar mij toe, waneer mammie er niet is..:D

MariamaMslma
06-07-2003, 21:09
jaja sjmetta......gelijk discodancin als walidien weg zijn jek :zweep:

Samiratoen
06-07-2003, 21:09
Origineel gepost door MariamaMslma jaja sjmetta......gelijk discodancin als walidien weg zijn jek :zweep: ik ga niet naar dishco.....:kwaad: ik haal dishco naar mijn huish...:boogie:

MariamaMslma
06-07-2003, 21:18
Origineel gepost door Samiratoen ik ga niet naar dishco.....:kwaad: ik haal dishco naar mijn huish...:boogie: Ooooooo.......ben jij er zo 1 :stout: Burenoverlast noemen ze dat :kwaad:

Samiratoen
06-07-2003, 21:25
Origineel gepost door MariamaMslma Ooooooo.......ben jij er zo 1 :stout: Burenoverlast noemen ze dat :kwaad: mijn boerman en boervrouw zijn ook uitgenodigd....:) dishco voor iedereeeen :hoera:

Trebendo
07-07-2003, 08:41
Origineel gepost door Samiratoen lekker......:p mag je gelijk de oven in..kippetje...:stout: OJA....en het eten komt naar mij toe, waneer mammie er niet is..:D Wacht maar jij kip kannibaal :hihi:

just_fouad
07-07-2003, 08:50
die bolle denkt alleen maar aan eten ik kom ook kip eten :stout:

Samiratoen
07-07-2003, 21:51
Origineel gepost door just_fouad die bolle denkt alleen maar aan eten ik kom ook kip eten :stout: Neee....deze bolle laat jou er niet in..:kwaad: En je krijgt al helemaaal geen lekkere kip :ego: :hihi: