Bekijk originele versie : Vechtpartij Hoog Catherijne met chimies en alles ..
Ik liep door het Centraal Station van Hoog Catherijne en drie keer raden wie tegen mij opbotste :)
Het was Samira Said ...
Opeens begon ze uit het niets te schreeuwen tegen mij: "e bnedhem, a grah, kijk voor je". Toen haalde ik uit met mijn rechtervuist. Voor ik het wist werd ik omringd door 10 bodyguards. Ik probeerde hard weg te rennen, maar een negro Saharaoui greep al duikend naar mijn enkel. Ik struikelde en voor ik het wist sprongen alle Samiro's op me. Gelukkig kwam op dat moment mijn goede vriend Arnold Zwarzneger voorbij. Met een piepstem wist ik een 'help' eruit te persen. Der Arnold pakte de bodyguards bij hun kraag en trapte ze naar perron 7. Ik krabbelde op en merkte dat die klojo's mij ernstig hadden beschadigd. Ik bedankte Arnold vriendelijk en vroeg nog hoe het met zijn vrouw en kinderen ging. Prima wist hij mij te vertellen en zo verdween ik naar spoor 3.
Persbericht
Op het Centraal Station van Utrecht is vandaag een massale vechtpartij uitgebroken. De Politie en de ME waren niet bij machte om de Marokkaanse meningsverschil te beeindigen. Een groep van 10 jongeren heeft vervolgens de 23 jarige Da F. ernstig mishandeld. Gelukkig kon de orde tijdig worden hersteld door een onbekende man. De naam Arnold Z. werd door getuigen een aantal maal genoemd.
Telegraaf
Redactie
kickgirl
06-07-2003, 20:20
:lol:
Maar very funny!! Tell us MOREEEEEEEEEEEE
RIF_CHICKIE
06-07-2003, 20:41
WE WANT MORE WE WANT MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
MariamaMslma
06-07-2003, 20:50
Kstond erbij en ik keek ernaar :D
Elmhouhim toen ik die 10 bodyguards zonder de hulp van Arnold Z. linea recta naar de E.R. afdeling van George Cloony had gemept. Haaste ik mij naar Samira Said om haar/hem bij de duivelse staart te pakken. Zo gaan we ergens naartoe vroeg ik met een krachtige robuuste stem. Met opgeheven kin deed ik een stap naar voren om met een frivole zwaai een buiging te doen voor de mensen die massaal kwamen kijken. Ik had in mijn eentje het zogenaamde leger Samsiro´s als het ware afgeslacht. De Minister van Informatie noemde dit een zeer krachtige heldhaftige optreden, citaat:´hij pakte de duivelse zingende slangen bij de staart en zijn hand gebruikte die als bijl om deze slangen de kop af te hakken. Met zo een held erbij hadden we het Amerikaanse Leger als mieren doodgetrapt.´
Een luid applaus vanuit het publiek daalde op me neer. Dit was een breekpunt in het conflict, want Fuhrer Arnold Zwarzneger kon het niet hebben. Achteraf zou blijken dat hij zijn heroinespuitje was vergeten en dat hij daardoor agressief gedrag vertoonde. Maar enfin ik stond dus te showen en ineens voelde ik een grote reuze schouder in mijn rug. Ik draaide me om en in een vloeiende beweging trapte ik a la Matrix stijl naar het hoofd van Her Arnold. Hij reageerde met een dodelijke vuist recht op mijn smoel. Ik ging tegen de vlakte en maakte hiervan dankbaar gebruik om gelijktijdig mijn verloren tanden op te rapen. In een flits zag ik de leger Samsiro´s zich storten op Harold. Het leken wel duizend vuistjes die allemaal poogden een lichaamsdeel van Haruld te raken. The Huld werd pisnijdig en begon groen aan te lopen. Ineens barste die uit zijn vel en beukte de Samsiro´s in elkaar. De drang naar een heroine shot en het geweld om hem heen maakten van The Hulk een monster. To be continued …
Tegen dit verhaal heeft u de mogelijkheid om een bezwaarschrift in te dienen.
Morokhen
07-07-2003, 13:25
DIE MAROKKANEN WEER>>.. :ego: ilove marocboys
Origineel gepost door Morokhen
DIE MAROKKANEN WEER>>.. :ego: ilove marocboys
Ik heb zo het idee dat jij reageert op titels i.p.v. inhoud :)
Ps. I bet they love you to.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.