Bekijk originele versie : Wat zou je niet willen horen van je man?
Wat zou je niet willen horen van je man?.
GangstaLovin
06-07-2003, 19:04
je bent dik ...
Miss_Honey
06-07-2003, 19:05
Schatje...ik heb een ander!
:zwaai:
MissEgypt
06-07-2003, 19:06
Ik ben vreemd gegaan ...............!!!!
hou niet zo van slachten maar ja als het moet, moet het he :D
Origineel gepost door elmarocani
Wat zou je niet willen horen van je man?
schat..........ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ehhhh...........ben een vrouw:hihi:
Miss_Honey
06-07-2003, 19:35
Origineel gepost door rahmona
schat..........ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ehhhh...........ben een vrouw:hihi:
Hahahaha...ik zou d'r hoeken!!!
Ja of...hij: "schatje...ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...maarre ik ben van de andere kant..." Ik: "Andere kant? Welke andere kant? Je bent toch ook uit de voorkant van je moeder gekomen of niet?" Hij: :confused: "Nee schatje dat bedoel ik niet...ik euhmm...oooh dit is zo moeilijk...ik val op mannen...ik ben een homo" Ik: "Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"....ewa ja en dan hoek ik 'm!
Origineel gepost door Miss_Honey
Hahahaha...ik zou d'r hoeken!!!
Ja of...hij: "schatje...ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...maarre ik ben van de andere kant..." Ik: "Andere kant? Welke andere kant? Je bent toch ook uit de voorkant van je moeder gekomen of niet?" Hij: :confused: "Nee schatje dat bedoel ik niet...ik euhmm...oooh dit is zo moeilijk...ik val op mannen...ik ben een homo" Ik: "Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat"....ewa ja en dan hoek ik 'm!
hahahaa ja toch? dan zou je toch meteen moorden, damn he....vraag meteen welke kant ze die blauwe plekken wil:hihi:
yasmina.
07-07-2003, 12:50
"ik wil scheiden" zou ik niet willen horen... allahjester.
Dat hij mij niet vertrouwt... Dat lijkt me echt vreselijk...
RIF_CHICKIE
07-07-2003, 13:17
Origineel gepost door Miss_Magrebia
vroeger hield ik veel meer van je! je bent veranderd vroeger was je nog "lekker", Wat heb ik aan je! , ik red me prima zonder je!, je bent een schande
:zweep:
wayouwwwww :schok:
ik zou gelijk :auw: :stomp:
en daarna zou ik hem echt afmaken!!! :ego:
Morokhen
07-07-2003, 13:19
Ik wil scheiden......en ik zeg waarom lieverdje...deze nacht moeten we nog meemaken.. :hihi:!! en hij zegd nee schat deze nacht bewaar ik voor schi HOLLANDIA//!!! en ik zeg nou dan gaan we scheiden
RIF_CHICKIE
07-07-2003, 13:22
Origineel gepost door Morokhen
IK zal ze DIKKE L.ul er af rukke..... :ego:
weet je wat ik ga doen, eerst zorg ik dat hij zoveel letsel in zijn ogen krijgt dat hij NOOIT meer naar een ander wijf kan kijken, daarna hak ik zijn handen eruit, zodat ie nooit meer een ander wijf kan aanraken, en daarna is inderdaad zijn zaakje aan de beurt!! :boos: :ego: :ego:
Morokhen
07-07-2003, 13:24
hiihahahahahahahahahhaahaha ja zeker.... rif_chichkie en Morokhen komen der aan oppassen laat ons gaan.....!!!! :hihi: doe ik ook hoor!! yup totlaal gelijk
RIF_CHICKIE
07-07-2003, 13:26
Origineel gepost door Morokhen
hiihahahahahahahahahhaahaha ja zeker.... rif_chichkie en Morokhen komen der aan oppassen laat ons gaan.....!!!! :hihi: doe ik ook hoor!! yup totlaal gelijk
iwa ja togg!! ik bedoel het is ons eer die wordt aangetast :ego: :ego:
:D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.