Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

Sweet_Younes
06-07-2003, 18:56

Hallooo iedereen :zwaai: Ik zit met een probleempje, ik heb nu al ongeveer langer als een jaar een vriendin, echt een topmeid en we zijn hartstikke gek op elkaar.:koppel: ik wil haar heel graag kennis laten maken met mijn ouders. Maaaaaar.........het probleem is dat ze Surinaams is en weet ik dus niet zo goed hoe ik dat aan mijn ouders moet vertellen, en het zelfde probleem heeft zij met mij, hoe moet ze haar ouders vertellen dat ze een Marokkaanse vriend heeft. Wie kan mij daarbij helpen??? P.S. Ik vraag om hulp, en niet commentaar, dus houden jullie die voor je want daar zit ik nu echt niet op te wachten

qwatra
06-07-2003, 19:00
ja ik kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen, maar als je echt van haar houd moet je dat ook aan je ouders kunnen vertellen, dat het niet zomaar voor de fun is, als je begrijpelijke ouders hebt dan zal het niet zo erg moeilijk worden, of ze nu surinaams of marokkaans is vertrouw op Allah en het lot, als het voorbestemd is dat jullie twee samen zullen zijn dan zal dat ook zo zijn, veel geluk nog xxx

GangstaLovin
06-07-2003, 19:02
ben benieuwd hoe de mensen hierop gaan reageren ... :D

Mocro4eva
06-07-2003, 19:07
ik zou het niet weten. Misschien moet je het eerst maar aan een broer of zus vertellen als je die hebt, die het nieuws dan aan je ouders kunnen vertellen. Ik denk dat de schakel zus >>> moeder>>> vader het beste werkt. :D

Sweet_Younes
06-07-2003, 19:10

Origineel gepost door Mocro4eva ik zou het niet weten. Misschien moet je het eerst maar aan een broer of zus vertellen als je die hebt, die het nieuws dan aan je ouders kunnen vertellen. Ik denk dat de schakel zus >>> moeder>>> vader het beste werkt. :D M'n zusjes en broers weten het allemaal thuis, alleen mams en paps nog niet

Sweet_Younes
06-07-2003, 19:11
Origineel gepost door qwatra ja ik kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen, maar als je echt van haar houd moet je dat ook aan je ouders kunnen vertellen, dat het niet zomaar voor de fun is, als je begrijpelijke ouders hebt dan zal het niet zo erg moeilijk worden, of ze nu surinaams of marokkaans is vertrouw op Allah en het lot, als het voorbestemd is dat jullie twee samen zullen zijn dan zal dat ook zo zijn, veel geluk nog xxx shukran a zin, het zal wel lukken ;)

doc25
06-07-2003, 19:13
Origineel gepost door GangstaLovin ben benieuwd hoe de mensen hierop gaan reageren ... :D dat is ook de bedoeling van dit soort topics. Een beetje "controversiele" onderwerpen aansnijden en wachten tot de rest gaat schelden. De laatste tijd zie ik wel erg vaak dit soort topics voorbij komen. En meestal van leden die net een dag lid zijn. Hmmmm

Sweet_Younes
06-07-2003, 19:13
Origineel gepost door GangstaLovin ben benieuwd hoe de mensen hierop gaan reageren ... :D Daar zit ik dus niet op te wachten Gangsta Lovin :kwaad:

Sweet_Younes
06-07-2003, 19:35
Origineel gepost door youssef_thabest Ewa drarie...ik zou zeggen ga ervoor man, als je zoveel van haar houdt, en je ouders dat duidelijk maakt, is er niets aan de hand, liever eerlijk, dan dat je het achter hun rug doet toch, vroeg of laat komen ze er toch achter. Much Luck YOUSSEF Jah, maar ewa je weet hoe Marokkaanse ouders zijn, streng streng en nog eens streng, dit zullen ze nooit accepteren, maar zoals jullie al zeiden, als ik zoveel van haar hou, moet ik me ouders dat gewoon duidelijk maken, en dat zal ik zeker doen, vandaag nog ;)

Miss_Honey
06-07-2003, 19:43
Origineel gepost door Sweet_Younes Jah, maar ewa je weet hoe Marokkaanse ouders zijn, streng streng en nog eens streng, dit zullen ze nooit accepteren, maar zoals jullie al zeiden, als ik zoveel van haar hou, moet ik me ouders dat gewoon duidelijk maken, en dat zal ik zeker doen, vandaag nog ;) Zoals veel mensen al zeggen...als je echt van haar houdt moet je het aan je ouders vertellen. En als je ouders echt van jou houden en als ze willen dat jij gelukkig wordt dan zullen ze het wel accepteren! Want wat is nou belangrijker dan het geluk van je kind?! Maarja jij weet natuurlijk het beste hoe je ouders zijn en ook hoe zij zullen reageren...maar geloof me...sommige ouders kunnen je nog steeds verbazen! ff een vraagje: is zij moslima...en/of zou zij dat voor jou willen doen??? Begrijp me niet verkeerd met deze vraag...ik oordeel niet over jou of je vriendin...maar ik weet hoe Marokkaanse ouders zijn. Veel Marokkaanse mannen/vrouwen die met een niet-moslim gaan die willen nieteens dat hun partner zich bekeerd...die houden van hun partner zoals ze zijn...waarom zouden zij moeten veranderen? Ik vind dat ze gelijk hebben...Hoe denk jij hierover? Laat ons weten hoe dit afloopt liefie!! Ben benieuwd! Veel succes in ieder geval! :zwaai:

Sweet_Younes
06-07-2003, 20:03
Origineel gepost door Miss_Honey Zoals veel mensen al zeggen...als je echt van haar houdt moet je het aan je ouders vertellen. En als je ouders echt van jou houden en als ze willen dat jij gelukkig wordt dan zullen ze het wel accepteren! Want wat is nou belangrijker dan het geluk van je kind?! Maarja jij weet natuurlijk het beste hoe je ouders zijn en ook hoe zij zullen reageren...maar geloof me...sommige ouders kunnen je nog steeds verbazen! ff een vraagje: is zij moslima...en/of zou zij dat voor jou willen doen??? Begrijp me niet verkeerd met deze vraag...ik oordeel niet over jou of je vriendin...maar ik weet hoe Marokkaanse ouders zijn. Veel Marokkaanse mannen/vrouwen die met een niet-moslim gaan die willen nieteens dat hun partner zich bekeerd...die houden van hun partner zoals ze zijn...waarom zouden zij moeten veranderen? Ik vind dat ze gelijk hebben...Hoe denk jij hierover? Laat ons weten hoe dit afloopt liefie!! Ben benieuwd! Veel succes in ieder geval! :zwaai: Allereerst, bedankt voor je reactie a zin, dat had ik echt even nodig.Mijn vriendin zegt dat ze wel moslim zou willen worden voor mij, maar ik vind dat dat niet hoeft, zoals jij al zei, ik hou van haar zoals ze is, en voor mij hoeft ze echt niet te veranderen, ik wil haar geen verplichtingen geven enz, mijn liefde voor haar word daar niet meer of minder van, als ze voor mij en m'n familie gaat veranderen. Ik zal jullie zeker laten weten hoe het afloopt Nog een uurtje, en dan komen mijn ouders thuis, dan zal ik het ze meteen vertellen -xxx-jes Younes :zwaai:

Miss_Honey
06-07-2003, 20:11
Origineel gepost door Sweet_Younes Allereerst, bedankt voor je reactie a zin, dat had ik echt even nodig.Mijn vriendin zegt dat ze wel moslim zou willen worden voor mij, maar ik vind dat dat niet hoeft, zoals jij al zei, ik hou van haar zoals ze is, en voor mij hoeft ze echt niet te veranderen, ik wil haar geen verplichtingen geven enz, mijn liefde voor haar word daar niet meer of minder van, als ze voor mij en m'n familie gaat veranderen. Ik zal jullie zeker laten weten hoe het afloopt Nog een uurtje, en dan komen mijn ouders thuis, dan zal ik het ze meteen vertellen -xxx-jes Younes :zwaai: Je vriendin boft met jou! Je bent echt een lieverd en ik kan zien dat je van haar houdt! :D Wel doen hè...is het beste om het gewoon zo snel mogelijk gedaan te hebben (ik weet ik praat makkelijk...sorry!) :goedzo: Succes!!! :goedzo: Dikke X Layla :zwaai:

kickgirl
06-07-2003, 20:13
Hou ons dan even op de hoogte!!! Want als het mis gaat kan je denk ik onze steun wel gebruiken! Kiss kickkie

Miss_Honey
06-07-2003, 20:16
Origineel gepost door kickgirl Hou ons dan even op de hoogte!!! Want als het mis gaat kan je denk ik onze steun wel gebruiken! Kiss kickkie Jahhh...dat zeker! Insha'allah komt alles goed...:D

Miss_Honey
06-07-2003, 20:24

Origineel gepost door youssef_thabest en ik bof met haar ;) jij bent ook heel lief hoor, jullie allemaal trouwens, jullie steun kan ik goed gebruiken :D:D:D Ik herken mijn vriend in jou...hij is een volbloed Marokkaan en ik ben half Schots, kwart Nederlands en kwart Marokkaans...heb geen islamitische opvoeding gehad en ben dus geen (praktiserende) moslima. Zijn ouders zijn vrij streng en traditioneel en zullen natuurlijk ook wel van mij verlangen dat ik een praktiserende moslima wordt...mijn vriend wil dat ook niet...hij zegt dat hij van mij houdt en hij zou niet willen dat ik zou veranderen en hij wil mij al helemaal geen verplichtingen geven/stellen (ik weet niet precies hoe je het zegt...sorry :o) Valt het jou trouwens ook op dat er helemaal geen jongens/mannen hebben gereageerd?! De meesten keuren dit namelijk allemaal af...want jah...negers zijn toch maar fli.kkers enzo...echt zielig maarja...is eigenlijk wel beter want liever geen reactie dan een nare reactie...toch? En trouwens...vrouwen geven veel beter advies en kunnen je veel beter steunen ;)

Pagina's : [1] 2 3