Bekijk originele versie : Hoe kunnen de mannen het accepteren?
Vaak zie ik getrouwde vrouwen naar andere jongens kijken :eek: ook als haar man erbij is :eek:
en je weet wel wat ik met kijken bedoel :D precies hoe heel veel ongetrouwde meisje snaar een jongen kijken, en dat hoef ik niet uit te leggen :cool: en dat die mannen het wel accepteren?dat snap ik eigenlijk niet :jammer:.
kickgirl
06-07-2003, 18:56
Origineel gepost door elmarocani
Vaak zie ik getrouwde vrouwen naar andere jongens kijken :eek: ook als haar man erbij is :eek:
en je weet wel wat ik met kijken bedoel :D precies hoe heel veel ongetrouwde meisje snaar een jongen kijken, en dat hoef ik niet uit te leggen :cool: en dat die mannen het wel accepteren?dat snap ik eigenlijk niet :jammer:
:lol:
hahaha ja we pakken de mannen nu aan!! Als zij het doen mogen wij het ook doen toch? :D
appelsap
06-07-2003, 18:58
en je weet wel wat ik met kijken bedoel :D precies hoe heel veel ongetrouwde meisje snaar een jongen kijken, en dat hoef ik niet uit te leggen :cool: en dat die mannen het wel accepteren?dat snap ik eigenlijk niet :jammer:
:D iwa ja hun mannen vervelen en dan zoeken ze wat anders..iets nieuws..net als wij mannen :D
Mocro4eva
06-07-2003, 19:09
ewa ja sommige mensen kennen geen schaamte. Dit geldt zowel voor de mannen als de vrouwen ( maar een beetje meer voor de mannen :D )
dat zou ik nooit doen als ik met jou getrouwd ben:D
:zwaai:
Als je wel om je gezicht geeft, lijkt me het heel verstandig om het niet te doen nee. :D :zwaai:
ik geef om allebei dus, ik zal niet kijken.. :zwaai: maar jij mag het ook niet he ;)
mocromagic
06-07-2003, 20:17
ik zie t ook vaak dat getrouwde mannen een meisje gewoon aanstaren als ze met hun vrouw zijn....ik persoonlijk zou me zwaar gekwetst voelen als mijn man dat bij mij zou doen....ik zou echt pissed worden!!
Nee aan jou heb ik wel genoeg....dus :D
:Iluvu: :zwaai:
DAT NOEMEN ZE INTEGREREN ;)
MariamaMslma
06-07-2003, 21:13
is spannend :stout:
aSunnyFriend
06-07-2003, 21:32
gelukkig kijken die getrouwde vrouwen nog niet naar andere getrouwde vrouwen....
MariamaMslma
06-07-2003, 21:34
Origineel gepost door aSunnyFriend
gelukkig kijken die getrouwde vrouwen nog niet naar andere getrouwde vrouwen....
Die getrouwde vrouwen zijn te druk met op naar hun man loerende ongetrouwde meiden letten :rolleyes:
aSunnyFriend
06-07-2003, 21:37
op een zeker moment ziet iedereen scheel van het gluren
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.