Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames Wie Heeft Ervaring Met Haarextenisoinszo Ja Lees Dan Verder

Ronaida
13-10-2006, 18:38

Meiden ik ga inshalah trouwen in februari en ik heb vrij kort krullend haar en ik wil dat me haar gewoon wat langer wordt en wat voller dus daarom had ik dit in gedachten om haar extencions te zetten. Ook is de rede omdat ik het vreselijk vindt als een ziana nephaar erbij voegt in je haar en dat vindt ik er lelijk en nep uitzien dus dames graag jullie reactie doe ik er goed aan als ik het zet wat zijn de voordelen en nadelen en hoelang blijft het zitten in je haar en hoe werkt het eigenlijk alvast bedankt ladies ;)

It_Girl
13-10-2006, 19:08
Hey hey , k wou ook al heel lang extensions zetten,, maar kreeg telkens te horen dat WEAVE een betere optie is !!

Ronaida
13-10-2006, 19:17
weave is dan te zien en dat is iets wat ik niet wil het moet wel lijken op me eigen haar en niet als je eraan zit dat je het dan voelt begrijp je

It_Girl
13-10-2006, 19:24
Je hebt ook plakweave,, en extensions ik snap wat je bedoelt ging er een tijdje ook doood om,, maar is duur ook ,,w8 ik ga paar sites voor je googelen

aruitgirl19
14-10-2006, 15:42

Of het nou de ziana is die nep haar erbij doet of extensions, weave het is allemaal fake.