Bekijk originele versie : leeftijdsverschil
Graag zou ik jullie mening willen weten over het volgende;
Wat vinden jullie van het feit dat een vrouw ouder is dan de man?
blijfjezelf
06-07-2003, 17:36
hangt er vanaf hoeveel ouder en hoe de vouw eruit ziet qua uiterlijk ten opzichte van een man. een paar jaartjes verschil en de vrouw ziet er nog goed uit ( oftwel jonger uit als de man ) dan lijkt me dat geen probleem.
vrouwen over het algemeen zijn vroeger volwassen dan de mannen dus als ze dan ook ouder zijn dan lijkt het meer op een moeder/zoon relatie dan man/vrouw relatie
ElFaSSia
10-07-2003, 05:03
OKEEJ MIJN MENING IS HET GAAT NIET OM DE LEESTIJF HET GAAT EROM DAT JE VAN ELKAAR HOUDT DAAR GAAT HET TOCH UITEINDELIJK OM.... :confused: maja dat was mijn mening bye bye....
:zwaai: :zwaai:
marokkolove
10-07-2003, 08:56
1 jaar of 2 jaar is niet zo erg maar 5,6,7, vind ik wel te veel hoor\
Ik vind wel dat een man wat ouder mag zijn?!?!
Maar ja dat is mein mening ;) :)
de vrouw van mijn oom is 43 en mijn oom is 32... ze hebben samen een kleintje van 4 maanden
en ow ja ze is een Nederlandse
ik snap het niet, maar ja tis zijn leven
Ik ben het helemaal eens met elfassia,
Maar aan de andere kant het leeftijdsverschil moet ook weer niet te groot zijn. 2 jaar ofzo kan wel.
Ik vind dat zowel dat je man niet veel ouder mag zijn en ook de vrouw niet
Origineel gepost door Salsa
een aantal jaren vind ik opzich geen probleem, zolang het verschil niet al te groot blijft ;)
Meditel22
10-07-2003, 21:54
salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe
Speciaal voor zuster Salsa , ik leef nog hoor alleen heb ik een andere naam : Neptunus, Vanwege je Pm op 26-06
Djazakoellah oe ghairan voor je bewondering.
Veel liefs , je broeder in islam :zwaai:
Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe
Zin_Rabat
13-07-2003, 18:37
Mijn Mening het gaat er niet om wat andere vinden maar wat Jullie Er Zelf Van Vinden
als jullie van elkaar houden en voor elkaar willen gaan en het volgens de grenzen van de Islaam Heb Lak Aan Mensen
Mensen Zijn Niets En Hebben over alles wel wat ze zeggen ze moeten altijd praten wees gelukkig en geniet van elkaar
Gr
Rbatia :zwaai:
leeftijdverschil is helemaal niet erg, het belangerijkse is dat je van elkaar houd, wat de rest vind doet er niet toe het is jouw leven.
Neptunus
16-07-2003, 20:35
Ewa ja dat klopt, In islam is de leeftijd niet belangrijk. Als men de islamitische Plichten maar volgt. Dus goed wezen voor elkaar volgens het geloof.
veel Liefs, je broeder in Islam
Salaam oe Alaikoum wa rahmatoellah
nou, mijn man is 8 jaar ouder, in het begin merkte ik er niks van maar nu naar 4 jaar huwelijk besef ik veel meer dat er eigenlijk zo een groot leeftijdsverschill is... Verder is het een schat hoor! Hangt ook van je eigen persoonlijkheid af, hoe rijp of kinderachtig iemand is.
dulce_lamia
16-07-2003, 20:53
Origineel gepost door Salsa
Verschrikkelijk!!!
lieve mocrogirl,
Mijn man en ik schelen ook 10 maanden, en weet je het gaat allemaal geweldig tussen ons. Het zit allemaal tussen je oren. Als je echt van elkaar houdt dan is leeftijd het minst belangrijke.
Je moet elkaar respecteren en elkaars steun en toeverlaat zijn, alles komt dan goed insha allah.
Zorg dat je binnen de grenzen leeft van de islam en wees goed voor elkaar, de rest komt dan vanzelf alhamdou lillah.
Groetjes en geluk voor iedereen!!
Salaam
Oumnia.
marokkolove
01-08-2003, 08:50
Origineel gepost door oumnia
lieve mocrogirl,
Mijn man en ik schelen ook 10 maanden, en weet je het gaat allemaal geweldig tussen ons. Het zit allemaal tussen je oren. Als je echt van elkaar houdt dan is leeftijd het minst belangrijke.
Je moet elkaar respecteren en elkaars steun en toeverlaat zijn, alles komt dan goed insha allah.
Zorg dat je binnen de grenzen leeft van de islam en wees goed voor elkaar, de rest komt dan vanzelf alhamdou lillah.
Groetjes en geluk voor iedereen!!
Salaam
Oumnia.
Heelemaaaaaal mee eens :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.