Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde Mannen Zijn Jaloers!

Pagina's : [1] 2 3

_MaJesTeiT_
06-07-2003, 16:03

Salaam Alleikoem, Getrouwde mannen zijn jaloers, wanneer hun vrouw met haar vriendinnen gaat winkelen.....en het liefst wil de man dat zijn vrouw alleen met hem op stap gaat....... :rolleyes: Wie is het eens met deze stelling? Waarom wel en waarom niet..... gegroet

Masriya
06-07-2003, 16:07
Weet ik veel:maf:

Masriya
06-07-2003, 16:15
Origineel gepost door temsamni Je haalt me de woorden uit mijn mond! :maf: Ja, als zijn vrouw nou met een man werkt ofzo, dan kan ik me voorstellen dat de man dan jaloers is. Maar als zijn vrouw met haar vriendinnen gaat winkelen, hij jaloers worden? Als zijn vrouw met haar vriendinnen gaat winkelen, word ze heus niet verliefd op haar vriendinnen:maf:

_MaJesTeiT_
06-07-2003, 16:17
Origineel gepost door Masriya Ja, als zijn vrouw nou met een man werkt ofzo, dan kan ik me voorstellen dat de man dan jaloers is. Maar als zijn vrouw met haar vriendinnen gaat winkelen, hij jaloers worden? Als zijn vrouw met haar vriendinnen gaat winkelen, word ze heus niet verliefd op haar vriendinnen:maf: helaas moet ik je teleurstellen mijn lieve kind......... :D dat er veel verandert is in deze tijd en veel getrouwde mannen worden snel jaloers want vriendinnen kunnen best verliefd raken op elkaar, het is maar dat je het weet........ :D

Masriya
06-07-2003, 16:20

Origineel gepost door Saida helaas moet ik je teleurstellen mijn lieve kind......... :D dat er veel verandert is in deze tijd en veel getrouwde mannen worden snel jaloers want vriendinnen kunnen best verliefd raken op elkaar, het is maar dat je het weet........ :D Euh okeeeeeeeeeeeee............. Maar ik kan nog steeds je vraag niet beantwoorden :eek:

Dawud__Afghani
06-07-2003, 16:30
Origineel gepost door Saida helaas moet ik je teleurstellen mijn lieve kind......... :D dat er veel verandert is in deze tijd en veel getrouwde mannen worden snel jaloers want vriendinnen kunnen best verliefd raken op elkaar, het is maar dat je het weet........ :D hihihih als mij verouw gaat met haar vriendin zoenen de volgende dag ben ik met haar vriendin in de buurt en twee is altijd beter dan een ;) evenwichtig jou kussje delen gaat niks mis mee:D

Najib26
06-07-2003, 16:33
Origineel gepost door Saida Salaam Alleikoem, Getrouwde mannen zijn jaloers, wanneer hun vrouw met haar vriendinnen gaat winkelen.....en het liefst wil de man dat zijn vrouw alleen met hem op stap gaat....... :rolleyes: Wie is het eens met deze stelling? Waarom wel en waarom niet..... gegroet En ik wil ook niet dat je hier gaat internetten :melig:

_MaJesTeiT_
06-07-2003, 16:43
Origineel gepost door Najib26 En ik wil ook niet dat je hier gaat internetten :melig: maar ik betaal de internet en niet jij........ ;)

_MaJesTeiT_
06-07-2003, 16:46
Origineel gepost door Masriya Euh okeeeeeeeeeeeee............. Maar ik kan nog steeds je vraag niet beantwoorden :eek: no prolem my child........ :D ;)

YeDis_an_AbDaRs
1-1 :hihi: :hihi:

Masriya
Origineel gepost door Saida no prolem my child........ :D ;) :D

blijfjezelf
06-07-2003, 16:55
Nou ik ben getrouwd en mijn man is helemaal niet jaloers ik werk ook met mannen en soms heb ik nachtdienst en dan kan het voorkomen dat ik dus alleen werk met een ander mannelijke collega en daar heeft hij geen problemen mee ik vertel hem altijd alles en hij mij ook. Ik zou juist willen dat hij niet jaloers wordt want dat lijkt me geen pretje maar dat hij af en toe zou zeggen of ik niet liever met hem wat zou doen. elke keer als ik naar mijn vriendinnen ga dan gaat hij gewoon lekker naar zijn vrienden. en dat is leuker dan thuis zitten. terwijl als hij naar zijn vrienden gaat zit ik vaak alleen thuis omdat mijn vriendinnen dan bij hun ouders zijn of gezellig met hun man wat gaan doen ( mijn vriendinnen zijn namelijk allemaal getrouwd en zijn vrienden niet allemaal, en de gene die getrouwd zijn doen niets met hun vrouw ) ik denk dat ik wat jaloerser ben dan mijn man en daar kan ik helemaal niet tegen. en een beetje ( niet te overdreven ) jaloersheid is gezond, dat betekent dat de ander om je geeft ( vind ik )

Dawud__Afghani
06-07-2003, 18:09
Origineel gepost door blijfjezelf Nou ik ben getrouwd en mijn man is helemaal niet jaloers ik werk ook met mannen en soms heb ik nachtdienst en dan kan het voorkomen dat ik dus alleen werk met een ander mannelijke collega en daar heeft hij geen problemen mee ik vertel hem altijd alles en hij mij ook. Ik zou juist willen dat hij niet jaloers wordt want dat lijkt me geen pretje maar dat hij af en toe zou zeggen of ik niet liever met hem wat zou doen. elke keer als ik naar mijn vriendinnen ga dan gaat hij gewoon lekker naar zijn vrienden. en dat is leuker dan thuis zitten. terwijl als hij naar zijn vrienden gaat zit ik vaak alleen thuis omdat mijn vriendinnen dan bij hun ouders zijn of gezellig met hun man wat gaan doen ( mijn vriendinnen zijn namelijk allemaal getrouwd en zijn vrienden niet allemaal, en de gene die getrouwd zijn doen niets met hun vrouw ) ik denk dat ik wat jaloerser ben dan mijn man en daar kan ik helemaal niet tegen. en een beetje ( niet te overdreven ) jaloersheid is gezond, dat betekent dat de ander om je geeft ( vind ik ) jaloerzie=liefde mannen die niet jaloerz zijn op zijn verouwen ze zijn niet meer verliefd.

Dawud__Afghani
06-07-2003, 18:10
Origineel gepost door Saida maar ik betaal de internet en niet jij........ ;) heel goed beantwoord i like it ...........ahahahhhh

_MaJesTeiT_
06-07-2003, 22:46

Origineel gepost door Dawud__Afghani heel goed beantwoord i like it ...........ahahahhhh vrouwen zijn de baas....... :D

Pagina's : [1] 2 3