Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chatten: verslaving of niet??

Tombie
26-06-2002, 13:53

Geloof het wel en jullie...??

igzeneej
26-06-2002, 13:55
jah zeker !!! ...Ik was ook zo'n junki !!! :D

Dida
26-06-2002, 14:09
jawel chatten is echt wel een verslaving.En dan bedoel ik msn he...ben blij dat ik afgekickt ben ! Ciao baby ;)

Chaimaa
26-06-2002, 14:12
:rotpc: cker oueeten verslaving..sinds ik mijn eerste contact met computers legde was ik al verkocht..thuis zijn ze er niet blij mee...op school zijn ze er niet blij mee... :confused: ik doe toch niks verkeerd :(

SweetRose
26-06-2002, 14:25

nOu chatten niet echt maar yasmina.nl...;williii ik ga zot worden in marokko... :maf: hahaha en msn...ik heb drie msnen..zodat ik al de mensen kan indelen...anders kom ik maar opt internet voor den msn alleen en dat is de bedoeling niet hé :zwaai: xxx

DieselGirly
26-06-2002, 14:31
zeker verslaafd....en dan heb ik het over msn......ik doe het steeds minder...maar wel dagelijks maar dan niet zo lang meer als in het begin......het blijft leuk...vooral als je spontane aardige mensen in je msn-lijstje hebt ennuh....het dood de tijd heel snel.... :zwaai: laterzzz

sahira
27-06-2002, 10:14
Origineel gepost door Tombraider Geloof het wel en jullie...?? Er zit zeker een hoog verslavings percentage aan chatten.....ik ben afgekickt, na een paar nare ervaringen ben ik voorzichtiger geworden en chat alleen nog met familie en vrienden....zijn met kids aan the chat dan kijk ik soms mee....niet te lang mogen ze hooguit een uurtje.....dan mag de volgende......de een zal er beter tegen bestand zijn dan de ander voor veel mensen is het de enige manier om kontakt te leggen, zonder al te veel van je zelf te hoeven te vertellen.... beslama....Sahira... :zwaai:

Chaimae
27-06-2002, 10:17
eerst wel veel met mijn vriendinnen op msn maarre we hebben alles besproken wat er te bespreken valt en nou zijn ze online en zeggen we alleen hoi

Hanaetje
27-06-2002, 10:21
Chatten is VERLSAVEND!!!... Toen wij nog net internet hadden....elke dag chatten uuur na uur op msn of chatrooms NU? Ik chat niet meer in chatrooms, ik ben niet meer elke dag op't net, op msn is dat af en toe .... Ik ben dat nu helemaal beu....het "NIEUWE" eraan is er niet meer.... MAAR dat vind ik goed...door internet verwaarloosde ik m'n huistaken en lessen enz....Nu niet meer, zeker toen ik zag dat ik een buis , en ik heb normaal NOOIT buizen (I'm smart :ego:).... NO MOREEEE!!!.... Hanaetje :boogie:

Ghizlanetje
27-06-2002, 11:38
Helleeeeee PeepZz chatten is n ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR VerSlaVinG echt niet meer noRmaal en dat VoorNamelijK op Msn.. af en Toe WordT ik erzelF n BeeeeTjuh :maf: van.. Big kis

Wayagher
18-06-2006, 23:03
we zijn met z'n allen vervloekt :rolleyes:

Beloved
18-06-2006, 23:04
Hahaha chatten?? Wat is dat .. Zit af en toe op msn met vriendinnen bij te kletsen. That's it.

1001_nacht
18-06-2006, 23:06
we zijn met z'n allen vervloekt :rolleyes: :sjans:

BabyyZiina__
18-06-2006, 23:30
Nouja ik ben al een uur van plan om naar bed te gaan, en heb hartstikke hoofdpijn. Maar zit nog steeds achter msn, Dus denk het wel ja :p