Bekijk originele versie : Waarom studeren Marokkanen meestal Rechten.
NoordAfrikaan
06-07-2003, 15:35
Dat is me opgevallen.
Als ik wel eens een tijdschrift open sla waarover Marokkaanse jongeren wordt gesproken,dan studeert meestal iedereen Rechten.
Bij documentaires over Marokkaanse jongeren studeert het overgrote deel ook weer Rechten.
En dat is niet alleen in Nederland.
In Marokko ken ik ook veel mensen die Rechten hebbeb gestudeert.Bij mij in de familie in Marokko lopen er al 3 advocaten rond!
Wie weet hoe dit komt??
ikke wil ok rechten studeren!!
Dat is mij ook opgevallen. Ik denk dat marokkanen meer baangarantie zien in een studierechten, dan in een andere studie.
elmoemien
06-07-2003, 15:37
marokkanen worden zoveel rechten ontnomen............ik denk dat economie nog steeds op nr uno staat
parelprinsesje
06-07-2003, 15:39
heb geen conclusie voor je,
maar wil je wel even mededelen dat ik t helemaal met je eens ben. denk dat t er gewoon de tijd voor is. hiervoor wilde elke marokkaan arts zijn en tegenwoordig is dat dus advocaat. hierna zullen ze wel weer allemaal leraar/lerares willen worden.
geloof me het zijn de tijden denk ik......
groetjes een parelprinsesje
Origineel gepost door temsamni
Kunnen ze hun neven gaan verdedigen! Goud Geld...een gat in de markt! :rolleyes:
Daarom ga ik ook rechten doen.. Ik heb alvast deals gemaakt en zo, en honorarium vastgesteld.. Ewa jah..elke maffia familie moet een advocate hebben.. :D Liefs Selma
Karmalita
06-07-2003, 16:01
Mooi loon speelt natuurlijk ook ergggggg mee....
Bij mijn familie in Egypte, heb ik stuk of 6 advocaten.
Mijn vader, en de rest mijn ooms.
:maf:
nour_el_3oejoen
06-07-2003, 18:07
ikzelf studeer ook rechten...ik heb er voor gekozen..niet omdat ik het leuk vind ofzo...maar omdat ik echt niet wist wat ik moest doen...ik heb alhamdoelilah de juiste keuze genomen...want mn studie bevalt me uitstekend.....:D
Me zus studeert ook rechten,gewoon omdat ze et leuk vindt denk ik :confused:
Mijn schoonzus studeert ook rechten.
Origineel gepost door NoordAfrikaan
Dat is me opgevallen.
Als ik wel eens een tijdschrift open sla waarover Marokkaanse jongeren wordt gesproken,dan studeert meestal iedereen Rechten.
Bij documentaires over Marokkaanse jongeren studeert het overgrote deel ook weer Rechten.
En dat is niet alleen in Nederland.
In Marokko ken ik ook veel mensen die Rechten hebbeb gestudeert.Bij mij in de familie in Marokko lopen er al 3 advocaten rond!
Wie weet hoe dit komt??
Hmmmzzz... I dont now :rolleyes:
-xxx-Rachida
07-07-2003, 01:03
ach jah.....voor een ieder wat wils;)
Ik vind het al best dat Marokkanen een beetje beginnen te studeren:D
NoordAfrikaan
07-07-2003, 01:33
Origineel gepost door elmarocani
Nou als mensen in een land waar ze geen rechten hebben, rechten studeren dan klopt iets niet :rolleyes: :haha: :lol:
Ik denk dat ze in Marokko Plichten studeren.
BentDagilia
07-07-2003, 02:22
Hmm zou het niet weten...ik Haat RECHT wollah... Ik zie zelf meer in de Zakenwereld :cool: maar ja That's me he :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.