Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bekeerlingen

MissSoeraya
06-07-2003, 15:27

Assalamoe Alaikum wa Rahmatullaahi wa Barakatuhu Ik ben een belgisch meisje en ik ben sinds een tijdje Hamdoela op de goede weg Ik heb de waarheid gevonden, en nu wil ik me bekeren Alleen zijn mijn ouders er tegen en ik ben nog minderjarig ,maar insja Allah zal ik op een dag mijn getuigenis afleggen Zijn er mensen die in dezelfde situatie als mij zitten ? Of die ongeveer hetzelfde meegemaakt hebben ? Ik wil er heel graag met andere broeders en zusters over praten dus aarzel niet om te reageren... Wa salama

remii
06-07-2003, 17:47
Origineel gepost door MissSoeraya Assalamoe Alaikum wa Rahmatullaahi wa Barakatuhu Ik ben een belgisch meisje en ik ben sinds een tijdje Hamdoela op de goede weg Ik heb de waarheid gevonden, en nu wil ik me bekeren Alleen zijn mijn ouders er tegen en ik ben nog minderjarig ,maar insja Allah zal ik op een dag mijn getuigenis afleggen Zijn er mensen die in dezelfde situatie als mij zitten ? Of die ongeveer hetzelfde meegemaakt hebben ? Ik wil er heel graag met andere broeders en zusters over praten dus aarzel niet om te reageren... Wa salama incha allah zal allah (swt) jou behoeden voor het kwade en jou leiden naar het goede ik heb echt enorm veel respect voor mensen die bekeert zijn tot de islam , want de islam is de moeilijkste godsdienst om te belijden , dit is ook een indicatie dat de islam de ware godsdienst is !!!

MissSoeraya
06-07-2003, 18:20
Origineel gepost door remii incha allah zal allah (swt) jou behoeden voor het kwade en jou leiden naar het goede ik heb echt enorm veel respect voor mensen die bekeert zijn tot de islam , want de islam is de moeilijkste godsdienst om te belijden , dit is ook een indicatie dat de islam de ware godsdienst is !!! Salaam aleikom bedankt voor je reactie Ik heb ook respect voor alle bekeerlingen en voor alle praktiserende moslims want de influisteringen van chaitan zijn groot Ik ben zo blij dat ik de juiste weg terug gevonden hebben, al hamdoelilah inshallah wens ik je veel sterkte met de beproevingen op aarde en het vergroten van je imaan.

oughti_shahira
06-07-2003, 23:15
Salam alaikom wa rahmatolah onze toekomstige zuster in de Islam (inscha-ALLAH!) Mascha-allah wat goed van je.... Mijn beste vriendin/klasgenoot is ook bekeerd tot de Islam Alhamdolilah. Heb dus alles met haar meegemaakt en weet precies in welke situatie jij je nu bevindt. Ik zou zeggen neem eens een kijkje bij www.moslima.nl klik dan op nieuwe moslima's... Zuster Amal is die van mijn vriendin. Zij heeft daar namelijk zeer veel steun van gehad. En kon zich precies in de schoenen plaatsen van al die bekeerde zusters plaatsen. Echt subhan-allah. En sindsdien, ondanks ik als moslima ben geboren is het alsof ik ook ben bekeerd. Alhamdolilah!! Maar ik zou zeggen als je hulp nodig hebt kun je me altijd mailen..Mn vriendin (amal) heeft dezelfde email adres dus kun je ook met haar in contact komen, Inscha-allah! Moge ALLAH swt. je steunen en sabr schenken, AMIEN!!! Wa salam alaikom wa rahmatolah wa barakatoe.

anoniem_girl
06-07-2003, 23:27

:goedzo: :)

MissSoeraya
06-07-2003, 23:47
Salaam aleikom, bedankt voor de bemoedigende woorden , barakAllah ik heb het verhaal van je vriendin gelezen, en ik kan me zelf er helemaal in vinden Het is mooi dat je haar gesteund en geholpen hebt, ik heb zelf ook zo een paar vriendinnen en ze betekenen veel voor me wa salama heel veel liefs soeraya

zaio66
08-07-2003, 10:31
salam aleikom, Mashallah (Allah heeft het zo gewild)! Ik vind het echt knap van je dat je er naartoe streeft( om moslima te worden). Ik hoop dan ook dat je veel steun krijgt van andere moslims, inchallah. heb vertrouwen in Allah! Inchallah moge Allah swt je leiden en je het licht schenken. Het beste licht is het licht van de islam. Ik hoop dus dat we er nog een moslimzuster bijkrijgen, inchallah!! ps laat je je niet verleiden door de duivel en zoek bescherming bij Allah swt, geprezen en verheven is Hij.

nimco
08-07-2003, 15:27
Origineel gepost door MissSoeraya Salaam aleikom, bedankt voor de bemoedigende woorden , barakAllah ik heb het verhaal van je vriendin gelezen, en ik kan me zelf er helemaal in vinden Het is mooi dat je haar gesteund en geholpen hebt, ik heb zelf ook zo een paar vriendinnen en ze betekenen veel voor me wa salama heel veel liefs soeraya maaaaaaaaaaaaasha allah, zuster grote stap maar een hele goeie. als ik je ook ergen mee kan helpen hoor ik graag en insha allah zal allah je leiden tot de dood. fi amanillah zuster ;)

MissSoeraya
08-07-2003, 19:55
Origineel gepost door zaio66 salam aleikom, Mashallah (Allah heeft het zo gewild)! Ik vind het echt knap van je dat je er naartoe streeft( om moslima te worden). Ik hoop dan ook dat je veel steun krijgt van andere moslims, inchallah. heb vertrouwen in Allah! Inchallah moge Allah swt je leiden en je het licht schenken. Het beste licht is het licht van de islam. Ik hoop dus dat we er nog een moslimzuster bijkrijgen, inchallah!! ps laat je je niet verleiden door de duivel en zoek bescherming bij Allah swt, geprezen en verheven is Hij. Bedankt voor je mooie woorden, insjallah zal ik op het rechte pad blijven ik heb in ieder geval heel veel steun van vriendinnen en woorden zoals de jouwe zijn altijd mooi om te horen, djazakallah wa salama

MissSoeraya
08-07-2003, 20:05
Origineel gepost door nimco maaaaaaaaaaaaasha allah, zuster grote stap maar een hele goeie. als ik je ook ergen mee kan helpen hoor ik graag en insha allah zal allah je leiden tot de dood. fi amanillah zuster ;) Jij ook bedankt voor je lieve woorden Allah (swt) leid wie hij leiden wil, en insjallah zal ik op een dag ook tot de oprechte gelovigen horen... en als ik ooit je hulp nodig heb laat ik wel iets weten :blauwkus: