Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sourat A'Rahmaan met muziek erbij.... ... wat vinden jullie???

ffeiza
06-07-2003, 14:52

Vandaag op NMO (nederlandse Moslm Omroep) Moderne recitatie van de Heilige Koran Moderne recitatie van hoofdstuk 55 uit de Heilige Koran: Ar-Rahmaan (de Erbarmer). De recitatie wordt toegelicht en van commentaar voorzien door Nasr Hamid Abu Zayd (hoogleraar filosofie uit Egypte) en Sadik Al-Azm (hoogleraar filosofie uit Syrië). Het programma wordt begeleidt door professor P.S. Koningsveld (islamoloog). Zij hebben ons laten zien.... dat je Sourat Ar'Rahmaan samen kunt combineren met muziek :confused: piano... dus... en dat je het als poezie kunt zien..... Nou ik was razend na die programma te hebben gezien... wat vinden jullie ervan.....??? En incha Allah gaat er binnekort zeker een mail naar hen toe... om vandaag :kwaad: :kwaad:

Najib26
06-07-2003, 15:21
Mailen helpt niet. Is al eerder door anderen gedaan. Maar ze zijn daar zo arrogant. De meeste redacteuren daar zijn kuffar, en een paar zelfs overtuigd atheïst. En de directeur is zehma moslim, maar hij zegt dat ie bidt wanneer het hem uit komt. De NMO probeert moslims van het rechte pad af te houden. Ik boycot ze al jaren. Zouden meer mensen moeten doen :)

ffeiza
06-07-2003, 15:29
Ik kijk er niet naar.... om informatie... maar ik kijk er meer naar.. om te zien hoe zij dingen willen overbrengen naar de andere..en hoe zei het doen.. is niet oke... Ach ja al helpt het niet veel.... ik ben wel benieuwd op wat hen reactie zal zijn.... Ik bedoel... hebben zij het recht om dingen te laten zien..wat niet waar is... Anders hoeven ze de naam Moslim omroep niet te gebruiken vind ik.....

najiba05
06-07-2003, 16:12
Ik heb het ook gezien , en inderdaad het sloeg nergens op . subhannelah .

remii
06-07-2003, 17:27

Origineel gepost door ffeiza Vandaag op NMO (nederlandse Moslm Omroep) Moderne recitatie van de Heilige Koran Moderne recitatie van hoofdstuk 55 uit de Heilige Koran: Ar-Rahmaan (de Erbarmer). De recitatie wordt toegelicht en van commentaar voorzien door Nasr Hamid Abu Zayd (hoogleraar filosofie uit Egypte) en Sadik Al-Azm (hoogleraar filosofie uit Syrië). Het programma wordt begeleidt door professor P.S. Koningsveld (islamoloog). Zij hebben ons laten zien.... dat je Sourat Ar'Rahmaan samen kunt combineren met muziek :confused: piano... dus... en dat je het als poezie kunt zien..... Nou ik was razend na die programma te hebben gezien... wat vinden jullie ervan.....??? En incha Allah gaat er binnekort zeker een mail naar hen toe... om vandaag :kwaad: :kwaad: tijdens de ramadan-maand zend de NMO ramadannachten uit ..die vind ik wel goed en leerzaam maar voor de rest slaan de programma s van de NMO nergens op ...ze gaan bijv. over jongeren die zich bezig houden met zingen, R&b , hiphop .....kortom het gaat over alles behalve over de islam van mij mag de NMO ook zo opgedoekt worden

Classy.Lady
08-07-2003, 03:52
Soubhana'Allah!! Waar halen ze het lef vandaan vraag ik mij af dan! Soubhana'Allah!

ffeiza
18-07-2003, 20:23
je hebt gelijk najib... het heeft inderdaad niet geholpen, ze reageren niet eens.....

Jumanah
19-07-2003, 15:41
zoals Naijb26 zegt de NMO "probeert" moslims te laten dwalen :jammer: ik kijk er ook niet meer naar ;)

omaisa
26-07-2003, 00:20
juist ja ik ben het helemaal met jullie eens marcel khalifa heeft er voor moeten boeten toen er een nieuwe cd van hem uit kwam met surat youssouf!!!!!

AbuGodsvrees
08-08-2003, 21:39
hoe dan??