Bekijk originele versie : Collega's op het werk!!
Ehlaan biekoem allemaal,
Weet je waar ik me ontzettend aan erger, aan sommige collega's op het werk hiero...ze lachen en praten met je alsof je hun beste vriendin bent, en als je 1 dagje er niet bent ziek oulla iets anders, gelijk roddelen nou nou zeg...daar heb ik een hekel aan en ze bedriegen mensen waar je bij staat ya joden tvoe hliehoem! Moest er even uit.....
Latersss.....
helemaal mee eens meisje, ze zijn echt moeilijk om mee te werken,
daarom zeg ik altijd, blijf nooit te lang op dezelfde plaats zitten, want ze maken je gek. Persoonlijk vind ik dat je na 1 jaar of twee, je biezen moet pakken en ergens anders ghaat solliciteren.
Doe je dit niet, kom je 100% zeker in DAR EL BOUHALA terecht..
SweetRose
26-06-2002, 14:30
ik werk niet en heb nog nooit gewerkt...maar geloof me...Niet alleen opt werk zijn ze zo...ook op school...nu ja 1 uitzondering mijn beste vriendin..een belgische...maar zij is echt wel af...ze is echt tof en ze weet wat ik mag en niet mag en respecteert me zoals ik ben...ik wou dat er meer als zij waren :(
Spijtig dat ik in een dorpje woon waar alleen maar Belgen wonen...maar langs de andere kant...is dat weer goed, want zo blijf ik opt rechte pad hé...niet dat marokanen slecht zijn hé...ik ben dol op marokanen...marokanen zijn altijd zo fleurig en zo humoristisch...maar je hebt er aparte gevallen tussen hé
allé dit was MIJN mening
xxx
soussiasaida
26-06-2002, 14:31
Echte hollanders?? Nou sorry hoor voor de mensen hierboven maar daar heb ik geen last van!
DintelOx
26-06-2002, 14:33
SAIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HELLLUP..................
Rhizlane
26-06-2002, 14:33
Hoe bedoel je Nederlands- imago, ze moeten mij nooit hebben, maar toevallig omdat er vandaag een belangrijke bijeenkomst is waar zij als team een kleurrijke instelling willen presenteren, willen zij mij de voorlichting laten doen. Zodat ik als Marokkaanse en Moslima kan vertellen dat niet- iedere instelling is zoals iedereen denkt want; WIJ NEMEN OOK BUITENLANDERS EN MOSLIMA'S MET HOOFDOEKEN AAN.
Maar laat ze ik zit te solliciteren (wat heel moeilijk tegenwoordig is) naar een ander baan en als ik die heb ben ik weg, adios!!!!!!!!!
En over dat geroddel staan ze algemeen bekend, je bent er eve niet en hup ,.............daar gaan ze....ze heeft dit gedaan.....en dat gedaan.
A .......altief.
islamgirl
26-06-2002, 14:38
Origineel gepost door elmarocani
nou dat denk jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en hoe weet je dat??
ze laten het natuurlijk niet merken!!!!
ik heb ook met nederlanders gewerkt......ik kon heel goed opschieten met hun ...had ook nooit problemen.....maar ik vertrouw ze niet
en waarom??
ik zag hoe ze over elkaar roddelen........! en dat zegt alles!!
elke collega roddelde over de andere....en als ze bij elkaar zijn gaan ze weer over een andere roddelen....en zo gaat dat maar door de hele dag!!! :D :zwaai:
echte raare volkje gewoon!!!!!!!!! :zwaai:
en veel succes dan maar met je collega'S!!!!
pff!!ikheb geen problemen mee!!!
Wat doe je hier dan nog als je het zo'n raar volkje vind, ga dan maar lekker weg hier uit het land. En Marokkanen zijn het allerergste kwa roddelen...want wat doen jullie nu over de Hollanders...RODDELEN!!!!!
soussiasaida
26-06-2002, 14:41
Marokanen zijn nummero 1 kwa roddelen!!!!!!! Nederlanders letten niet zo op elkaar als hoe wij dat doen! Als een meisje er strak bij loopt hebben velen al hun oordeel klaar. Nsara kan dat helemaal niets schelen bijv.
soussiasaida
26-06-2002, 14:51
AHAAAAAAAA EN NU GA JE OVER KLEDING HEBBEN???
ACH PFFFFF......WE HADDEN HET OVER IETS ANDERS EN NIET OVER KLEDING!!! MAAR OVER COLLEGA's!!!!!!!!!!!!!!!!
EN HOLLANDERS HEBBEN LIEVER DAT JE DIE STRAKKE BROEKJES DRAAGT NATUURLIJK!!!
OMDAT JE DAN AANPAST AAN HUN CULTUUR ENZ,,,,EN DAT VINDEN ZE ALLEEN MAAR PRACHTIG!!! MAAR JE WORDT NOOIT ALS EEN NEDERLANDSE GEACCEPTEERD :D
:D :zwaai:
Wil ik dat dan? Ik ben een nederlandse in papieren maar zal mijn normen en waarden nooit vergeten einstein!!!
Trouwens don't talk s*hi*t! you're talk is too cheap!!!
soussiasaida
26-06-2002, 14:53
Ik MAG nederlanders wel graag! jallah en nu? kom maar op met je einstein antwoord. Ben ik nu ook een meelopertje, k*likker?........??
Ik heb nooit wat slechts met ze meegemaakt. Je mag blij wezen dat je in Nederland woont a elhmar!
soussiasaida
26-06-2002, 14:55
OK SOUSIA....IK ZAL MIJN MOND MAAR HOUDEN!!!!!!!!! :D :zwaai:
Doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen, mij raak je er toch niet mee!
Boyfriend
26-06-2002, 14:56
Origineel gepost door soussiasaida
Als een meisje er strak bij loopt hebben velen al hun oordeel klaar. Nsara kan dat helemaal niets schelen bijv.
ja omdat het soms bij ons niet kan daarom, en nsara voor hen alles is the same, of ze er nu bloot bij loopt, of gekleed of strak, het interesseert hen niet, omdat ze gn tijd hebben voor zoiets, nsara hypocriet, denken alleen aan hun eigen, de meesten toch
SweetRose
26-06-2002, 14:57
Origineel gepost door Boyfriend
ja omdat het soms bij ons niet kan daarom, en nsara voor hen alles is the same, of ze er nu bloot bij loopt, of gekleed of strak, het interesseert hen niet, omdat ze gn tijd hebben voor zoiets, nsara hypocriet, denken alleen aan hun eigen, de meesten toch
effe iets anders...wat is een nsara...ik wil dat wel aan mijn papa vragen die hier beneden zit...maar toch maar niet...want wie weet wat dat betekent?? :D
:boogie:
xxx
Boyfriend
26-06-2002, 14:58
Origineel gepost door zin 'n midar
effe iets anders...wat is een nsara...ik wil dat wel aan mijn papa vragen die hier beneden zit...maar toch maar niet...want wie weet wat dat betekent?? :D
:boogie:
xxx
nsara = iroemieejenn, :D
soussiasaida
26-06-2002, 14:58
Origineel gepost door Boyfriend
Zou je denken????....... Iedereen mag van mij dragen wat hij of zij maar wilt! Zolang ik me maar kleed naar onze waarden en normen! Iklig er niet wakker van als ik een marokaans meisje in een rokje zie lopen.....Who cares :confused: ik niet hoor. Of moet ik haar nu gelijk een k*hba vinden omdat het bij ons haram is???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.