Bekijk originele versie : **Dove sunShine**
ik heb vandaag die bodylotion van dove sunshine gekocht.het moet je(als het goed is)een bruine tint geven.ik heb de donkere genomen..maar mijn eigen huidskleur is erg licht..hopelijk zal het me dan donkerder maken...maar hoe lang duurt het voor je egt resultaat ziet en kan je het ook op je gezicht gebruiken??en is het wel verstandig dat ik de donkere heb genomen.:rolleyes: krijg ik daar vlekken van????(denk ik nu pas aan)
alvast bedankt:kus:
xfatimax
13-10-2006, 12:42
Salaam meid,
Het is niet verstandig dat je die donkere gekozen hebt,
Zoals je al zelf zei, daar kan je sneller vlekken door krijgen.
Het is inderdaad wel makkelijker als je sneller donker word, maar daar is die donkere variant van dove niet voor.
Het is niet aangeraden om m voor je gezicht te gebruiken.
Hoe lang het duurt voordat je resultaat ziet weet ik niet.
Ik heb zeld die zelfbruinende bodylotion van de Etos gekocht.
Ik heb m nog maar 2 keer gebruikt.
TIP: Na afloop niet vergeten op je handen te wassen.
Vlinder07
13-10-2006, 13:07
Salaam meid,
Het is niet verstandig dat je die donkere gekozen hebt,
Zoals je al zelf zei, daar kan je sneller vlekken door krijgen.
Het is inderdaad wel makkelijker als je sneller donker word, maar daar is die donkere variant van dove niet voor.
Het is niet aangeraden om m voor je gezicht te gebruiken.
Hoe lang het duurt voordat je resultaat ziet weet ik niet.
Ik heb zeld die zelfbruinende bodylotion van de Etos gekocht.
Ik heb m nog maar 2 keer gebruikt.
TIP: Na afloop niet vergeten op je handen te wassen.
Ik heb die dove shunshine 2 weken geleden van mijn zusje gekregen. Ik heb het op mijn gezicht gedaan..Is dat niet goed??? En waarom moet je eigenlijk meteen je handen wassen erna..Just een vraag!
xfatimax
13-10-2006, 13:13
Ik heb die dove shunshine 2 weken geleden van mijn zusje gekregen. Ik heb het op mijn gezicht gedaan..Is dat niet goed??? En waarom moet je eigenlijk meteen je handen wassen erna..Just een vraag!
Nee meid, het is niet goed voor je gezicht,
voor je gezicht heb je ook een soortgelijk creme speciaal voor het gezicht, volgens mij niet van het merk dove, maar wel andere merken.
Je moet daarna je handen wassen, anders krijg je vlekken op je handen.
Ikzelf was vergeten om me handen te wassen, ik kreeg geen duidelijk vlekken, maar me nagelriemen en de huid rondom me nagels was donker gebleven.
bellydancerrrr
13-10-2006, 14:10
ik heb vandaag die bodylotion van dove sunshine gekocht.het moet je(als het goed is)een bruine tint geven.ik heb de donkere genomen..maar mijn eigen huidskleur is erg licht..hopelijk zal het me dan donkerder maken...maar hoe lang duurt het voor je egt resultaat ziet en kan je het ook op je gezicht gebruiken??en is het wel verstandig dat ik de donkere heb genomen.:rolleyes: krijg ik daar vlekken van????(denk ik nu pas aan)
alvast bedankt:kus:
ik had dove sunshine ook gekocht, maar die creme die hielp voor geen meter. ik dacht leuk reclame van dove ik ga het een keer uitproberen maar ik zag geen verschil. had ook de donkerste genomen. maar bij deze is het niet zo dat je perse je handen moet wassen erna want je krijgt er geen vlekken van. een vriendin van mij had wel eentje gekocht daar zag je echt heel goed resultaat bij en als zij haar handen niet waste waren haar handen helemaal (geel/bruin) achtig inderdaad, bij die laatte die wel vlekken achter, maar bij dove was dat bij mij niet het geval.
tweetygek
13-10-2006, 14:55
ìk heb die dove ook gebruikt maar niet die donkerste.. ik zag al na 3 dagen resultaat, ik kreeg e er ook geen vlekken van je moet t gwn goed opsmeren!
ik heb em toen nooit meer gebruikt die kleur vind ik zo nep het is geen mooi kleur vind ik:)
Hoop dat ie wel bij jou mooi komt:)
xxx
ShopAholic
13-10-2006, 14:57
Dove Bodylotion is echt een afrader:jammer:
Ik spreek uit ervaring:)!
xfatimax
21-10-2006, 17:39
Nou meiden,
Ik ben super tevreden met de zomergloed bodylotion van de Etos.
Me huid heeft een heel mooi bruin tintje gekregen:D
Hij kost 4 euro, een aanrader,
Ik ben er tevreden over;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.