Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraag over een hond

Pagina's : [1] 2

boyengirl
13-10-2006, 10:47

salaam dames had dit ook bij islam en ik gevragen maar zal daar wel gen antwoord krijgen dus vraag ik het aan jullie was gisteren een moeder van een kindje uit de klas van mijn zoontje die meisje bleef hier speelen toen kwam die moeder haar kleine ophaalen ik zeg sorry maar een hond mag niet in huis ik zeg ja ik kan je niet goed uit leggen waraom niet dus vandaar de vraag wie weet hier meer over groetjesss

hounaidatje
13-10-2006, 10:52
Een hond is een onrein dier. Als je kijkt naar de regels van tahara (reinheid), dan kom je een lijst tegen van zaken die onrein zijn, en dus je staat van reinheid opheffen. In die lijst komen bijv. bloed, pus, urine voor, maar óók hondenslijm. vandaar;)

boyengirl
13-10-2006, 10:55
Een hond is een onrein dier. Als je kijkt naar de regels van tahara (reinheid), dan kom je een lijst tegen van zaken die onrein zijn, en dus je staat van reinheid opheffen. In die lijst komen bijv. bloed, pus, urine voor, maar óók hondenslijm. vandaar;) bedankt :kus:

shariza
13-10-2006, 10:57
heel even dacht ik dat je een hond wou nemen..................hihihi

doha
13-10-2006, 10:58

ja dat heb ikoo gehoord, als je bijv. lodo hebt en je raakt een hond aan dan ben je zelf niet meer rein en moet je opnieuw lodo gaan doen;) en als een hond je huis binnen komt nou dan mag je meteen heel je huis schrobben:hihi:

KoezKoez
13-10-2006, 10:59
En hondharen? Is dit ook onrein verklaard?

boyengirl
13-10-2006, 11:05
heel even dacht ik dat je een hond wou nemen..................hihihi hahha lehfed nee dankje ik ben antie huis dier hij mag wel een konijn maar die moet buiten blijven en ik verschoon geen kooi mag mijn man doen hhhaa

boug85
13-10-2006, 11:05
Als je een groot huis hebt dan mag je er 1 buiten laten als je onveilig kunt zijn.. dan is de hond enkel goed om de wacht te houden.. Een hond is een onrein dier.. wassen zichzelf nooit na een grote boodschap gedaan te hebben:jammer:die laten dat gewoon opdrogen en gaan daarna op je mooie bank zitten:eek: Als je kijkt naar katten die wassen zichzelf constant:goedzo:

boyengirl
13-10-2006, 11:06
ja dat heb ikoo gehoord, als je bijv. lodo hebt en je raakt een hond aan dan ben je zelf niet meer rein en moet je opnieuw lodo gaan doen;) en als een hond je huis binnen komt nou dan mag je meteen heel je huis schrobben:hihi: ja dat wist ik wel dat als een hond je aan raakt je kleeren meteen moets wassen maar heeft iemand een dalila hier over

boyengirl
13-10-2006, 11:06
Als je een groot huis hebt dan mag je er 1 buiten laten als je onveilig kunt zijn.. dan is de hond enkel goed om de wacht te houden.. Een hond is een onrein dier.. wassen zichzelf nooit na een grote boodschap gedaan te hebben:jammer:die laten dat gewoon opdrogen en gaan daarna op je mooie bank zitten:eek: Als je kijkt naar katten die wassen zichzelf constant:goedzo: hahah groote beurt mimtie lig hier in een deuk

boyengirl
13-10-2006, 11:09
:engel: :hihi: :hihi:

shariza
13-10-2006, 11:34
ik had een mooie lieve kat ...........maar moest m weg doen omdat ik zwanger ben...............ik heb nog nooit zoveel verdriet gehad en had moeite met t verweken ervan..............na de bevalling inshaallah ga ik gewoon weer eentje nemen............best wel belangrijk als je kinderen ook met dieren opgroeien en die later gaan respecteren...............

boug85
13-10-2006, 11:38
Een kat is niet erg als je zwanger bent,, je moet alleen de kattenbak niet verschonen

shariza
13-10-2006, 11:41
ja daar kwam ik later achter...........maar ze raden t me af..................mn beste vriendin belde die mensen op aan wie wij ze hadden gegeven dat ik emotioneel was en de kat terug wilde.............nee hoor ze wouden m niet terug geven...........balen joh en huilen........daarom moet k gewoon een nemen...inde toekomst................inshaallah

boug85
13-10-2006, 11:43

inschaAllah.. Wacht maar als je straks je wondertje in je armen hebt.. dan heb je nergens anders meer interesse in:D

Pagina's : [1] 2