Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje over onge

Pagina's : [1] 2 3

boyengirl
13-10-2006, 10:28

dames als een vrouw onge is tijdens de ramadan wat wordt daar over gezegt mag ze gewoon eeten of moet ze haar eigen toch wel in houden die dag ik zelf eet mischien 1 ding maar meer ook niet het voelt net of ik een zonde pleeg als ik iets eet wie heeft dat ook

Moslima27
13-10-2006, 10:30
ik dacht dat ik de enige was die zich schuldig vind als ik mag eten.

Mfelsa_nr1
13-10-2006, 10:31
Ik voel me alles behalve SCHULDIG!

boyengirl
13-10-2006, 10:35
ik dacht dat ik de enige was die zich schuldig vind als ik mag eten. :hihi: :hihi: nee ik heb het ook

Moslima27
13-10-2006, 10:36

:hihi: :hihi: nee ik heb het ook eet jij in in het bijzijn van je man?en zo ja heeft je man er geen problemen mee dan.

moslimmagirl
13-10-2006, 10:38
ik heb gehoord je moet s morgens gewoon ontbijten...en dan mag je niks meer eten!!! later hoorde ik je moet het in 3 verdelen..dus s morgens in de middag en dan in de avond....allah oe a3lam.. ik zelf ontbijt s morgens en dan tot maghreb!!!

Ghatar_tangawia
13-10-2006, 10:38
Ik voel me alles behalve SCHULDIG! Ik ook :hihi: Ik sla op hol en eet alles waar ik zin in heb!!! Waarschijnlijk word ik het morgen..

boyengirl
13-10-2006, 10:44
eet jij in in het bijzijn van je man?en zo ja heeft je man er geen problemen mee dan. ik eet niet bij me man niet bij mijn kinder ik eet 1 stukje brood in de keuken smorgens en dat was het voor heel de dag tot magerib als ik bij mijn zoontje ga eeten zegt ie mischien wel tegen mijn vader mama doet niet vasten mimtie dan zou ik door de grond zakken hahhaha hij weet nu wel wat het is jij doet vasten he mama je mag niet eeten van allah pas als donker is hahahhaa lief he hij is 4 jaar

boyengirl
13-10-2006, 10:44
ik heb gehoord je moet s morgens gewoon ontbijten...en dan mag je niks meer eten!!! later hoorde ik je moet het in 3 verdelen..dus s morgens in de middag en dan in de avond....allah oe a3lam.. ik zelf ontbijt s morgens en dan tot maghreb!!! bedankt

Mfelsa_nr1
13-10-2006, 10:47
Ik ook :hihi: Ik sla op hol en eet alles waar ik zin in heb!!! Waarschijnlijk word ik het morgen.. Vandaag is mijn laatste dag en ik geniet volop!:hihi:

hounaidatje
13-10-2006, 10:50
Je mag gewoon eten hoor, niet vasten betekent niet vasten en niet half vasten Als je terug gaat naar de reden dat je mag eten is het omdat je als vrouw in een zwakke periode zit, emotioneel gezien en alles. Daarom heeft Allah swt het voor ons verlicht, en Hij zei je moet eten. Je moet het ook nog inhalen. Het klinkt niet eerlijk om je die dag half te laten vasten en daarna nog eens inhalen. Dat mensen er zelf voor kiezen niet in het bijzijn van bepaalde personen te eten is hun persoonlijke keus, maar daar is niks religieus aan verbonden. Je hebt een vrijkaartje om te eten...wie houdt je tegen???? Kortom, vanuit religie is er geen enkel probleem!

Moslima27
13-10-2006, 10:51
ik eet niet bij me man niet bij mijn kinder ik eet 1 stukje brood in de keuken smorgens en dat was het voor heel de dag tot magerib als ik bij mijn zoontje ga eeten zegt ie mischien wel tegen mijn vader mama doet niet vasten mimtie dan zou ik door de grond zakken hahhaha hij weet nu wel wat het is jij doet vasten he mama je mag niet eeten van allah pas als donker is hahahhaa lief he hij is 4 jaar jij hebt helemaal gelijk.ik eet wel maar niet waar mijn oudste bij is,het is nl een bijdehandje en net wat je zegt hij praat teveel dalijk zegt ie het ook tegen mijn ouders van waarom hebben jullie ramadan want mijn mama doet geen ramadan en dan ik wel door de grond zinken denk ik:hihi: de mijne is ook 4.... toevallig. wanneer wordt de jouwe 5 jaar?

boyengirl
13-10-2006, 10:54
jij hebt helemaal gelijk.ik eet wel maar niet waar mijn oudste bij is,het is nl een bijdehandje en net wat je zegt hij praat teveel dalijk zegt ie het ook tegen mijn ouders van waarom hebben jullie ramadan want mijn mama doet geen ramadan en dan ik wel door de grond zinken denk ik:hihi: de mijne is ook 4.... toevallig. wanneer wordt de jouwe 5 jaar? hij wordt pas in augst 5 dus duurt nog wel even en heb een dame van bijna 2 in dec hihih ja die wijsneusjes zullen ons is voor schut zetten hahaha nee heb ik ook geen zin in

boyengirl
13-10-2006, 10:54
Je mag gewoon eten hoor, niet vasten betekent niet vasten en niet half vasten Als je terug gaat naar de reden dat je mag eten is het omdat je als vrouw in een zwakke periode zit, emotioneel gezien en alles. Daarom heeft Allah swt het voor ons verlicht, en Hij zei je moet eten. Je moet het ook nog inhalen. Het klinkt niet eerlijk om je die dag half te laten vasten en daarna nog eens inhalen. Dat mensen er zelf voor kiezen niet in het bijzijn van bepaalde personen te eten is hun persoonlijke keus, maar daar is niks religieus aan verbonden. Je hebt een vrijkaartje om te eten...wie houdt je tegen???? Kortom, vanuit religie is er geen enkel probleem! klopt wat je zegt bedankt voor de uit leg

latifa_soussia
13-10-2006, 10:59

Ik snap niet waarom sommige getrouwde vrouwen niet voor hun mannen durven te eten....:rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3