Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Droom Trouwjurk

Pagina's : [1] 2

liena
06-07-2003, 13:34

Salaam, Droom Jurk :Iluvu: Ik verhuur\verkoop mijn trouwjurk die ik een half jaar geleden heb gekocht( 1x keer gedragen). Het is een echte prinsessen jurk maat 34-38. Hij heeft een strak bovenlijfje bewerkt met parels en borduur niet overdreven, verder loopt hij wijd uit.Je kan de jurk zonder of met hoepel dragen. Het is een strepless jurk met 1 cm parelbandjes op de schouder . De jurk bestaat uit twee lagen stof, onder stof is van taftzijde gemaakt bovenste van een soort organza zijde, kleur gebrokenwit\ wit. Verder is de hele jurk bewerkt met echt swaroski diamantjes. Handschoen, parelkroontje incl. :zwaai:

Zin_Rabat
06-07-2003, 14:16
Salaam Habiba,, Zou ik de foto mogen bezichtigen ben er wel nieuwschierig naar en wat is de prijs die je er voor vraagt alvast bedankt Gr Rbatia :zwaai:

sara_106
06-07-2003, 20:22
Hoi Hoi, Ik wil heel graag dat je mij ook een foto stuurt naar het volgende mailadres: dawia321@hotmail.com. Alvast bedankt

liena
07-07-2003, 12:26
Hoi Dames, Ik kan op dit moment geen foto scannen, maar begin volgend week zal het me wel gelukt zijn. Ik stuur het dan naar de opgegeven email adres. Ik verkoop de jurk voor 600 euro. Bedankt! Liefs Liena :zwaai:

emsoem
08-07-2003, 18:51

600euro ? daar kun je echt wollah een mooie trouwjurk kopen nieuw nog wel:D =emsoem=

halima180
08-07-2003, 23:47
ik wil de fotos ook wel zien.Yasmina180@hotmail.com

ThaWitch
09-07-2003, 10:50
He liena, Jouw trouwjurk lijkt heel erg veel op die van mij, alleen moet er bij mij wel een hoepel onder, maar voor de rest is hij precies hetzelfde als die van jou. Ook strappless met kleine bandjes, ook is mijn jurk bewerkt met parels en swaroski steentjes. Mijn sluier is ook bewerkt met kleine strasssteentje, Swarovki kroontje. Echt een hele mooie jurk, krijg er nog steeds complimentjes over. Ik wil mijn jurk niet wegdoen, wel wil ik hem verhuren voor € 300. Bij mijn jurk zit er ook een hele grote en brede stola waarbij de uiteinde in punt vormen en waar die ook bewerkt is met parels en kleine steentjes. Door deze stola lijkt de jurk totaal niet te bloot. De Jurk heeft een sleep. De maat is trouwens 36 t/m 42. de jurk gaat namelijk niet dicht met een rits, maar je wordt helemaal ingerijgd waardoor je een hele mooie taille krijgt. Je wordt met een soort lint kruislinks ingerijgd heel mooi effect krijg je dan. De kleur is ivoorwit. Wie nog meer info wil, moet me maar Pm-en. Groetjes

liena
09-07-2003, 12:20
Origineel gepost door emsoem 600euro ? daar kun je echt wollah een mooie trouwjurk kopen nieuw nog wel:D =emsoem= Als jouw dat lukt dan wens ik je veel succes! Maar ik geef je weinig kans meissie want zelfs in Belgie waar ze die merken jurken namaken moet je minimaal 1200 euro betalen(als je een mooie wil tenminste):zwaai:

liena
09-07-2003, 12:25
Origineel gepost door ThaWitch He liena, Jouw trouwjurk lijkt heel erg veel op die van mij, alleen moet er bij mij wel een hoepel onder, maar voor de rest is hij precies hetzelfde als die van jou. Ook strappless met kleine bandjes, ook is mijn jurk bewerkt met parels en swaroski steentjes. Mijn sluier is ook bewerkt met kleine strasssteentje, Swarovki kroontje. Echt een hele mooie jurk, krijg er nog steeds complimentjes over. Ik wil mijn jurk niet wegdoen, wel wil ik hem verhuren voor € 300. Bij mijn jurk zit er ook een hele grote en brede stola waarbij de uiteinde in punt vormen en waar die ook bewerkt is met parels en kleine steentjes. Door deze stola lijkt de jurk totaal niet te bloot. De Jurk heeft een sleep. De maat is trouwens 36 t/m 42. de jurk gaat namelijk niet dicht met een rits, maar je wordt helemaal ingerijgd waardoor je een hele mooie taille krijgt. Je wordt met een soort lint kruislinks ingerijgd heel mooi effect krijg je dan. De kleur is ivoorwit. Wie nog meer info wil, moet me maar Pm-en. Groetjes Hoi hoi, Ja ik wilde eerst ook verhuren, maar dan krijg je alleen maar gezeik als er iets beschadigd is en dergelijke, wel zonde maar als ik er iemand blij mee kan maken ben ik dat ook. Oja omdat de mijne ook zo bloot was er zit een sjaal bij maar dat heb ik niet gebruikt ik heb een silhem(cape) laten maken en die zou ik eventueel wel verhuren. Ps. ik deed hem pas om toen ik de zaal verliet. Succes meid.

emsoem
09-07-2003, 15:46
Origineel gepost door liena Als jouw dat lukt dan wens ik je veel succes! Maar ik geef je weinig kans meissie want zelfs in Belgie waar ze die merken jurken namaken moet je minimaal 1200 euro betalen(als je een mooie wil tenminste):zwaai: for familie a special price....:bril: zelfs dan heb je gerantie..bon..en je weet ook zeker dat niemand 'm aan heeft gehad..:hihi: joke...wou gewoon even lastig zijn....:melig: =emsoem=

meryem23
09-07-2003, 22:36
zou je mij ook een foto kunnen mailen? meryem23jr@hotmail.com alvast bedankt! :zwaai:

Rhimou66
21-01-2005, 21:12
hio meid, Zou graag foto's willen zien je kan me mailen op www.Rhimou_5@hotmail.com.

miss_burberry
21-01-2005, 21:55
hio meid, Zou graag foto's willen zien je kan me mailen op www.Rhimou_5@hotmail.com. meid.. deze advertentie is van juli 2003.. Dus ik denk dat ie al weg is.. :rolleyes: Maar ik hoop het niet voor je :D

nisa
29-01-2005, 22:33
hoi hoi zou je ij ook die fot willen sturen jamilasouicat@msn.com

Olijfje1984
29-01-2005, 22:48

Topic van anderhalf jaar oud :D

Pagina's : [1] 2