Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ViP kaartjes

Samiratoen
06-07-2003, 13:23

Mijn broer had ZES vip kaartjes voor splassh in HMH... Waar Sean Paul ook vanavond komt optreden :eek: Hij had er nog eentje over.......die werd van mij! Maar er was geen plaats in de auto...:huil: En om nou in mn eentje naar A'dam te reizen...:verdriet: Dit Breekt Pas Echt Mijn HAARRTTTT!! :schreeuw:

Samiratoen
06-07-2003, 13:27
echt faya....:(

dikke_schaap
06-07-2003, 13:32
wajooooooooooo SEAN PAULLLLL ckerrrrr gaan gewoon op hun HOOFDEN past heus wel HOOR gewoon ZITTENNNN ouwe :D :D :D

Samiratoen
06-07-2003, 13:34
Hehehe...... ik maak allemaal plathoofdan van hun ;) Ze mogen gewoon Sean Paul ontmoeten...tfoee..:huil: Echt toeval...één kaartje over..!!!! :eek: Was ik maar met de trein gegaan.....ik kan nog gaan eigenlijk :rolleyes:

dikke_schaap
06-07-2003, 13:37

Origineel gepost door Samiratoen Hehehe...... ik maak allemaal plathoofdan van hun ;) Ze mogen gewoon Sean Paul ontmoeten...tfoee..:huil: Echt toeval...één kaartje over..!!!! :eek: Was ik maar met de trein gegaan.....ik kan nog gaan eigenlijk :rolleyes: jij bent echt doommmmmmm wat wil je de hele dag nog gaan doen man???????? ga ga jij bent siek in je hoofd als je niet gaat man :Iluvu: :Iluvu:

Samiratoen
06-07-2003, 13:38
Origineel gepost door dikke_schaap jij bent echt doommmmmmm wat wil je de hele dag nog gaan doen man???????? ga ga jij bent siek in je hoofd als je niet gaat man :Iluvu: :Iluvu: MAAR DAN MOET IK ALLEEN MET DE TREIN...EN ALLEEN DAARHEEN!! IK WEET NIET EENS WAAR HMH LIGT....:confused: :huil:

dikke_schaap
06-07-2003, 13:42
tazzzzz is dat alles bel je broer op en zeg dat je er aan komt, en dat hij ergens op je moet w8ten, waarvoor heb je anders een broer tog???? :D :D

Samiratoen
06-07-2003, 13:44
Origineel gepost door dikke_schaap tazzzzz is dat alles bel je broer op en zeg dat je er aan komt, en dat hij ergens op je moet w8ten, waarvoor heb je anders een broer tog???? :D :D denk je dat het nog kan...:confused: ze zijn al een tijdje geleden vertrokken...:( en die kaartjes kan hij alleen ophalen, dus moet ik methem zijn Tfoeee...wat een K*T dag ook!!!! :schreeuw:

just_fouad
06-07-2003, 13:45
ga met je dikke reet de auto in en weiger uit te stappen

Samiratoen
06-07-2003, 13:48
Origineel gepost door just_fouad ga met je dikke reet de auto in en weiger uit te stappen 5 jongens tegen 1 meisje met een fat ass....:rolleyes: ze laten me vliegen....zodat i mn fat ass als parachute kan gebruiken :D

Samiratoen
06-07-2003, 20:22
Still Down...:(