Bekijk originele versie : suikerfeest
mirjamietje
13-10-2006, 08:36
weet iemand op welke dag suikerfeest valt?
riffiagirl_84
13-10-2006, 08:39
weet iemand op welke dag suikerfeest valt?
Zondag 22 of maandag 23 oktober, inshallah ;) ...
lay_D_AmEl
13-10-2006, 09:52
Zijn er mensen die al plannen hebben, om op suikerfeest iets te doen ?
Of weet iemand of er uberhaubt wel ergens iets te doen is?
Gr The lady
riffiagirl_84
13-10-2006, 10:07
Zijn er mensen die al plannen hebben, om op suikerfeest iets te doen ?
Of weet iemand of er uberhaubt wel ergens iets te doen is?
Gr The lady
Standaard brengen we deze dag altijd samen gezellig door met de familieleden ;) ... En ik vind persoonlijk ook dat je op zo'n dag omringd moet zijn door je dierbaren.
Ghizlanetje
13-10-2006, 10:24
Standaard brengen we deze dag altijd samen gezellig door met de familieleden ;) ... En ik vind persoonlijk ook dat je op zo'n dag omringd moet zijn door je dierbaren.
Geef je helemaal gelijk.. Er zijn namelijk genoeg dwazen die met vrienden naar de stad gaan biscoopje pakken (evt rwinna plegen) :jammer: :jammer: naar de Mac toe en pas tegen een uur of 18/19u weer thuis komen
riffiagirl_84
13-10-2006, 10:29
Geef je helemaal gelijk.. Er zijn namelijk genoeg dwazen die met vrienden naar de stad gaan biscoopje pakken (evt rwinna plegen) :jammer: :jammer: naar de Mac toe en pas tegen een uur of 18/19u weer thuis komen
:( :jammer: ...
rachichi
13-10-2006, 10:39
gwn langweg Triest!:jammer:
vind juist super gezellig om met familie te zijn en niet standaart biosje...dat kun je togh alle dage van het jaar doen..:jammer:
lay_D_AmEl
13-10-2006, 10:44
Ja natuurlijk,voor mij is het ook vanzelfsprekend dat ik deze dag door breng met mijn famillie, maar het is ook leuk om even met vrienden iets te doen in de avond of namiddag.
En misschien zijn er wel van die gelegenheden waar je o.a met famillie naar toe kunt gaan.
Gr
zoekwerk85
13-10-2006, 10:46
met el3ied blijf ik ook lekker thuis, ik ga wahed lekere taart maken hahahha
rachida_89
13-10-2006, 10:46
niet iedereen heeft famillie in nederland of in de buurt van nederland. :(
riffiagirl_84
13-10-2006, 10:48
Ja natuurlijk,voor mij is het ook vanzelfsprekend dat ik deze dag door breng met mijn famillie, maar het is ook leuk om even met vrienden iets te doen in de avond of namiddag.
En misschien zijn er wel van die gelegenheden waar je o.a met famillie naar toe kunt gaan.
Gr
Ja natuurlijk is het leuk om met vrienden wat leuks te doen, maar we brengen al zoveel tijd door met onze vrienden door dat we onze familieleden heel weinig zien ;) ... De dagen na El Eid kan je zat je tijd doorbrengen met je vrienden, naar bios, gaan eten, etc ;) ....
Ghizlanetje
07-11-2006, 13:27
niet iedereen heeft famillie in nederland of in de buurt van nederland. :(
Dan is toch nog geen reden om je zo te misdragen als je de straat op gaat??! :lekkerpuh :lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.