Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : damens die nog wakker zijn

Pagina's : [1] 2

prinssesje
13-10-2006, 02:22

salaam alekoum ik vroeg me af welke damens er nog wakker zijn. mijn man is helaas aan het werk (nachtdienst ) en ik kan nu echt niet slapen ik ben gewoon klaar wakker. ik haaaaaaat dat :jammer: :jammer: en ik verveel me kapot. hahah zou ik de enige marokko lid kunnen zijn die nog wakker is. ik hoop het niet anders zou ik me hier heel eenzaam voelen :confused:

lala__layla
13-10-2006, 02:31
ahahahha nee hoor hier nog 1 maar ben je alleen thuis?? ik zou ang zijn wjowwwww een keer was ik alleen thuis niemand was er pa niet ma niet niemadn en was toch bang deed net asl klein kind onder de deken moest er bijna van janken de deur bewoog opeens en zag een flits zl wel stille onweer geweest zijn maar was doodsbang ps is niet me bedoeling je nu bang te maken hoor:moe:

prinssesje
13-10-2006, 02:34
hahahah nee ben alhamdouillah niet bang ik verveel me alleen heel erg. zit de hele tijd te kijken naar die stomme belspellen op tv. zo rg verveel ik me dus hahahah. en een beetje surven hier op marokko.nl. maar hoe komt het dat jij nog wakker bent

Roooos
13-10-2006, 02:34
salaam alekoum ik vroeg me af welke damens er nog wakker zijn. mijn man is helaas aan het werk (nachtdienst ) en ik kan nu echt niet slapen ik ben gewoon klaar wakker. ik haaaaaaat dat :jammer: :jammer: en ik verveel me kapot. hahah zou ik de enige marokko lid kunnen zijn die nog wakker is. ik hoop het niet anders zou ik me hier heel eenzaam voelen :confused: ik ebn ook klaar wakker kan niet slapen heb dat al de hele ramadan en zit maar een beetje dvds te kijken of op m.nl....

prinssesje
13-10-2006, 02:40

ik ebn ook klaar wakker kan niet slapen heb dat al de hele ramadan en zit maar een beetje dvds te kijken of op m.nl.... ik heb geen dvd';s meer over heb ze allemaal al gezien. ik denk maar dat ik gewoon rond ga hangen hier op marokko.nl in de hoop dat ik in slaap val. haha en aftellen tot dat mijn liefje thuis komt over 5 uurtjes pas:jammer: :jammer:

Roooos
13-10-2006, 02:44
ik heb geen dvd';s meer over heb ze allemaal al gezien. ik denk maar dat ik gewoon rond ga hangen hier op marokko.nl in de hoop dat ik in slaap val. haha en aftellen tot dat mijn liefje thuis komt over 5 uurtjes pas:jammer: :jammer: effe een kopje koffie zetten en dan kan je lekker wakker blijven of mag je geen koffie?

lala__layla
13-10-2006, 02:45
hahahah nee ben alhamdouillah niet bang ik verveel me alleen heel erg. zit de hele tijd te kijken naar die stomme belspellen op tv. zo rg verveel ik me dus hahahah. en een beetje surven hier op marokko.nl. maar hoe komt het dat jij nog wakker bent ja ikben pure nacht mens maar inderddaa nu met ramadan lukt het me niet om te slapen :maf: me aanstaande ook die is nu ook wakker en we zitten al echt hele ramdan tot fadjr op msn hij moet heel vroeg op en kan maar niet slapen ik ook niet:confused: maar ja normaal ben ik ook wel zo laat wakker daar niet van maar als ik nu bed in zou kan kan ik echt niet in slaap vallen dus ja vandaar dat ik hier nog zit gelukkig heb ik geen werk

prinssesje
13-10-2006, 02:47
effe een kopje koffie zetten en dan kan je lekker wakker blijven of mag je geen koffie? hahah aik heb geen koffie nodig ik ben echt klaar wakker het zal me dan ook niks verbazen als mijn man thuis komt en dat ik hier nog achter de pc zit hahahahahh

prinssesje
13-10-2006, 02:50
ja ikben pure nacht mens maar inderddaa nu met ramadan lukt het me niet om te slapen :maf: me aanstaande ook die is nu ook wakker en we zitten al echt hele ramdan tot fadjr op msn hij moet heel vroeg op en kan maar niet slapen ik ook niet:confused: maar ja normaal ben ik ook wel zo laat wakker daar niet van maar als ik nu bed in zou kan kan ik echt niet in slaap vallen dus ja vandaar dat ik hier nog zit gelukkig heb ik geen werk hahahah jij hebt tenminste een reden en gezelschap om om te blijven. ik mis het wel hoor met mijn liefje msnen en lekker laat maken (toen we nog niet getrouwd waren)

Roooos
13-10-2006, 02:51
hahah aik heb geen koffie nodig ik ben echt klaar wakker het zal me dan ook niks verbazen als mijn man thuis komt en dat ik hier nog achter de pc zit hahahahahh nou wat nog meer, ik heb geen ideeen meer, iwa gewoon hier kletsen over alles en nog wat denk ik. ik kan ook niet slapen...

lala__layla
13-10-2006, 02:54
hahahah jij hebt tenminste een reden en gezelschap om om te blijven. ik mis het wel hoor met mijn liefje msnen en lekker laat maken (toen we nog niet getrouwd waren) ahahha ja hij praaat veeelllllllllll dus fadjr halen gaat makkelijk whahaha totdat me pa stekker eruit trekt:maf: :moe:

prinssesje
13-10-2006, 02:55
nou wat nog meer, ik heb geen ideeen meer, iwa gewoon hier kletsen over alles en nog wat denk ik. ik kan ook niet slapen... ja wat moeten we anders he ik . beter dan naar die stomme belspellen kijken op tv. heb jij mischien interesante sites ofso. ik denk maar dat ik zo spelletjes ga spelen op pc:banana: :banana:

prinssesje
13-10-2006, 02:57
ahahha ja hij praaat veeelllllllllll dus fadjr halen gaat makkelijk whahaha totdat me pa stekker eruit trekt:maf: :moe: haha ik deed het ook altijd stiekem als ik iemand hoorde op staan om naar de wc te gaan of wat te drinken deed ik altijd het beeld uit. haha dus het was ook wel spannend dat je niet betrapt zou worden.

Roooos
13-10-2006, 03:02
ja wat moeten we anders he ik . beter dan naar die stomme belspellen kijken op tv. heb jij mischien interesante sites ofso. ik denk maar dat ik zo spelletjes ga spelen op pc:banana: :banana: nee geen bel spel, ik blijf gewoon hier denk ik, heb jij geen leuke sites?

prinssesje
13-10-2006, 03:12

nee niet echt nee. weet op dit moment zelf ook ni waar ik heen moet . wat ik meestal doe als ik geen slaap heb dan lees ik meestal die verhalen hier op de site (waargebeurde verhalen) maar heb op dit moment niet echt zin om wat te lezen

Pagina's : [1] 2