Bekijk originele versie : Een bijzondere klas!
Vanaf oktober 2002 sta ik voor de klas. (groep 1)
Sommige kids die gaan door naar groep 2, andere kids die na 1 oktober zijn begonnen blijven nog een extra jaar.
Ik heb na de zomervakantie deze samenstelling in de groep:
6 Antiliaanse
1 Marokkaanse
1 Turk
1 Pakistaanse
1 Chinees
1 Irakees
1 Nederlander
1 Portugees
Multicultureel toch of niet?? :D
Juf_Nora
06-07-2003, 11:16
hahaha coollllllllllll
ik kan niet wachten tot ik ook een eigen klas heb!
moroccan_angel
06-07-2003, 11:37
Je hebt geluk dat je begint met zo'n kleine klas.. ik heb dit jaar voor het eerst mijn eigen klas en heb meteen al 21 kinderen in groep 1/2!
GangstaLovin
06-07-2003, 15:22
Mensen ik heb een jaar de lerarenopleiding gedaan ...docent Engels tweede graads. je wilt niet weten waar ik erecht kwam voor stage. het was een IVMBO school in Roermond (een agrarische school is dat eigenlijk). Ik moest les geven aan brugklassers t/m vierde jaars. It was the worst period van dat schooljaar. Ik had ze wel onder controle, maar ik had geen geduld met ze. Les geven is dus eeeeeeeeeecht niks voor mij.
Wel raad ik iedereen aan om deze opleiding voor een jaar te volgen (hoeft niet perse engels te kiezen) omdat je er ontiegelijk veel dingen leert die je later nodig zult hebben.
boelilie
06-07-2003, 21:00
het liefste wat leerlingen doen is een nieuwkomende leerares het leven zuuuuuuuuuuur maken een paar Marokanen bij me in de klas hadden zelfs de leerares opgehangen aan een kapstok, opgesloten in de kelder, banden van de auto leeggemaakt, radio in de klas en dansen, jeukpoeder op haar bureau, traangas in de klas gespoten en zo kan ik door... Dus wees gewaarschuwd wees altijd streng de eerste dag niet meteen lief zijn daar maken ze misbruik van
dikke zoen
Nawel
laydeeh2die4
06-07-2003, 23:50
Origineel gepost door boelilie
het liefste wat leerlingen doen is een nieuwkomende leerares het leven zuuuuuuuuuuur maken een paar Marokanen bij me in de klas hadden zelfs de leerares opgehangen aan een kapstok, opgesloten in de kelder, banden van de auto leeggemaakt, radio in de klas en dansen, jeukpoeder op haar bureau, traangas in de klas gespoten en zo kan ik door... Dus wees gewaarschuwd wees altijd streng de eerste dag niet meteen lief zijn daar maken ze misbruik van
dikke zoen
Nawel
ok i confess ik ben ook geen lieverdje geweest maar ophangen aan een kapstok wollah die belgen zijn gatar he :eek:
zeker leuk zo een klas of neit??
ene veel succes he met ej eerste klas !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.