Bekijk originele versie : Reda Ligt In Het Ziekenuis
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Salaam Aleikoum,
Gisteravond heb ik een smsje gehad ..... En andere ook op dit Forum .... Dat het niet goed gaat met Reda A.K.A D@t KrAYZ_MocrO !
Reda ligt momenteel in het ziekenhuis na een ernstig ongeval ... Is zijn gehele lichaam verlamd geraakt.
Zijn tante heeft ons allemaal op de hoogte gehouden van de situatie en had me gevraagd alle goede vrienden van Reda op de hoogte te houden.
Zodra ik een adres heb waar we onze steun kunnen betuigen laat ik het jullie weten.
Voor Reda hemzelf en zijn Ouders en Familie is dit een zware tijd ...... Reda heeft onze steun en hulp hard nodig.
Ik wil jullie vragen om Reda net zoals mij mee te nemen in jullie gebeden ...... En een du3a voor hem te doen.
Het lijkt me een goed idee om een site voor hem te openen waar we allemaal onze shoutout naar hem toe kunnen richten.
Iedereen met ideeen is van harte welkom.
Moge Allah (swt) Over Jullie Waken
Beslema Lamode.
SAMMYGIRL
06-07-2003, 09:44
ajohh.........zo erg
mohiem ik wens hem beterschap en hoop dat hij niet verlamd blijft en dat hij de oude wordt.
en wens zijn ouders en familie sbar toe.
uiteraard doe ik dua voor hem, daar kan hij op rekenen.
ps:hoe kom het dat hij verlamd is, en ik wou tegen jou zeggen goed dat jij dit hebt geplaatst
-sammygirl-:(
DieselGirly
06-07-2003, 10:22
:tranen:
Moge Allah......over hem waken..en zijn familie in deze moeilijke tijd!....zoals vele andere neem ik hem ook mee in mij gebeden.......
mocromagic
06-07-2003, 11:00
mensen lees deze du3a voor reda....
la ilaha ila anta subhanaka ini kuntu mina zalimeen......
Allah ie saffie, AMIN!!
Dawud__Afghani
06-07-2003, 11:02
lijk me een heel moeilijke toestand voor reda en zijn familie en moge Allah Reda en zijn familie bijstaan en veel sterkte toegewenst hoop dat alles weer goed komt inshallah.
Dawud__Afghani
06-07-2003, 11:04
Origineel gepost door mocromagic
Allah ie saffie, AMIN!!
ik heb het gedaan en hij word beter inshallah
mocromagic
06-07-2003, 11:06
Origineel gepost door Dawud__Afghani
ik heb het gedaan
Barakaloufik!!
wardaroosje
06-07-2003, 11:15
salam
Ik wens hem heel veel beterschap toe en ik hoop dat het incha allah goed komt.
Wens zijn ouders en famillie heel veel sBar en geduld toe.
Miss_Crazy
06-07-2003, 11:34
Origineel gepost door mocromagic
Allah ie saffie, AMIN!!
Amin ;)
:eek: erg man..
Ik wens zijn famillie en Reda zelf veel sterkte en dat het insha allah beter em gaat..
Allah ie saffie, AMIN!!
Amin...
PABLO_ESCOBAR
06-07-2003, 12:21
Ik hoor net dat hij naar het schijnt in belgie zou liggen, weet er iemand soms meer???????
Oh wat erg... Allah ie shoefoe.. :( Moge Allah hem helpen en zijn familie door deze moeilijke periode helpen...
Insja allah wordt hij snel beter!! Redaatjuh :(
Moge Allah(swt) over hem waken insja allah en genezen!!
Sbar voor zijn familie!!
Als iemand meer info heeft: over zijn toestand>laat het plz dan weten!!
nour_el_3oejoen
06-07-2003, 12:34
soooo..:(..ik schrok echt toen ik het las......inchallah komt alles weer goed......:(
nour_el_3oejoen
06-07-2003, 12:37
Origineel gepost door HoNeYBee
Lamode heeft net zijn tante gesproken
, en ik zet het even namens ons hier op het forum..
Reda was vorige week vrijdag naar marokko gegaan, en ging even een duik nemen, hij belande met zijn nek verkeerd in het water en voelde dat er wat mis was.. Hij wou naar boven zwemmen, maar dat lukte niet, hij kreeg water binnen en op een gegeven moment werd het helemaal zwart en dacht hij dat hij dood ging.. Gelukkig was er een neef met hem mee en vond dat het wel erg lang duurde voordat Reda boven kwam en heeft hem boven water gehaald.. Nu ligt hij dus in het ziekenhuis in antwerpen omdat amsterdam te vol was.. Reda is van top tot teen verlamd, hij voelt wel schocken en steken in zijn armen en die wekken ze op d.m.v. shocktherapie, maar in zijn benen heeft hij nog geen gevoel.. Reda blijft heel erg rustig onder deze situatie.. en wil graag dat wij op de hoogte blijven van zijn toestand..
echt erg man..........:(
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.