Bekijk originele versie : Moskou explosie
Twee vrouwen die een zelfmoordexplosie hebben verricht :eek:
just_fouad
06-07-2003, 11:19
waarom het 2 zeekoeien wella :eek:
het is echt gebeurd gister op een festival en toen ze dat gedaan hadden waren er 14 doden.. en de andere mensen op het festival gingen gewoon doorfeesten :confused:
just_fouad
06-07-2003, 12:58
:wijs:
ewa dood is dood niet meer over praten
waren het moslims???
Ezzedine
06-07-2003, 13:38
Mujahideen fissabilillah
ewa dames dat zijn de echte vrouwen
Origineel gepost door Ezzedine
Mujahideen fissabilillah
ewa dames dat zijn de echte vrouwen
Echte vrouwen:
vrouwen die onschuldige mensen opblazen.
:rolleyes:
Ezzedine
06-07-2003, 14:03
Onschuldige koefaar die een regering steunen en een leger wie meer dan 100 000 zielen op haar geweten heeft plus miljoenen levens heeft vernietigt.
Oog om Oog Tand Om Tand
Allah Swt nassar MUjahidina Fie Tsetsenie
Onschuldige koefaar die een regering steunen en een leger wie meer dan 100 000 zielen op haar geweten heeft plus miljoenen levens heeft vernietigt.
Oog om Oog Tand Om Tand
Allah Swt nassar MUjahidina Fie Tsetsenie
--------------
Doden na zelfmoordaanslagen op rockfestival Moskou
Uitgegeven: 5 juli 2003 13:56
Laatst gewijzigd: 6 juli 2003 10:18
MOSKOU - De twee bomaanslagen die twee vrouwen zaterdag pleegden bij een popfestival in de Russische hoofdstad Moskou, hebben aan achttien mensen het leven gekost, onder wie een kind. Volgens een politiewoordvoerder zijn zeker zestig mensen door de explosies bij het festival gewond geraakt.
---------------
Dat kind zal waarschijnlijk ook een grote voorstander zijn geweest van de oorlog in Tsjetsjenie........................... :rolleyes:
En ik begrijp eigenlijk niet waarom men dit op een rockfestival doet.
Een legerbasis zou ik wel begrijpen, maar dit niet.
Ach, misschien weten we het hele verhaal niet eens en zit het heel anders in mekaar.
Ezzedine
06-07-2003, 21:10
Onschuldigen vallen er altijd,maar look at the bright side hij zou het leger ingaan en tsetsenen vermoorden,verkrachten,martellen.
Onschuldigen vallen er altijd,maar look at the bright side hij zou het leger ingaan en tsetsenen vermoorden,verkrachten,martellen.
Ezzedine,
Er is geen "bright side"......................................
vertel dat maar aan de ouders van dat kind en de nabestaanden
van de doden.
Mochten deze mensen al een tegenstander zijn van de oorlog in Tsjetsenie, .........................nu niet meer, denk ik.
En tenslotte, stel je eens voor dat dat dode kind misschien wel degene was die een einde aan deze ellende zou kunnen maken............................................. ..............................................
Ezzedine
07-07-2003, 12:52
De enige manier zal zijn wanneer die rusische honden zijn verdreven en dat is via Jihad in tsetsenie en buiten tsetsenie
De enige manier zal zijn wanneer die rusische honden zijn verdreven en dat is via Jihad in tsetsenie en buiten tsetsenie
welke russische honden? Ze hebben daar veel rassen. het schijnt dat de siberische zeer sterk zijn en goed te vertrouwen.
En voor degenen die zich zomaar opblazen: petje af! Ik word al zenuwachtig als ik een rotje probeer af te steken. Maar doe het liever in de omgeving van Noord-siberiƫ of zo, dan hebben er niet zoveel mensen last van.
Ezzedine
07-07-2003, 13:10
Jupiter niemand stelt je sarcasme op prijs.
Dus ga een leven zoeken jongens ik probeer deze afgedwaaalde moslims het geloof te begrijpen
Dus ga een leven zoeken jongens ik probeer deze afgedwaaalde moslims het geloof te begrijpen
Probeer mensen eerst bovenstaande zin te laten begrijpen.
Ezzedine
07-07-2003, 13:30
ENFIN
Kom op jongen ga een hobby zoeken en als je wat zinnigs te melden hebt mag je terug komen oke
Ciao
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.