Bekijk originele versie : Maandag OP de Basisschool......Standaard Kringgesprek
BENTGHATAR
05-07-2003, 23:43
Salaam mensen
Vroeger toen jullie op de basisschool zaten, was het maandag toch altijd standaard kringgesprek.je moest dan vertellen wat je allemaal heb gedaan in het weekend.
Als ik een beetje rondvraag naar de marokkanen naar wat ze dan zeiden, zeiden ze allemaal dat ze allemaal leugens vertelde van ik ben naar de dierentuin geweest of ik ben naar belgie geweest enz enz. Omdat zij toch niks deden in het weekend.
Dus me vraag aan jullie is: deden jullie dit ook, en wat vertelden jullie dan allemaal???
Oem_Lena
05-07-2003, 23:45
Origineel gepost door BENTGHATAR
Salaam mensen
Vroeger toen jullie op de basisschool zaten, was het maandag toch altijd standaard kringgesprek.je moest dan vertellen wat je allemaal heb gedaan in het weekend.
Als ik een beetje rondvraag naar de marokkanen naar wat ze dan zeiden, zeiden ze allemaal dat ze allemaal leugens vertelde van ik ben naar de dierentuin geweest of ik ben naar belgie geweest enz enz. Omdat zij toch niks deden in het weekend.
Dus me vraag aan jullie is: deden jullie dit ook, en wat vertelden jullie dan allemaal???
nee ik deed dat niet :rolleyes: was altijd eerlijk :D
MariamaMslma
05-07-2003, 23:46
Gewoon tnawies man...........wij waren talentvolle leugenaars op de basisschool :hihi:
BENTGHATAR
05-07-2003, 23:46
Origineel gepost door lala_amira2
nee ik deed dat niet :rolleyes: was altijd eerlijk :D
sosos
Moet ik dit nou geloven.............die :D - smilie maakt het niet echt geloofwaardig.
BentDagilia
05-07-2003, 23:47
ik zei altijd dat ik naar beverwijk was gegaan en naar de markt :stout: de waarheid dus;)
BENTGHATAR
05-07-2003, 23:49
Origineel gepost door Bent Dagilia
ik zei altijd dat ik naar beverwijk was gegaan en naar de markt :stout: de waarheid dus;)
hahahaha
De markt... :giechel:
En dat vonden ze interresant om te horen..................Of zat jij alleen met allochtonen in de klas die ook elke week naar de markt gingen
Origineel gepost door BENTGHATAR
Salaam mensen
:lol: :lol: :lol:
Khad een meisjUh in me klas Marokkaanse die ginG ook altijd dingen verzinnen iedere weekend naar Belgie toe , en ze vertelde ook van die gekke voodoe bullshit dinGen :hihi:.
Ik vertelde gewoon dat ik buiten ging spelen ..en niet dat ik me moeder altijd moest helpen met dweilen enzo ..:hihi:
BENTGHATAR
05-07-2003, 23:56
Origineel gepost door Nima19
Hahaha daar hadden wij het gisteren nog over met mn familie...en of we leugens vertelde!!! Ik kon namelijk niet zeggen; nee juf ik heb niks gedaan ben alleen buiten wezen spelen....en dat het hele jaar door!!!
Ik kan me nog herinneren dat ik een keer naar artis in het weekend was geweest en de volgende dag naar het strand en toen wilde ik zo graag naar school om het te vertellen (want eindelijk hoefde ik nuet te liegen) wat blijkt...is de juf ziek kregen we zo een hulp juf en die wou geen kringgesprek.nou daar ging me verhaal dan :( :(
Toen ging ik maar mn klasgenootjes ermee lastig vallen, maar voor hun hoorde niks nieuws want dit deden zij tenslotte elke weekend..
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Soo dat is balen dan.Doe je eindelijk iets kan je het nog steeds niet kwijt
BENTGHATAR
06-07-2003, 00:04
So weinig mensen die dit hebben meegemaakt......valt me tegen
Najmatje
06-07-2003, 00:08
Ik zei altijd dat ik elke vrijdag en zaterdag een BRUILOFT had en dat geloofden ze ook hoe gezellig het was (ik was ongeveer binnen een uur klaar of langer weet et niet precies meer)majah en dat ik bij me tante ging slapen als we bv. vakantie van school hadden en deden we allemaal leuke dingen enz jah dat was het ongeveer zo een beetje:hihi:
thallah Najma :D:zwaai:
BENTGHATAR
06-07-2003, 00:12
SOso gezellig, elke week een bruiloft.:D......was het maar waar wat we allemaal zeiden dan zouden we heel wat hebben meegemaakt
BerberLayD
06-07-2003, 00:18
ik zei altijd: "Me Ma Heeft Me Verrot Gelsagen, Me Pa M'n Haren Eruit Getrokken En De Hond Heeft Me **** Eraf Gebeten, Toen Ben Ik Maar Op Opdr8 Van M'n Pa Want Anders Zou Hij Me Dood Rijden Met z'n Mercedes 207, Toen Ik eenmaal Buiten Was, Stuurde Een Van M'n Bro's Me Weer Naar Binnen, Waar IK Van Me Moeder De Kinderen In Bad moest Doen En En En.." maar ze liet me nooit uitpraten:(...
:regie: DISCRIMINATIE !!:kwaad:........:hihi:
BENTGHATAR
06-07-2003, 00:32
Origineel gepost door ITHRANE
ik zei altijd de waarheid:
IK GING MET MIJN MOEDER NAAR DE MARKT....SCHLA KOPEN
GEEN GEWONE SCHLA MAAR SCHLA :hihi:
Toen moest ik overgeven in die boes ;) ,
BENTGHATAR
06-07-2003, 00:38
en mijn moeder moest het opruimen :lol:
daar moest ik aan denken toen ik je topic las :D
hahah klopt.
We hebben die progamma 's nog op een band staan, en een weekje geleden had ik dat gekeken, vandaar deze topic .echt grappig is hij
BENTGHATAR
06-07-2003, 00:44
ja ik heb m op dvd staan alleen gaat ie heel de buurt rond hier.... iedereen vind hem geweldig :goedzo:
hij is zeker grappig zijn afgelopen show "freefight" is binnenkort te zien op televisie... die is ook goed :hihi:
ben 2 keer naar die show geweest!!!!
hahahahah.Hij is seker goed.
Ik ben ook naar die show geweest, maar 1 keer. Die was ook goed, met zijn nederlandse vriendin, echt lachen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.