Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!!Tips voor droog/pluizig haar???

psst
12-10-2006, 15:10

Wat kan ik het beste doen?? Ik heb namelijk erg last van pluizig/droog haar vooral na het douchen. Ik wil dat het weer zacht/satijn aanvoelt:( Welke producten zijn goed voor mijn haar. Ik heb van alles bijna geprobeerd:confused: En vooral na fohnen/tangen wordt mijn haar snel statisch/pluizig. Hoe kan ik mijn haar mooi in model en glanzender krijgen????

Praise
12-10-2006, 16:26
Ik heb wel een tip voor je, ik heb zelf ook pluizig droog haar. Ik heb echt een grote bos krullen als ik uit de douche kom. Wat ik doe is 's avonds mijn haren wassen dan alle krullen uitkamen, beetje olie of brylcreem. En voor ik ga slapen even twee of vier velchtjes in mijn haar maken. 'S morgen maak je de vlechtjes los en doe je er wat adrelon creme op tegen plzuig haar... Dit vorkomt ook dat mijn haren in de klit raken.

SaKiNaa
12-10-2006, 16:28
Ja k heb hetzelfde probleem heb ook pluizig en weet ook niet wat k ervoor kan doen maar k ben van plan om die ene masker te gebruiken van Gliss Kur is zo een grote pot K denk dat die goed is weet ni

SaKiNaa
12-10-2006, 16:29
Ik heb wel een tip voor je, ik heb zelf ook pluizig droog haar. Ik heb echt een grote bos krullen als ik uit de douche kom. Wat ik doe is 's avonds mijn haren wassen dan alle krullen uitkamen, beetje olie of brylcreem. En voor ik ga slapen even twee of vier velchtjes in mijn haar maken. 'S morgen maak je de vlechtjes los en doe je er wat adrelon creme op tegen plzuig haar... Dit vorkomt ook dat mijn haren in de klit raken. Maar dat is allemaal weer vettig :confused: dan lijkt het alsof je je haren niet hebt gewassen :rolleyes:

psst
12-10-2006, 20:21

Eigenlijk moet je zo'n creme hebben dat olievrij is zodat je haar niet vettig wordt. Ik heb vandaag lotusolie gliss kur gekocht. Ik ga die maar proberen. Verder nog iemand tipssssss:confused: :confused:

wortelsapje
12-10-2006, 21:31
Hoihoi, deze reactie heb ik net geplaatst op een andere topic over droog, kroezig, pluizig haar. Ik zal m even kopieren. Hey meid, kijk even op onderstaande site. Ik heb deze site pas ontdekt. Je kunt hier alles lezen over kroeshaar en je kunt ook producten bestellen. http://kroeshaar.com/webshop/index.p...d cb96102d903 Ik heb vandaag de lijn van Carol's Daughter besteld. Natuurlijke kruidenshampoo voor kroeshaar. Een kruidenshampoo die het haar niet uitdroogt; speciaal ontwikkeld voor kroeshaar. (populaire kruiden shampoo van Carol's Daughter is gemaakt van een aftreksel van lavender, rosemary, nettles, red rose, sage, blue malva, red clover, marigolds, vegetable castile soap, frankincense and fragrance oils of mango, guava and passion fruit, Tui Shea Haar Smoothie (dat is de conditioner) en Carol's Daughters haarboter. Die heb ik ook besteld. Het duurt 5 dagen voordat het geleverd wordt. Op de site zijn heel veel positieve reacties te lezen. Als de producten echt goed zijn, ga ik ook de Mimosa Haarhoning bestellen. Op zich heb ik niet echt kroeshaar, maar krullen. Als ik het was, kan ik er niet gelijk mee naar buiten gaan, want anders krijg ik coupe á la Tina Turner. Maar als ik er gewoon wat spul in doe, in een knotje doe en even een nachtje laat zitten, dan is het de volgende dag wel mooi, maar dan moet het alleen niet gaan regenen. Het is heel belangrijk dat je goede producten gebruikt. Ik geloof zelf niet meer in de producten van bv Kruidvat. Ik heb zo'n beetje alle shampoo's en conditioners voor droog, pluizig, krullend en onhandelbaar haar, die er bestaan, uitgeprobeerd. Sommige waren wel fijn hoor, maar er is geen enkel product bij waarvan ik dacht. Zo, dit is echt super goed. Dit wil ik de rest van mijn leven gaan gebruiken. Op zich is dat ook niet zo raar. Die producten zijn meer gemaakt voor Europees haar en niet voor "Marokkanen haar".

wortelsapje
12-10-2006, 21:34
Sorry, dit is de site: http://kroeshaar.com/webshop/index.php?cPath=30_31&osCsid=2dd51702d821e525a179dcb96102d903 Oh ja, en je kunt aan de linker kant ook even klikken op de andere producten als je een ander merk wil dan Carol's daughter. Als je op assecoires klikt, kun je ook voor een paar euro een satijnen slaapmutjes bestellen. Klinkt raar, maar satijn is goed om je haar in te wikkelen als je kroes haar hebt. Het houd het haar mooi en het zorgt dat het niet breekt