Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit is al de vierde.........

LZN
05-07-2003, 23:13

Dit is al de vierde rot mug die ik heb gedood!!! ik word er echt helemaal gek door :kwaad: :kwaad: Als ze me nou gewoon prikken en ophoepelen, maar neeeee ze moeten maar blijven zoomen en zoomen!!! En ik ben altijd de klos ik heb nu onderhand al 12 muggebulten en dat terwijl ik niet eens in marokko ben!!! Ben ik de enige die last van die rot muggen heeft of zijn er nog mensen die deze frustratie met me delen.

RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:15
wahahahaha, nou jij liever dan ik, ben als de dood voor die beesten, ren gillend weg. al is ie nog zo klein!!! :hihi:

fatiha85
05-07-2003, 23:20
koop muggenspray, dan zijn ze zo door;) :zwaai:

RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:21
Origineel gepost door Nima19 Nou lief van je dat je mij dat gunt :( :( Ja maar dat is het juist met die rot muggen maakt niet uit hoe ver je rent of hoe snel je rent of waar je naartoe rent ze vinden je toch wel weer :( Maar het voelt wel goed als ik er èèn vindt en hem "vermoord" ik stuur de dierenmaffia op je af :kwaad: das niet lief van jou

RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:26

Origineel gepost door Nima19 Ja die mag je zeker naar me sturen, vermoordt ik die ook gelijk... Kan je nagaan hoe boos die muggen me hebben gemaakt!! Maar ik ben volgens mij echt de enige die er last van heeft :schok: wist nie dat het zo erg was, je moet spray kopen, zijn ze zo weg eggt !!

fatiha85
05-07-2003, 23:27
Origineel gepost door Nima19 Ik heb alles al geprobeerd.. maar ik slaap met mn raam open dus als de èèn dood is komt de ander binnen... Ik heb ook al van alles op me gesmeerd, helpt ook niet want ze blijven me bijten :( :( doe je toch lekker het raam dicht. zo probleem opgelost :)

fatiha85
05-07-2003, 23:36
Origineel gepost door Nima19 Nee dan is het weer te warm in mn kamer :) Zeurpiet ben ik he??? Maar mag ook wel ik loop al de hele dag te krabben... En heb de hele dag er nog niet om gezeurd, behalve nu dan.... :p dan neem je voor het slapen gaan een heeeeeeeeeeeeeele koude douche,zodat je het zo koud gaat hebben dat je geen enkele raam meer open wilt zien!! ;) nou zeg eens wat vindt je ervan?? :zwaai:

Oem_Lena
05-07-2003, 23:39
Origineel gepost door fatiha85 dan neem je voor het slapen gaan een heeeeeeeeeeeeeele koude douche,zodat je het zo koud gaat hebben dat je geen enkele raam meer open wilt zien!! ;) nou zeg eens wat vindt je ervan?? :zwaai: :hihi:

fatiha85
05-07-2003, 23:42
Origineel gepost door Nima19 Ja dat is wel een idee :D Wat had ik toch zonder jouw advies gemoeten...thanks alsje ;) :p :bril: