Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sexuele intimidatie

BentDagilia
05-07-2003, 23:09

Heeft iemand hier ervaringen mee op het werk, thuis, school... dat iemand je een tik geeft op je achterste of je "per ongeluk" aanraakt bij je boezoem of heeft iemand jullie weleens gedreigt te verkrachten of zo? En deze vragen zijn vooral gericht op de dames... het komt jammer genoeg steeds vaker voor dat dames sexueel worden geintimideert...:(

aSunnyFriend
05-07-2003, 23:11
zo ben ik niet!!

Studje
05-07-2003, 23:12
Nou...om eerlijk te zijn...wordt er vaak spulletjes, geld, pennen etc. naar met toe gegooid..en laatst wou een collega mij een rugmassage geven :confused:..gelijk duidelijk gemaakt dat ik het niet op prijs stelde. En op school..tfoe joh die jongens in mijn klas kunnen nooit hun handen thuis houden :(.....

BentDagilia
05-07-2003, 23:13
prove it ! ;)

RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:14

whahahaha ik ken het, maar ik hou het voor me :stout:

BentDagilia
05-07-2003, 23:14
minoes, goed dat jeze heb laten duidelijk maken dat je het niet op prijs stelde.. wollah sommige weten niet te stoppen wanneer ze op dreef zijn... En ja school .. what can A girl say? boys are always the same...

Hanaetje
05-07-2003, 23:22
ewa ja op straat ja vele keren bij mij gebeurd..... Ik sta bij een halte wachten op de tram...kom zo langs een groepje marokkanen ....ik wacht en wacht de tram komt....één komt zo achter mij en strijkt ineens met zijn hand over mijn k o n t.... of Ik wandel over een drukke winkelstraat....heel snel wandel, wandel en ineens voel ik zo'n eiiiiiiiiiiiiiiii iemand in mijn k o n t knijpen toen ik er langs kwam... of op school zo'n gast op z'n fiets komt ineens langs mij....raakt met z'n hand mijn k o n t aan.... wajouwwwww....nu valt het me ineens op.... " WHAT IS WRONG WITH MY ASS ???????????? ".... dada

BentDagilia
05-07-2003, 23:28
& what do you do?