Bekijk originele versie : meneer valt in slaap na het genot
praatjes
05-07-2003, 22:54
Vanacht weer een hopeloos geval van een vriend die ze thuis verteld dat hij met mijn op stap was geweest. Ja en dan gaat het een keer verkeerd, valt hij in slaap bij zijn vriendin.
Zo werd ik dus midden in de nacht wakker gebeld door zijn vader die naar hem vraagt :schok:
salina83
05-07-2003, 22:55
hahahahhaa, yeh gekken. wat heb je gezegt?
BentDagilia
05-07-2003, 22:55
ja Draries hè... They never Change! en slapen gaat altijd voor ;)
:schok:
en wat zei jij toen?
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 22:56
Origineel gepost door praatjes
Vanacht weer een hopeloos geval van een vriend die ze thuis verteld dat hij met mijn op stap was geweest. Ja en dan gaat het een keer verkeerd, valt hij in slaap bij zijn vriendin.
Zo werd ik dus midden in de nacht wakker gebeld door zijn vader die naar hem vraagt :schok:
wahahhahahahaha :hihi: wayouwwwwwwww iwa ja het leven is hard :haha: iwa wat zei z´n vader en wat was zijn smoes???
praatjes
05-07-2003, 22:58
Ik kon dus niet anders als een paar van die praatjes uit de kast te hallen. Ik heb zijn vader verteld dat wij bij iemand thuis waren en dat ik eerder weg ben geweest en dat hij bij die andere jongen thuis in slaap is gevallen :)
praatjes
05-07-2003, 23:00
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
wahahhahahahaha :hihi: wayouwwwwwwww iwa ja het leven is hard :haha: iwa wat zei z´n vader en wat was zijn smoes???
Hem smoes heeft hij van mijn, want natuurlijk hebben wij de zelfde verhaal nodig.
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:05
Hem smoes heeft hij van mijn, want natuurlijk hebben wij de zelfde verhaal nodig.
wahahahahaha miskien :hihi: goed van jou :goedzo: maar had hij het verdiend?!??!? :confused:
Gestoorde...........zeg gewoon de waarheid....jah mineer..u heeft me nu wakker gemaakt..jah u zoon is ...uh achter gebleven bij zijn vriendin..bedoel vriend...hij kwam slaap te kort ;)...
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:10
Origineel gepost door M1noes
Gestoorde...........zeg gewoon de waarheid....jah mineer..u heeft me nu wakker gemaakt..jah u zoon is ...uh achter gebleven bij zijn vriendin..bedoel vriend...hij kwam slaap te kort ;)...
:D
praatjes
05-07-2003, 23:11
wahahahahaha miskien :hihi: goed van jou :goedzo: maar had hij het verdiend?!??!? :confused:
Hij heeft een stoot verdiend, en die heeft hij toennet gekregen. Hij mocht kiezen tussen kop en maag, waar hij die stoot moet krijgen. Hij heeft maag gekozen maar ik heb hem op zijn kop gestoot. :stomp:
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:12
Hij heeft een stoot verdiend, en die heeft hij toennet gekregen. Hij mocht kiezen tussen kop en maag, waar hij die stoot moet krijgen. Hij heeft maag gekozen maar ik heb hem op zijn kop gestoot. :stomp:
praatjes je bent een man naar mijn hart!!! :goedzo: :love:
praatjes
05-07-2003, 23:14
Origineel gepost door M1noes
Nee dame, mijn praatjes zijn veel beter. Ik heb zijn vader ergens anders in laten geloven. Ik heb hem gekalmeerd. En vervolgens heb ik hem beloofd om zijn zoon weer naar huis te krijgen. :)
praatjes
05-07-2003, 23:15
praatjes je bent een man naar mijn hart!!! :goedzo: :love:
Ja ik weet het, ik hou ook van jouw :Iluvu:
Nee dame, mijn praatjes zijn veel beter. Ik heb zijn vader ergens anders in laten geloven. Ik heb hem gekalmeerd. En vervolgens heb ik hem beloofd om zijn zoon weer naar huis te krijgen. :)
Zo te horen weer Mr. Perfect gespeeld....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.