Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jou "feel like a goddes" moment

Pagina's : [1] 2

MariamaMslma
05-07-2003, 22:53

Nou dames( en heren :hihi: )....titel vraagt et je al. Wanneer was jou "feel like a goddes" moment??????? Ik wil zelf wel beginnen met antwoord, alleen weet ik et nog niet. Moet er even over nadenken :D

Dida
05-07-2003, 22:56
Origineel gepost door MariamaMslma Nou dames( en heren :hihi: )....titel vraagt et je al. Wanneer was jou "feel like a goddes" moment??????? Ik wil zelf wel beginnen met antwoord, alleen weet ik et nog niet. Moet er even over nadenken :D Toen ik met een Venus scheermesjUh me benen ging scheren dat was echt "Ut" moment voor mij dat verGEet ik nooit meer.:hihi:

MariamaMslma
05-07-2003, 22:58
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Toen ik met een Venus scheermesjUh me benen ging scheren dat was echt "k ut" moment voor mij dat verGEet ik nooit meer.:hihi: waarom was het k ut*" :hihi:

Dida
05-07-2003, 22:59
Origineel gepost door MariamaMslma waarom was het "***" :hihi: Huh :confused: sterretjUs dat zie ik nu pas ..ik typte "Ut" in.:D

MariamaMslma
05-07-2003, 23:00

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Huh :confused: sterretjUs dat zie ik nu pas ..ik typte "Ut" in.:D Damn man.....mijn hele grap verpest door marokko.nl preutsheid :kwaad: Mohim, we gaan verder met de vraag die ik stelde.... Dus dames en heren????????????????????????????????????

RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:02
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Toen ik met een Venus scheermesjUh me benen ging scheren dat was echt "Ut" moment voor mij dat verGEet ik nooit meer.:hihi: dat heerlijke zachte gevoel hhhhhhmmmmmmm dat was voor mij ´HET´ moment :D :stout:

Dida
05-07-2003, 23:03
Origineel gepost door MariamaMslma Damn man.....mijn hele grap verpest door marokko.nl preutsheid :kwaad: Mohim, we gaan verder met de vraag die ik stelde.... Dus dames en heren???????????????????????????????????? :giechel: Lekker voor je :D.

MariamaMslma
05-07-2003, 23:06
Origineel gepost door -RaChiDa¿- :giechel: Lekker voor je :D. Jij bent gewoon een Ka Uu Tee wijf :lekkerpuh

BENTGHATAR
05-07-2003, 23:07
Die moment moet ik nog meemaken......

Dida
05-07-2003, 23:11
Origineel gepost door MariamaMslma Jij bent gewoon een Ka Uu Tee wijf :lekkerpuh :hihi: dankjUwel.

Hanaetje
05-07-2003, 23:18
Feel like a goddes moment ? Hmmm ff denken é.... Hmmm...... Hmmmm..... Blijkaar moet ik het nog ondervinden:)

MariamaMslma
05-07-2003, 23:27
Nog niemand een "feel like a Goddess" moment beleefd??? ewa saaaaaaaaaaaaaaaaafie :rolleyes:

Arabian_Pearl
07-07-2003, 21:35
De avond dat ik met mijn verloofde naar een galabal ging. Ik was heel feestelijk gekleed en mooi opgemaakt. Toen ik de trap afdaalde terwijl hij onderaan de trap stond, sprak zijn warme blik boekdelen. :Iluvu: de avond dat hij mij in het park aan de speeltuin - waar ik vroeger speelde - op één knie ging zitten en mij ten huwelijk vroeg onder de blote sterrenhemel. :Iluvu:

samiratjee
07-07-2003, 21:48
Toen ik samen een tocht met chmidousch maakte...door de bergen..we zaten samen op een ezel en hij trok zachtjes aan me vlechten :nerd: en zei al kauwend op zn takje...ik vil jouueee...:maf3: Dat was het :)

Miss_mandalinna
07-07-2003, 21:54

i am your vinus i am your goddes yourr na an ann nan anna

Pagina's : [1] 2