Bekijk originele versie : Dames, denken jullie dat Mannen jaloers op elkaar zijn of niet?
BentDagilia
05-07-2003, 22:46
Hey dames,
Denken jullie dat die mannen jaloersop elkaar zijn als het gaat om wie de meeste vriendinnejtes heeft, uiterlijk, intelligentie, kledingstijl, wie de beste praatjes heeft, wie het meest scoort. Denken jullie dat er tussen de mannen een onderlinge concurrentie heerst? Ik zie het nooit aan ze en merk het nooit wel dat ze soms zeggen van dat is die Faggie of zo als ze zien dat een jongen er goed uitziet en netjes is en manieren heeft enzo dan "verlagen" ze hem alleen dat is mij opgevallen? En jullie? :rolleyes:
sjow alleen maar, op me voriGe school jeetjUh mina ze ginGen altijd concurreren met de nieuwste nike air max ,prada's bla bla bla nieuwste jas nieuwste dit en dat werd er gek van.:auw2:
En wat hun vaak bezig hield was,wie "hem" (kleding en schoene ensjo) als eerst had ..
Wie als eerste dat kledinGstuk had ofsjo was gewoon de "man" en de rest die hem later kochten waren meelopers :hihi:.
tja pubers..
BerberLayD
05-07-2003, 22:51
:stoned: nieuwste mobieltjes, kleding (merk), wie de meest jointjes op kon:maf: wie de meeste hahaha Roze Koeken op kan hahaha '
wie het 'LEKKERSTE' 'wijf' van de school had.:jammer:..damnn
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 22:54
zekersssssssssssssssss wel!!! :hihi: ik kan het weten,...
BENTGHATAR
05-07-2003, 23:00
Zeker weten.
Wat ik wel raar vond is dat wanneer iemand een lage cijfer voor zijn tentamen had gehaald ,gelijk "gevaarlijk" was. Die jongens zeiden ook trots tegen elkaar ik heb een 2 gehaald.
Maar meisjes zijn ook jaloers op elkaar.
praatjes
05-07-2003, 23:03
Andere mannen zijn wel degelijk jaloers op mijn praatjes, ik kan het niet helpen dat ik daar goed in ben. :)
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 23:03
Origineel gepost door BENTGHATAR
Zeker weten.
Wat ik wel raar vond is dat wanneer iemand een lage cijfer voor zijn tentamen had gehaald ,gelijk "gevaarlijk" was. Die jongens zeiden ook trots tegen elkaar ik heb een 2 gehaald.
Maar meisjes zijn ook jaloers op elkaar.
ik weet t :hihi:
SaraZena
06-07-2003, 00:39
echt wel!!
RIF_CHICKIE
06-07-2003, 15:23
ja togg :stout:
RIF_CHICKIE
06-07-2003, 15:30
Origineel gepost door temsamni
Gelukkig is dat een eigenschap die ik niet bezit :) , ben nooit jalours (kan het me tenminste niet herrineren!)...kzou niet weten wat iemand anders zou moeten hebben om jalours op te zijn! En kheb echt een hekel aan jalourse mensen, wallah, die moeten echt uit mijn buurt blijven, kan ze gewoon niet uitstaan...je ruikt ze gewoon van een kilometer afstand! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.