Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Veel kleren en toch niet weten wat je aan moet, AAHHHH!!!

Pagina's : [1] 2

Sahra22
26-06-2002, 11:17

Hallo meiden! Hebben jullie ook te kampen met dit probleem? Dat je kledingkast uitpuilt van de kleren, maar dat je toch elke ochtend aan het stressen bent, omdat je geen idee hebt wat je aan moet trekken. Ik heb dit dus standaard elke ochtend en iedereen in het hele huis moet weten dat ik dit probleem heb. Mijn vader dreigt elke dag weer mijn hele garderobe te verbranden. Hij zegt dat ik dan tenminste de waarheid zou spreken als ik weer zou gaan schreeuwen dat ik geen kleren heb,hahaha!! groetjes!!! Sahra

Fatima22
26-06-2002, 11:24
Hahaha geloof me sahra22 je bent niet de enige Hier nog een meid met hetzelfde probleem :D

ami_najim
26-06-2002, 11:30
het zijn niet alleen meiden met dit probleem.soms heb ik de zelfde syndroom

zinalady
26-06-2002, 11:33
hahaha yooooo ik behoor ook tot deze groep lady's :D en eerst was het bij nog veel erger.....want een tijdje terug kocht ik echt van alles....echt waar soms pastte ik het niet eens en eenmaal thuis dan d8 ik ja wel leuk en pas een maand later haal ik het weer uit mijn kast en trek het aan en denk dan hmmm het staat me tochmaar niet!! en zo had ik duizende kledingstukken die ik nooit droeg maar toch elke ochtend vlogen ze mijn kamer rond om te passen en kijken of ik het die dag toch wel aan kon!!! die tijd was echt erg!!!! maar nu heb ik het wel een beetje in de hand...ik kom nu alleen maar dingen die ik echt leuk vindt en als ik ga shoppen dan neem ik daar ook echt de tijd voor om te passen en alles!! en ik heb nu het laatste half jaar nog geen 1 miskoop gehad goed he van mij!!!!! En wat bij mij ook hielp is ik ga altijd voor dat ik ga slapen in mijn hoofd bedenken van hmmm wat zal ik morgen aan doen en vaak heb ik dan meteen een heel outfit in gedachten!!!!! maar het is echt standaard iets voor lady's want mijn zussen en vriendinnen hebben dit allemaal ook haha!!!! beslama

soussiasaida
26-06-2002, 11:40

Sowwww Dat klinkt mij heel erg bekend!!! Ik heb ook een kast en daar past niets meer in nu gebruik ik nog wat ruimte van mijn zusje der kast en ook dat gaat verkeerd...........en NOG ben ik iedere dag aan het kijken wat ik aan moet doen. Geloof me je kan beter 1 broek en 1 bloes hebben dan tig broeken en bloesjes, truitjes, en laten we het al helemaal niet over de schoenen hebben............

DintelOx
26-06-2002, 11:45
FLIP MAAAAAAAAAAR MET JULLIE KLEDING!!!!!!!

Chaimaa
26-06-2002, 11:49
Mode kan je kopen Stijl moet je hebben... :D maar ik heb ook meegemaakt hor..alleen heb er nu geen last meer van want alles zit in de koffers en alleen mijn pantallonen ensjow liggen nog in me kast...Op Naar De Vakantieeeee :D

DintelOx
26-06-2002, 12:04
FLIP MAAR LEKKER MET JE MODE EN JE ZOGENAAMDE STIJL

igzeneej
26-06-2002, 12:52
haha !!! ...Jah het probleem is bij mij zo extreem :D Mijn klerekast is vol + nog 2 koffers onder me bed met kleren !!! ...Me moeder wordt er altijd maar gestoord van :D En nog het ergste is schoenen hihih ...En ik vindt ze niet eens mooi !!!

Chaimaa
26-06-2002, 13:00
altijd maar MEER MEER MEER :p

tha_lady
26-06-2002, 13:07
jaaaaaaa ik dacht dat ik de enige was!!!! het is veel kleding wat ik heb maar het verdwijnt gewoon :o ik sta elke ochtend een half uur tot drie kwartier voor de kast. en als ik dan wat heb gevonden na al die tijd dan moet ik me weer haasten want anders kom ik telaat op school. dan loop in naar buiten en dan vind ik het toch niet staan en loop weer naar huis om wat anders aan te trekken en kom ik als nog te laat maar ja. dan zeg ik altijd op school ja ik wist niet wat ik aan moest trekken :D laterZ :blauwkus:

igzeneej
26-06-2002, 13:10
marokanen zijn gewoon ijdel !!! :D

yasmine85
26-06-2002, 13:10
dat probleem heb ik dus ook... als ik 's ochtends ga kijjken wat ik aan ga trekken, trek ik echt zo'n beetje alles aan, en dan eindig ik altijd bij datgene wat ik er als eerst uitgetrokken had... dat was ook n beetje de reden waarom ik zo vaak te laat was als ik naar school moest... :D kiss :zwaai:

nootje
26-06-2002, 13:59
ik heb hetzelfde probleem, en meerdere meiden hebben dat zoals je ziet dusz je bent niet de enige meissie!!!! Latersz

igzeneej
26-06-2002, 13:59

dames ook hoor :goedzo: Jullie zien er heel netjes uit !!

Pagina's : [1] 2