Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je kiezen: RECHTEN of BESTUURSKUNDE?

Pagina's : [1] 2 3

ATLANTICA
05-07-2003, 22:11

:rolleyes:

Ezzedine
05-07-2003, 22:13
Bestuurkunde rechten is heel saai,maar ik heb nooit gehoord van bestuurskunde maar alles is beter dan rechten

ATLANTICA
05-07-2003, 22:14
Damnnn en mn hartje zegt voor 80% rechten :huil:

Ezzedine
05-07-2003, 22:15
Haahah ewa ga je gang

nour_el_3oejoen
05-07-2003, 22:15

.RECHTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN..IS NIET SAAIIII,...:kwaad: ikzelf doe rechten (eerste jaars) en het bevalt me uitstekend...:D....bestuurskunde...iggggggggg..... niet Lauk.....:D

mocromagic
05-07-2003, 22:17
ik heb voor managment economie en recht gekozen.....omdat ik ook heel graag rechten wou doen, maar ook managment wou doen. anders kijk je rond of er geen studie is die beide combineerd....succes ermee!!

ATLANTICA
05-07-2003, 22:18
Hey nour_el_3oejoen, waar studeer jij t? Ik zit echt in zware crisis :D

ATLANTICA
05-07-2003, 22:24
Ik studeer nu al economie: IBL: International Business and Languages.... En ik vind t NIX: ik bedoel en dat is echt wel t MINST SAAISTE ECONOMISCHE OPLEIDING die er is.... Maar en dan later, gewoon administratieve orders invoeren zeker, nou mij nie gezien......:D Maar ik heb mn P gehaald en lijkt me toch wel leuker socialer gedoe, dus GEEN ECONOMIE voor mij meer....

nour_el_3oejoen
05-07-2003, 22:25
Origineel gepost door ATLANTICA Hey nour_el_3oejoen, waar studeer jij t? Ik zit echt in zware crisis :D in rotterdam..Erasmus...kom lekker gesjellig ook daar stoederen..:D ..ik heb gehoord dat Economie heel moeilijk is....als je beter bent met teksten kun je beter rechten studeren..ben je beter net getallen ga dan bestuurskunde/ bedrijfskunde of economie doen....economie is trouwens het moeilijkste vind ik ...

mocromagic
05-07-2003, 22:27
Origineel gepost door ATLANTICA Ik studeer nu al economie: IBL: International Business and Languages.... En ik vind t NIX: ik bedoel en dat is echt wel t MINST SAAISTE ECONOMISCHE OPLEIDING die er is.... Maar en dan later, gewoon administratieve orders invoeren zeker, nou mij nie gezien......:D Maar ik heb mn P gehaald en lijkt me toch wel leuker socialer gedoe, dus GEEN ECONOMIE voor mij meer.... administratieve orders invoeren?? met HBO? meid het is maar hoe je gebruik maakt van je studie...je kan t zo ver schoppen als je maar wil!! IBL is een leuke studie en je kan er veel mee, maak er ook gebruik van!! ps gefeliciteerd met je P!!!! joejoejoejoe :boogie:

ATLANTICA
05-07-2003, 22:27
Ik zit nu daar naast jou op school :D, ik ben idd van plan naar de ERASMUS te gaan, maar zitten er veel Marokkanen, is t gezellig daar, want dat mis mis standaard elk jaar :huil:

ATLANTICA
05-07-2003, 22:31
Origineel gepost door mocromagic administratieve orders invoeren?? met HBO? meid het is maar hoe je gebruik maakt van je studie...je kan t zo ver schoppen als je maar wil!! IBL is een leuke studie en je kan er veel mee, maak er ook gebruik van!! ps gefeliciteerd met je P!!!! joejoejoejoe :boogie: Het heeft gewoon te maken met het type bedrijf dat je treft, zo is t gewoon.. Maar het niveau was gewoon VEELSTE laag, dat ik er gewoon KAPOT ben afgeknapt en ook trauma :stout: van mn ex - callcenter baantje: ik ben gewoon nie zo commercieel hard ingesteld.....TARGETS, TARGETS, en schijt aan de mens, nooooohoooo nix voor mij: ik ben lief :D Maaruh beter advocate worden INSHALLAH en daarna PARTTIME LERARES RECHT op HBO geven en PARTTIME ADVOCATE worden INSHALLAH ... En mensen zeggen: rechten is saaaaai, maar eerlijk ik heb tot nu toe al mn scholen, opleidingen DOODSAAI gevonden dus deze kan er wel bij :rolleyes:

nour_el_3oejoen
05-07-2003, 22:32
Origineel gepost door ATLANTICA Ik zit nu daar naast jou op school :D, ik ben idd van plan naar de ERASMUS te gaan, maar zitten er veel Marokkanen, is t gezellig daar, want dat mis mis standaard elk jaar :huil: zit je op de hes..:D........hmm marokkanen jah er zitten er wel een paar op...:hihi:....maarre ik denk dat dit jaar een grote stroom zal binnenkomen...dit jaar zijn er in ieder geval een hoop gekomen..:D jah het is er wel gesjellig vind ik ....als je tenminste van stilte houd hahah...joke

nour_el_3oejoen
05-07-2003, 22:34
Origineel gepost door ATLANTICA En mensen zeggen: rechten is saaaaai, maar eerlijk ik heb tot nu toe al mn scholen, opleidingen DOODSAAI gevonden dus deze kan er wel bij :rolleyes: precies....alleen maar vooroordelen.....alle studies zijn evensaai..:D

ATLANTICA
05-07-2003, 22:35

Origineel gepost door nour_el_3oejoen zit je op de hes..:D........hmm marokkanen jah er zitten er wel een paar op...:hihi:....maarre ik denk dat dit jaar een grote stroom zal binnenkomen...dit jaar zijn er in ieder geval een hoop gekomen..:D jah het is er wel gesjellig vind ik ....als je tenminste van stilte houd hahah...joke Daaaahmmmmm is schrok, wat stilte? Dat is t nou, het moet wel gezellige sfeer zijn, dus m3arba rwiena doen en tuurlijk SERIEUS lessen volgen ;) Maar ik denk 99% aan de Erasmus en 1% aan Universiteit Utrecht, maar daar heb ik al helemaal geen binding mee en al sla je me dood hoeveel m3arba en gezellige school t is :idee:

Pagina's : [1] 2 3