Bekijk originele versie : Zwanen van de Queen door asielzoeker opgegeten...
04/07 100 zwanen van de Queen verdwenen
Scotland Yard onderzoekt een nieuw mysterie: minstens 100 zwanen zijn de laatste tijd spoorloos uit de parken van Londen verdwenen. Volgens een Middeleeuws charter zijn de zwanen eigendom van de Queen.
"Er zijn aanwijzingen dat de zwanen gestolen zijn", zegt een woordvoerder van de politie in The Guardian van vrijdag. Scotland Yard heeft een sterk vermoeden dat de zwanen als voedsel werden gestolen. Vroeger gold de vogel immers als een delicatesse op de menukaart. De zwaan werd vroeger aan het hof in pepersaus opgediend.
De krant The Sun zou de dader, in tegenstelling tot Scotland Yard, al op het spoor zijn. De boulevardkrant schrijft vrijdag op de voorpagina: "Ongevoelige asielzoeker barbecuet de zwanen van de koningin". De krant citeert het politieonderzoek: "Het is tragisch dat deze buitenlander onze tradities niet respecteert".
souhayla82
05-07-2003, 21:33
hahahahhaha, :D
Ze waren allemaal heerlijk, en we hebben nog 75 in de vriezer.
Dus iedereen is welkom :zwaai:
Ik moet toch even tegen mijn vader zeggen, dat hij wordt gezocht door de schotland yard.
Na ja :rolleyes: , dan maar weer terug naar de duiven op de dam.
Groetjes
Mocro4eva
06-07-2003, 19:34
:melig: hahahahaha
[". De krant citeert het politieonderzoek: "Het is tragisch dat deze buitenlander onze tradities niet respecteert". [/B][/QUOTE]
Hahahahaha hij was zeker hun vergeten uit te nodigen. :D
Het schijnt dat de zwanen heel lekker smaken.. :D
Origineel gepost door souhayla82
hahahahhaha, :D
Ze waren allemaal heerlijk, en we hebben nog 75 in de vriezer.
Dus iedereen is welkom :zwaai:
Ik moet toch even tegen mijn vader zeggen, dat hij wordt gezocht door de schotland yard.
Na ja :rolleyes: , dan maar weer terug naar de duiven op de dam.
Groetjes
Wow, dan hebben jullie een beste vriezer thuis zeg!!!!
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.