Bekijk originele versie : Dit is de jongen waar ik al twee jaar op verliefd ben!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Die ene in het wit!!!
http://www.fiestainfo.nl/roosendaal27juni/images/PHTO0014.jpg
:huil:
Origineel gepost door yasmine85
welke van de 3 :confused:
kiss
fak die 60 seconden :kwaad:
Die ene in het wit!!
Smaak heb ik he :D
fakkie die sec JAh!!!
Ezzedine
05-07-2003, 19:58
Dan heb je geen smaak
oooh die henkies van het roosendaalfeest
Origineel gepost door Ezzedine
Dan heb je geen smaak
PFFFF... jij bent JALOERSSS :D
Origineel gepost door miuccia
oooh die henkies van het roosendaalfeest
Ik was ook even op die feest, en ja klopt er kwamen er een paar uit roosendaal!!!
Ik vind em niet lelijk,maar ook weer niet eGt mooi. Maar ja ieder ze eigen smaak.
:zwaai:
yasmineNR1
05-07-2003, 20:01
zeepje ga date ga!! :D hij is mooi hoor, vooral dat truitje staat ´m leuk man enne ezzedine ze3ma ben jij nog knapper dan? :stout:
Ezzedine
05-07-2003, 20:02
hahahahahaahah Jaloers ewa als je dat wil geloven
Be my GUest
BerberLayD
05-07-2003, 20:03
damn haaha die pica's heb ik allemaal gezien:o..maar me ogen rustten toch op een paar andere:)... ken iedereen die daar op die Pica's staan bijna,..maar deze gasten hbe ik nog nooit ggezien:eek:
Ezzedine
05-07-2003, 20:03
Ooh is deze foto gemaakt door die kale marokkaan hij is ook altijd in dino's
BeautifulLady
05-07-2003, 20:04
Woont hij ook in Rotterdam?? Volgens mij heb ik hem gisteren gezien in de stad.
Origineel gepost door BerberLayD
damn haaha die pica's heb ik allemaal gezien:o..maar me ogen rustten toch op een paar andere:)... ken iedereen die daar op die Pica's staan bijna,..maar deze gasten hbe ik nog nooit ggezien:eek:
Deze is gewoon... mooi... geen woorden voor... ben hopeloos verliefd... elke keer (en dat waren er maar een paar) kijk ik naar hem met een mond vol tanden!!
Hij verdient heel veel Roosjes!!!
http://www.sah-zveza.si/voscilnice/images/roze.gif
elmoemien
05-07-2003, 20:06
Kom er net achter dat er een bedrag van 10 000 euro op hun koppen staat (uitgeloofd door justitie te Roosendaal). Ze worden gezocht ivm een serie inbraken.
Bron: politie Roosendaal
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.