Bekijk originele versie : ik ben ontslagen omdat ik agresief ben
SweetyQueeen
11-10-2006, 20:54
wat kun je ertegen doen bij mij is het echt een probleem ik vecht er echt tegen maar het lukt gewoon niet.
ik ben paar keer op agresie curcus geweest maar ik ben gezakt :jammer:
SweetyQueeen
11-10-2006, 20:58
niemand ??
shoekria
11-10-2006, 21:02
wat kun je ertegen doen bij mij is het echt een probleem
ik ben paar keer op agresie curcus geweest maar ik ben gezakt :jammer:
agressie cursus?? aub zeg!
ga alwodo doen en ga bidden, lees wat koran, en dan kom je vanzelf tot rust. ons geloof is de medicijn daarvoor, echt waar meid!
elke keer wanneer je zo een aanval krijgt, moet je 2 rak3aats bidden en zeg deze doe3a:
allahoe ma la sehla,
ila ma ja3altahoe sahla,
wa anta taj3aloe asa3ba sahla!
kort vertaald: al het moeilijke is voor Allah swt makkelijk te maken
als je arabisch kent, is het wel te begrijpen..
;)
NoreJihan
11-10-2006, 21:02
Sla je je collega's in elkaar :hihi:
1 tip, eerst tot 100 tellen en dan wat ondernemen! Helpt!!!!!!
hahaha die is wel grappig...........
ik weet niet echt wat je ertegen kan doen
lees er iets over in de koran, staat volgens mij oo veel over woede.........
misschien verandert je dat wel............anders moe je je gevoelens beheersen en tot 10 tellen ofzo.............
ben zelf juist helemaal niet agressief vndaar dat ik niet veel voor je kan betekenen.................inshaallah komt t goed meid
lala_oujdia15
11-10-2006, 21:10
soms ben ik wel eens agressief maar soms ben ik weer heel rustig en terughoudend raar?!
telkens als je agressieve bui hebt, of iemand voor zijn bek wilt slaan, ff tot 20 tellen. Als je nu niet oefend, zul je later geen enkele man krijgen die klappen wil vangen ;) Dus beter nu oefenen dan op je echtnoot (of beter gezegd echtgenoten, want met die agressieve houding zal er geen eentje bij je blijven)
SweetyQueeen
11-10-2006, 21:27
dank jullie wel
inshallah zal dat me helpen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.