Bekijk originele versie : "Apple's `Mecca Project' lokt moslim reactie uit"
vind de reactie van apple wel leuk
As far as we're aware it's not called the "Apple Mecca", it does not serve alcoholic beverages, and neither Jack Straw nor Salman Rushdie work behind the counter.
De meeste moslims die zich zogenaamd aangesproken voelen die doen niet eens wat aan hun godsdienst die vinden t alleen maar leuk om mee te kwebbelen. Hou toch op man
MooiRood
17-10-2006, 19:24
In de tempel van Jeruzalem bevond zich in het
Heilige der Heiligen nog slechts 1 zwarte steen
toen de Romeinen het bouwwerk vernielden
in 70 na Christus.
Die zwarte steen was in de plaats van de
Heilige Ark des Verbonds gekomen (die was
verborgen en nooit terug gevonden.)
Niet meer over zwarte stenen zeuren.
De Islam heeft die niet "uitgevonden".
SHARRaB_EL_KIF
17-10-2006, 19:32
ik zie het niet als de kaaba.
ik vind dat mensen niet zo snel aangevallen moeten zijn. en mochten ze de kaaba willen nabouwen, dan laat ze. ALLAH zal over ze oordelen. Laat ze maar vrij doen en vrij leven.
ik zie het niet als de kaaba.
ik vind dat mensen niet zo snel aangevallen moeten zijn. en mochten ze de kaaba willen nabouwen, dan laat ze. ALLAH zal over ze oordelen. Laat ze maar vrij doen en vrij leven.
:goedzo:
Met die instelling zal men veel eerder rekening houden met jouw gevoelens.
Europeanen worden op dit forum nogal eens voor varken uitgemaakt, 1 eigenschap hebben we in ieder geval wel gemeen : trek het beest aan z'n staart dan loopt ie vooruit.
Youre point???
moraal??
conclusie??Die vragen wilde ik nu juist aan jou stellen. Wat vind je er nu allemaal van? Dat Europeanen en ook Amerikanen steeds meer op hun tenen gaan lopen omdat ze bang zijn moslims te beledigen of te kwetsen of te grieven?
Als ik naar Marokko emigreer ga ik daar toch ook niet zeuren over hun gewoontes?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.