Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~*~Ik haat Afscheid Nemen~*~

SweetRose
05-07-2003, 19:00

Ik haat het gewoon :(..Ik begin dan te huilen als een gek...en dan ben ik triestig...:(....ik haat afscheid nemen...ksnap ni waarom ik dan zo doe....:huil:

Dida
05-07-2003, 19:05
Ik haat afscheid nemen in Marokko ik word daar sjo emotioneel als me oma me beGint te omhelzen en huilen.:huil:

Angeltje
05-07-2003, 19:05
Ach, dit zit nu eenmaal in ons als vrouw zijnde!!

SweetRose
05-07-2003, 19:17
mijn lievelingsneefje ayemaaaaa zeven weken zonder hem :huil:

Masriya
05-07-2003, 19:24

Ja, wie haat nou weer niet om afscheid te nemen. Anyway... i'm gonna miss ya :blauwkus:

ROBALA
05-07-2003, 19:24
Origineel gepost door zin 'n midar Ik haat het gewoon :(..Ik begin dan te huilen als een gek...en dan ben ik triestig...:(....ik haat afscheid nemen...ksnap ni waarom ik dan zo doe....:huil: Hey Meissie!! :p Ik denk dat het komt, omdat je dan al gewend bent aan de sfeer die in Marokko is, lekker samen met je familie, leuke dingen doen ensjow, en op een gegeven moment is het moment daar dat je weer na anderhalve maand ofzo weer trug moet keren naar Home Sweet Home... Ik weet precies waar je het over hebt meid! Maar ja, Dat is gewoon eenmaal zo en iets wat er eenmaal bijhoort!! Ewa, niet al te veel huilen he?!! :D Beslama Meisjejs!! ROBALA

fatimab
05-07-2003, 19:30
Origineel gepost door zin 'n midar Ik haat het gewoon :(..Ik begin dan te huilen als een gek...en dan ben ik triestig...:(....ik haat afscheid nemen...ksnap ni waarom ik dan zo doe....:huil: schat, ik wens je een heeeeeeeeeeel leuke vakantie, en ga je ook erg missen!! :( kom es ff op msn mijn andere adres doet het niet meer tis nu moegroer@msn.com

SweetRose
05-07-2003, 19:33
Origineel gepost door fatimab schat, ik wens je een heeeeeeeeeeel leuke vakantie, en ga je ook erg missen!! :( kom es ff op msn mijn andere adres doet het niet meer tis nu moegroer@msn.com ah was jij dat? :p ik maar blijven negeren en negeren kdacht wie is da nu weer...:melig: ewaa had dat dan gezegd :D kheb je al toegevoegd ;) en de rest..nou ja..het hoort er bij :(

beppie_truus
05-07-2003, 19:35
ik kan ook een aardig potje huilen bij afscheid:huil: ik heb gister een flink potje gehuild :(

SweetRose
05-07-2003, 19:38
ahhh beppie inoe :verdriet: m'n ma ga k denk k ni loslaten vannacht :( :verdriet: en mijn neefje..ayemaa hij is mijn leven mijn alles..:( Maar kzal toch moeten ...:(

_MaJesTeiT_
06-07-2003, 17:39
Origineel gepost door zin 'n midar Ik haat het gewoon :(..Ik begin dan te huilen als een gek...en dan ben ik triestig...:(....ik haat afscheid nemen...ksnap ni waarom ik dan zo doe....:huil: ik mis onze zin n midartje................ :verdriet: jullie ook :(

Masriya
06-07-2003, 18:00
Origineel gepost door Saida ik mis onze zin n midartje................ :verdriet: jullie ook :( Nee man, des te beter. Tenminste van een modder eter af :hihi:

zwartkapje
08-10-2003, 14:23
ik haat afscheid nemen ik kan er gewoon niet tegen klaar!!! het is echt een nare gevoel dan voel je helemaal leeg van binnen als je afscheid neemt ik kan er niet tegen ik kan geen afscheid nemen echt niet .

Lady_moi
08-10-2003, 14:28
afscheid nemen is zekers moeilijk :verdriet: