Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 80 % van de Marokkaanse mannen slaan hun vrouwen, het zit in hun bloed!!

Pagina's : [1] 2

SWDG
05-07-2003, 18:38

ik heb als begeleidster in een opvanghuis voor vrouwen een journaliste moeten begeleiden in het intervieuwen van Marokkaanse vrouwen. er werd gezegd dat 80 % van de mannen hun vrouwen mishandelen en dat het in hun bloed zit en dat ze er mee worden opgevoed om de vrouwen te onderdrukken. klopt dit!!!!!!!!!!!!!!

doc25
05-07-2003, 19:04
Origineel gepost door SWDG ik heb als begeleidster in een opvanghuis voor vrouwen een journaliste moeten begeleiden in het intervieuwen van Marokkaanse vrouwen. er werd gezegd dat 80 % van de mannen hun vrouwen mishandelen en dat het in hun bloed zit en dat ze er mee worden opgevoed om de vrouwen te onderdrukken. klopt dit!!!!!!!!!!!!!! ja, het klopt. Ren nu snel naar die journaliste om haar blij te maken. Kan ze weer wat schrijven :rolleyes:

doc25
05-07-2003, 19:05
Origineel gepost door Jalilah Kweenie..? Ik denk gewoon dat het aan de cultuur ligt... Vroeger was slaan ook meer "normaal" dan nu in NL. Toen konden vrouwen soms ook een tik van een man verwachtten, maar o.a. door de emancipatie is het in hier nu "not done" . Marokko en de marokkaanse cultuur loopt daar gewoon nog in achter denk ik? dus jij gaat er al vanuit dat wat die journaliste zegt echt klopt ?

doc25
05-07-2003, 19:06
Origineel gepost door Jalilah Waarom zou zij er geen topic over mogen openen? ze vraagt het zich af.. En het is gewoon een algemeen bekend feit dat Marokkaanse mannen hun vrouwen vaker en meer slaan dan Nederlandse mannen.. Het is toch een interresant onderwerp om over te discussieren? hmmm, interessant. Ken jij het percentage nederlanders dat hun vrouwen slaat ? en de marokkaanse zijfers ? kan je die opnoemen ? en wie heeft die onderzoeken gedaan en hoe ?

Ezzedine
05-07-2003, 19:07

WIE NIET HOREN WIL MOET MAAR VOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is mijn levens filosofie

Ezzedine
05-07-2003, 19:10
-en exuse moi

Ezzedine
05-07-2003, 19:17
Marokkaanse vrouwen zijn in het algemeen koppige ezels die kan je vergelijken met die makke lammetjes van een holanders.Al zeg ik tegen mijn nederlandse vriendin spring wolla ta zij doet dat ,bij een marokkaanse meisje krijg ik meteen WHATEVER BOY en tqoewal lie

Najib26
05-07-2003, 19:17
Vriendjes van Hirsi Ali die dat beweren. 80 procent lijkt mij erg veel. En het is onmogelijk om zoiets te onderzoeken. Ja, je kunt 50 vrouwen in een opvanghuis wat vragen. Maar is dat representatief voor de Marokkaanse vrouw? Dacht het niet.

malik25
05-07-2003, 19:22
Origineel gepost door SWDG ik heb als begeleidster in een opvanghuis voor vrouwen een journaliste moeten begeleiden in het intervieuwen van Marokkaanse vrouwen. er werd gezegd dat 80 % van de mannen hun vrouwen mishandelen en dat het in hun bloed zit en dat ze er mee worden opgevoed om de vrouwen te onderdrukken. klopt dit!!!!!!!!!!!!!! Ik vind het zeer jammer dat jij als begeleidster in een opvanghuis over zo'n onderwerp begint. Is het niet zo dat als een vrouw naar een vrouwen opvanghuis vlugt, dat ze voor 99% mishandeld is door een man. Jammer dat je niet met Marokkaanse vrouwen spreek buiten de vrouwen opvanghuis! En daarna tot een conclusie komt! :zwaai:

leilla001
05-07-2003, 19:23
Ik denk niet dat we hier te maken hebben met relevante cijfers. Ja, sommige marokkaanse mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Ja, sommige nederlandse mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Ja, sommige duitse mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Ja, sommige belgische mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Ja, sommige algerijnse mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Ja, sommige amerikaanse mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Ja sommige franse mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Ja, sommige turkse mannen slaan of sloegen hun vrouwen. Nee, niet iedere marokkaanse, nederlandse, suitse, belgische, algerijnse, amerikaanse, franse, turkse etc etc, man slaat zijn vrouw

doc25
05-07-2003, 19:24
Origineel gepost door Jalilah Ik ga er niet vanuit dat het echt 80% is, maar wel dat Marokkaanse mannen vaker hun vrouw mishandelen dan Nederlandse mannen. nogmaals: hmmm, interessant. Ken jij het percentage nederlanders dat hun vrouwen slaat ? en de marokkaanse zijfers ? kan je die opnoemen ? en wie heeft die onderzoeken gedaan en hoe ?

Zinagirl21
05-07-2003, 19:25
Moeten de vrouwen maar terugslaan ofzo ;)

elmoemien
05-07-2003, 19:26
Welke idioot beweert nou dat het significant om 80% gaat? Is daar onderzoek naar verricht? Geloof er geen kaas van!

leilla001
05-07-2003, 19:29
95% van de Nederlandse mannen is alcoholist en daarvan verliest 75 zijn zelfbeheersing en slaat zijn vrouw. Ook een onderzoekje heb ik net zelf gedaan.

BeautifulLady
05-07-2003, 19:30

Mishandeling binnen een huwelijk door mannen komt overal voor, dus niet alleen bij marokkanen maar ook bij andere rassen. :wijs:

Pagina's : [1] 2