Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Volgens ANP=Sjeitaan: VVD: onderzoek dreigementen binnen AEL

haroun
05-07-2003, 17:43

Mededeling namens de Emirs van Marokko.nl: Het ANP verspreid leugens evenals de gehele NL pers en media alsook de misleide 2e kamerleden...! Deze decadente westerse leugeninstanties dienen daarom allen te worden afgeschaft, te beginnen met de 2e kamer en de regering. Wij emirs van Marokko.nl scharen ons onder het gezag van het vrije koninkrijk Marokko, zijn vrije media en de oprechte woordvoerders der AEL..! --------------------------------------------------------------------------- ANP (=Sjeitaan) VVD: onderzoek dreigementen binnen AEL DEN HAAG - De VVD-fractie in de Tweede Kamer wil dat minister Donner van Justitie een onderzoek laat instellen naar de vermeende dreigementen binnen de Arabisch-Europese Liga (AEL). Aanleiding is de kennelijke onrust binnen de islamitische beweging doordat tientallen AEL'ers de afgelopen tijd hun lidmaatschap hebben opgezegd, waarover NRC Handelsblad zaterdag bericht. Tijdelijk AEL-voorzitter in Nederland, Dyab Abou Jahjah, zou een dreigbrief hebben geschreven die als waarschuwing moet dienen voor "broeders en zusters" die zijn partij "een mes in de rug willen steken." De brief, die door hem is ondertekend, zou al enige tijd op internet circuleren. AEL-leden die de brui geven aan hun lidmaatschap of activiteiten voor de AEL, hebben hun ongenoegen eveneens kenbaar gemaakt via anonieme mails op internet. Zij keren de partij in wording de rug toe, omdat zij vinden dat die ondemocratisch wordt geleid, zowel door Abou Jahjah als door het oude interim-bestuur. Ook zou tijdens het oprichtingscongres begin juni het nieuwe landelijke bestuur op oneerlijke wijze zijn gekozen. Ook stellen sommigen dat de AEL de islam misbruikt om leden te trekken. VVD-Kamerlid Wilders vindt de vermeende dreiging zo ernstig dat hij wil dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt naar de inhoud en herkomst. "De minister kan daartoe een opdracht geven, ook als er nog geen aangifte is gedaan. Volgens de berichten schijnt dat tot nu toe nog niet gebeurd te zijn door ex-AEL-leden die zich bedreigd voelen", aldus Wilders. P.S. In het Roddelblad NRC Handelsblad verscheen een op de voorpagina aangekondigd artikel van een pagina groot over de AEL. Haroun namens de AEL en Marokko.nl: Broeders en zusters, geloof niets van de westerse pers en media: alles is gelogen! Lees voortaan enkel en alleen: Le Matin du Sahara van Ahmed el Alaoui...! Kijk naar de RTM..! Leve onze voorzitter Dyab Abou Jahjah...! Hoera...! Hoera...! Hoera...! Harun, lid AEL en adviseur van Jamil Jawad bij de AEL-recrutering in december 2002.

haroun
06-07-2003, 11:10
Ik zal afzonderlijk een brief van Jamil Jawad vandaag aan mij gericht publiceren. Harun.

haroun
06-07-2003, 13:07
Nadat Jamil Jawad mij belde, heb ik de zeer sympathieke en openhartige briefwisseling die ik vanochtend met hem had weer van onze site gehaald. Ik noemde tegenover Jawad het feit dat hij hier nu eens een keer zelf - en niet als fictief persoon zoals hij op verschillende sites verschijnt - aan het woord was. Maar Jawad kan de situatie natuurlijk veel beter inschatten dan ikzelf. Als voorzitter van een beweging met problemen, mag ik hem niet voor de voeten lopen. Dit heeft dit keer niets met censuur te maken maar met de delicate positie van de (voorheen) voorzitter ad interim van de AEL-NL. Als hij zich in de huidige delicate situatie zelf op het web beweegt en dus ter discussie stelt, roept dit natuurlijk weer de nodige negatieve reacties op. Beste wensen voor de AEL...! Haroun

rnaj
06-07-2003, 16:34
Volgens mij liggen ze bij de VVD gewoon te slapen, als ze serieus met 'de zaak' zouden omgaan hadden ze al lang deze hele kwestie van maroc.nl kunnen halen. Alles wat gisterenin het NRC stond staat al weken op dat forum. Zelfde geld natuurlijk ook voor Donner, als hij deze informatie nog niet had kan ie beter de AIVD opdoeken. en het geld wat ie daarme besteed aan goede doelen overmaken.

saida_marokko
06-07-2003, 16:58

Origineel gepost door kogho kan je niet gewoon normaal doen? :verdomme: Hoe bedoel je normaal? Zie jij abnormaal gedrag dan?? jeetje.... :verdomme: