Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maandblad Al Nisa

tatouania_025
11-10-2006, 13:36

Wie kent het en wat vinden jullie ervan????

shariza
11-10-2006, 13:40
nee ik ken wel die van Sen.............. die vindt ik echt goed en heb er een hele verzameling van.........................

tatouania_025
11-10-2006, 15:12
nee ik ken wel die van Sen.............. die vindt ik echt goed en heb er een hele verzameling van......................... Welke is dat dan want daar heb ik nog nooit van gehoord, heb je daar een site van ofzo.

shariza
11-10-2006, 15:23
het is van een turkse vrouw bekend van tv hier in nederland de magazine gaat over rmediteraanse vrouwen en emansipatie het gaat voornamelijk over marokkaanse, arabishe, turkse allemaal dit soort vrouwen die een eigen bedrijf hebben of een hoge funktie bekleden en hoe ze zijn begonnen het gaat over mode en kleding............en er staan altijd verhalen over meisjes over hun problemen je kent t wel................. je kan als je wil ook jezelf als model opgeven dan komt je gezicht op de magazine...........heb ik geprobeerd maar ik was niet de enige...............haha maar je leert er heel veel over.........er worden vragen gesteld over de islam wat mag en hoe de islam over denkt............. iniedergeval ik vnd t boeiend maar nu je het zegt ik heb al een tijdje geen kekocht het wordt tijd dat ik t ga doen.................. maar vertel jij effe over die al nisa magazine.......................

mohammedia1980
11-10-2006, 22:21

Ik ken Al Nisa wel; heb er een abonnement op. Het is een blad wat iedere maand verschijnt met allerlei onderwerpen over de islam, boeken, persoonlijke vehalen, intervieuws, enz. Het is geen flitsend blad qua uitstraling, maar wel interessant om te lezen. Ze hebben ook een eigen website, mss kun je daar meer info vinden. De website is: www.alnisa.nl

Ewaywaa
11-10-2006, 22:48
SEN vind ik echt een topmagazine! Al Nisa, wel van gehoord..

tatouania_025
11-10-2006, 22:52
Ik ken Al Nisa wel; heb er een abonnement op. Het is een blad wat iedere maand verschijnt met allerlei onderwerpen over de islam, boeken, persoonlijke vehalen, intervieuws, enz. Het is geen flitsend blad qua uitstraling, maar wel interessant om te lezen. Ze hebben ook een eigen website, mss kun je daar meer info vinden. De website is: www.alnisa.nl Ok thanks voor de info, maar ik twijfel nog om een abbonement te nemen. Is het echt speciaal op de vrouw gericht, want ik heb al een abonnement van het blad Wij moslims dat gaat over islam in het algemeen.

Ewaywaa
11-10-2006, 22:56
Je had toch nog zo'n blad? 'Elwarda' heet het geloof ik.. weet iemand daar wat meer over? Ik dacht dat dat een gratis uitgave was.

Sibel_flower
11-10-2006, 23:28
nee ik ken wel die van Sen.............. die vindt ik echt goed en heb er een hele verzameling van......................... Ik ook standaart lees ik die ...

tatouania_025
11-10-2006, 23:32
Hebben jullie daar een site van, van die Sen bedoel ik

Sibel_flower
11-10-2006, 23:34
Hebben jullie daar een site van, van die Sen bedoel ik http://www.senmagazine.nl/ dit is hem :)

tatouania_025
11-10-2006, 23:38
soukran:kus: