Bekijk originele versie : waarom wordt er egtrouwd met fam. neven en nichten???????
MissRespect1979
05-07-2003, 13:20
Ik snap het namelijk niet...waarom er met familie word getrouwd... :confused:
kan iemand me dat uitleggen???
Voor mij komt het namelijk onmogelijk over snap je..
alvast bedankt!!! :zwaai:
liefs k
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 13:22
volgens mijn familie is dat beter, want dan weet je wat je aan elkaar hebt en hoef je niet bang te zijn, voor moeilijke schoonfamilie, want het is je tante duzz die zal je als haar eigen dochter behandelen, en die jongen ken je goed, duzz je weet wat je aaan hem hebt :verdriet:
nou ik heb er 1 woord voor BULL-SHIT
GangstaLovin
05-07-2003, 13:23
Ik vind het echt ziek ...
MissRespect1979
05-07-2003, 13:25
thnx 4 your comment..
Ik vind het zo raar...want het is toch ook zo als je kinderen gaat krijgen dat dat grote kans heeft dat dat niet goed gaat???
SOMMIGE dingen vind ik nog onbegrijpelijk.....
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 13:25
ja togg :verdriet:
Najat1982
05-07-2003, 13:28
salam,
nou ik ben het echt niet met jullie eens allemaal.
Ik heb zat familie leden die met elkaar getrouwd zijn, en daar is helemaal niks mis meegegaan.Ze hebben gezonde kinderen en zijn zelf dolgelukkig met elk ander...
Dus denk na voor je een conclusie trekt..
Ma3a salama
NoordAfrikaan
05-07-2003, 13:32
Waarom vinden jullie het raar.Dus iets wat in de Koran is goedgekeurd vinden jullie raar.Ik zeg niet dat ik met een familielid ga trouwen,maar ik vind het niet raar,omdat de Islam het goedkeurt.
MissRespect1979
05-07-2003, 13:33
Origineel gepost door Najat1982
salam,
nou ik ben het echt niet met jullie eens allemaal.
Ik heb zat familie leden die met elkaar getrouwd zijn, en daar is helemaal niks mis meegegaan.Ze hebben gezonde kinderen en zijn zelf dolgelukkig met elk ander...
Dus denk na voor je een conclusie trekt..
Ma3a salama
sory maar het is een vraag... ????? dat betekent dat het gevraag word...jij bent diegene die een conclusie trekt..not me... maar toch bedankt voor je comment!!!
liefs k
MissRespect1979
05-07-2003, 13:35
Origineel gepost door NoordAfrikaan
Waarom vinden jullie het raar.Dus iets wat in de Koran is goedgekeurd vinden jullie raar.Ik zeg niet dat ik met een familielid ga trouwen,maar ik vind het niet raar,omdat de Islam het goedkeurt.
Ik ben er namelijk niet mee opgeroeit dus vandaar dat ik het raar vind...
Alle respect hoor...
liefs k
mimi_tangaouia
05-07-2003, 13:39
hoe hebben adam en eva zich dan voorgeplant denk daar maar eerst is ff over na
Arabian_Pearl
05-07-2003, 13:40
:eek: da's incest!!! Ik vind dat ziek ookal keurt de koran dat goed. De kans is nochtans groot dat er gehandicapte kindjes van komen, en de kans op erfelijke ziekten is ook groter.
Bwaak! :schok:
Arabian_Pearl
05-07-2003, 13:41
Origineel gepost door mimi_tangaouia
hoe hebben adam en eva zich dan voorgeplant denk daar maar eerst is ff over na
da's een mythe met symbolische betekenis. :rolleyes:
Origineel gepost door GangstaLovin
Ik vind het echt ziek ... :goedzo:
NoordAfrikaan
05-07-2003, 13:44
Origineel gepost door Arabian_Pearl
da's een mythe met symbolische betekenis. :rolleyes:
Is dat zo??
Arabian_Pearl
05-07-2003, 13:48
Origineel gepost door NoordAfrikaan
Is dat zo??
ja, het is een verhaal met een moraal. Of dacht je dat het écht gebeurd was? Hoe verklaar je dan de oertijd, biologisch gezien stammen we af van de apen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.