Bekijk originele versie : islamitische negaffa. waar en hoe duur
oegtkoem
10-10-2006, 17:28
salam iedereen. ik zoek een islamitische ziyana. daarmee bedoel ik dus niet zo een arrogante ziyana die er ook zo bij loopt en van die inkijkjurken heeft. verder wil ik weten wat de prijzen zijn, wat er bij zit en waar vandaan.
zouden jullie me daar zo snel mogelijk over kunnen informeren.
salaam alaikom
ik heb zeer bedekte jurken wil je een voorproefje zien kan je me toevoegen op msn voor de fotos.jamila_21186@hotmail.com ma3asalama Jamila
mohammmeddd
10-10-2006, 18:36
islamitsiche ziana ?
invlechten van nep haar .. HARAM
epileren van wenkbrouwen .. Haram
Epileren van andermans wenkbrouwen HARAM
bestaat dan een islamitische ziana?
Willemmmmm
10-10-2006, 18:44
islamitsiche ziana ?
Jij a bitch weet wat haram is sir taboen dyemek
mohammmeddd
10-10-2006, 18:45
Willemmmmm .. ga aub met je pikkie spelen
hijaab_lady_88
10-10-2006, 18:45
ik heb je toegevoegd meid!
lala__layla
10-10-2006, 19:03
islamitsiche ziana ?
niet alle vlechten haar in het is maar wat jij wilt
epileren doen ze meestal niet dat laat je vaak door iemand anders doen paar dagen van te voren neem ik aan
en jij betaalt negaffa dus jij beslist niet de negaffa ze gaat niet even zitten epileren terwijl jij dat niet wilt:maf:
ik heb je toegevoegd meid!
hallo meid
ben je niet de bruid van 11-11
hijaab_lady_88
10-10-2006, 19:32
hallo meid
ben je niet de bruid van 11-11
yep...voor me vriendin ja..!!!die had jouw gebeld...voor haar eigen bruidloft ja
Oem_Shaheed
10-10-2006, 22:13
salaam alaikom
ik heb zeer bedekte jurken wil je een voorproefje zien kan je me toevoegen op msn voor de fotos.jamila_21186@hotmail.com ma3asalama Jamila
ik wil ook graag die jurken zien als het kan.
oem_ayman
10-10-2006, 22:55
een vriendin van mijn schoonzus is negaffa, maar ze gaat wel enkel naar feesten waar geen muziek wordt gedraaid en geen mannen komen. ze woont in utrecht.
als je intresse hebt laat maar wat horen, dan regel ik haar nummer
imaane911
10-10-2006, 23:43
een vriendin van mijn schoonzus is negaffa, maar ze gaat wel enkel naar feesten waar geen muziek wordt gedraaid en geen mannen komen. ze woont in utrecht.
als je intresse hebt laat maar wat horen, dan regel ik haar nummer
ik heb interesse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga insha-Allah mijn bruiloft thuis houden, er zal geen muziek gedraaid worden en het zal strikt vrouwelijk zijn (ook geen mannelijke familieleden)
als je mij het nummer wil pm :banana:
wa djazaka Allah
tempted_2_touch
10-10-2006, 23:47
islamitische ziana??? zijn die andere joden dan??? ... je kon beter zeggen zianat met bedekte lebsat klinkt wat vriendelijker
DiamontMarocca
10-10-2006, 23:51
niet alle vlechten haar in het is maar wat jij wilt
epileren doen ze meestal niet dat laat je vaak door iemand anders doen paar dagen van te voren neem ik aan
en jij betaalt negaffa dus jij beslist niet de negaffa ze gaat niet even zitten epileren terwijl jij dat niet wilt:maf:
Lieverd...
Het epileren van wenkbrauwen op zich.. is haram...
Waarom epileren eigenlijk.. dat is toch niet mooi... zo onnatuurlijk... :jammer:
DiamontMarocca
10-10-2006, 23:53
islamitische ziana??? zijn die andere joden dan??? ... je kon beter zeggen zianat met bedekte lebsat klinkt wat vriendelijker
:eek: .... nu je t zegt...
Iedereen beleidt de islaam op zijn of haar manier.... we zijn tenslotte allemaal moslims.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.