Bekijk originele versie : Ergste Roddel!
Wat is de ergste roddel (die natuurlijk niet waar was) die over jou is rond gegaan?
Die van mij was dat ik door 4 marokkaanse jongens in een auto verkracht zou zijn :wow:
Een paar van die roddelwijven op school hadden die verzonnen nadat ik door mijn vriend opgehaald was (met de auto) van een schoolfeest.
En die meiden waren zelfs niet eens op dat feest geweest..
Gelukkig wist iedereen na een paar dagen natuurlijk wel dat het onzin was..
Maar leuk vond ik het niet!
En bij jullie? wat is de ergste roddel die jij over jezelf hebt gehoord?.
sweet_karima
04-07-2003, 23:12
Ik luister nie naar de roddels...
En wat ze over mij zeggen komt meestal toch nie bij mij terecht...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
die van mij pas geleden van een kanker ***** die ook hier lid is, ik noem geen naam.
Maar die zei dus dat ik door 100 mannen ontmaagd was.
sweet_karima
04-07-2003, 23:15
hahahah hela roddel ...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
Origineel gepost door Jalilah
"
:kwaad: sommige mensen hebben echt geen leven..
Geloofde mensen die roddel ook of heeft het niet veel schade aangericht?
Nou, mensen geloofde het niet.
Want heb een goede naam hier.
Maar ja...
Zo zie je maar weer hoe zielig mensen kunnen zijn.
AbaHoeCh
04-07-2003, 23:21
over mij van dat ik een tatoo had :confused:
Wat is de ergste roddel (die natuurlijk niet waar was) die over jou is rond gegaan?
Die van mij was dat ik door 4 marokkaanse jongens in een auto verkracht zou zijn :wow:
Een paar van die roddelwijven op school hadden die verzonnen nadat ik door mijn vriend opgehaald was (met de auto) van een schoolfeest.
En bij jullie? wat is de ergste roddel die jij over jezelf hebt gehoord?
:jammer: jaloezie :jammer:
AbaHoeCh
04-07-2003, 23:36
Hihihi hoe kwamen ze daar nou weer bij?
had je met een plakplaatje rond gelopen ofzow?
nee ik had geen plakplaatje :D
maar die wijven hadden het gewoon vanzelf verzonnen :confused:
Origineel gepost door Masriya
die van mij pas geleden van een kanker ***** die ook hier lid is, ik noem geen naam.
Maar die zei dus dat ik door 100 mannen ontmaagd was.
dat is geen roddel, dat is je droom en fantasie :rolleyes:
Origineel gepost door doc25
dat is geen roddel, dat is je droom en fantasie :rolleyes:
Ja, het is mijn droom en fantasie.
Maar een ***** zei dat over mij :kwaad:
AbaHoeCh
04-07-2003, 23:41
Wel creatief bedacht van ze ;)
wollah ik moest er echt mee lachen :haha:
ik zei toen: 'ja ik mocht dat van mijn vader' :D
maar ze weten zelf wel dat dat niet waar was wat ik antwoorde :rolleyes:
shining_diamand
05-07-2003, 00:32
Mijn ouders zijn gescheiden en dus gingen een paar wijven roddelen dat mijn ouders zijn gescheiden omdat mijn vader mij heeft verkracht!!! Hoe triest kun je zijn??? Mseken.
Origineel gepost door Masriya
Ja, het is mijn droom en fantasie.
Maar een ***** zei dat over mij :kwaad:
hahahaha :D
Miss_Honey
05-07-2003, 11:43
Wajooooooooow...je bent nu echt bij het goede adres...
Ik ben zwanger geweest...ik ben lesbisch geweest...
Maar de ergste was dat ik het zehma met een jongen (die ik nieteens ken!) in de wc van school had gedaan! Ik tijdens de les naar de wc...maar aangezien de meisjes wc verstopt was moest ik in de jongens wc (is een grote wc met aan iedere kant een toilet zodat er dus 2 mensen kunnen)...dus ik ging daar en 1 zat al op slot...ik dacht al: shit! Maja ik dacht schijt (ik moest echt nodig!)...nadat ik was geweest en ik me handen wilde wassen stond die jongen z'n haar goed te doen...toen liep hij de wc uit en ik liep achter hem aan...hij hield de deur nog voor me open enzo...dus toen we uit de wc waren zagen we een groepje meisjes echt zo kijken van :o
Is wel een beetje verdacht maar toch...je gaat niet meteen iedereen vertellen! Maja mensen geloofden het eerst gelukkig niet...totdat die MONGOOL z'n vrienden ging vertellen dat we het wel hadden gedaan...het stond zelfs in de schoolkrant!!! (hij was verliefd op me...maar ik had hem toen afgewezen omdat ik al een vriend had...dus dit was zijn pay-back!)...ik was boooooooos!!! Ik ging meteen naar hem toe in de pauze en ik vroeg waarom hij dat had gezegd...hij bleef maar zeggen dat het wel was gebeurd...dus ik zei maar van: "Als ik jou was zou ik er maar niet zo over opscheppen, want zo goed was je niet! Eerlijk gezegd ben je het slechtste wat ik ooit heb gehad...maja dat zal wel aan dat kleine wurmpje in je broek liggen...dus don't blame yourself!" En toen was ik weggelopen...ik hoorde ze vrienden echt nog lachen enzo! Gelukkig heeft-ie toen iedereen verteld dat het niet waar was...in de volgende schoolkrant stond ook een rectificatie...:D
Dusse...mensen weten dat ze niet met mij moeten spelen...:stout:
:zwaai:
RIF_CHICKIE
05-07-2003, 13:02
En bij jullie? wat is de ergste roddel die jij over jezelf hebt gehoord?
ik was een keer (volgens mensen) zwanger, en de dag daarna bleek ik (volgens diezelfde mensen) lesbisch te zijn,
nou eggt zielig gewoon!!
tja jaloezie!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.